• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

לקראת החתונה בשעה טובה ומוצלחת

שאלתי אותם "האם אתם יודעים היכן נמצא החתן? הם ענו - ״כן באמריקה״ השבתי להם בבטחון וברגיעה. "הוא לא באמריקה! הוא נמצא אצל הרבי שליט"א מלך המשיח! שבוודאי יעשה שהכל יהיה בסדר בעזרת השם״ • הסיפור השבועי ב"שיחת הגאולה" גליון מס' 1179 ב"כתבה המלאה"
לקראת החתונה בשעה טובה ומוצלחת
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שאלתי אותם "האם אתם יודעים היכן נמצא החתן? הם ענו - ״כן באמריקה״ השבתי להם בבטחון וברגיעה. "הוא לא באמריקה! הוא נמצא אצל הרבי שליט"א מלך המשיח! שבוודאי יעשה שהכל יהיה בסדר בעזרת השם״ • הסיפור השבועי ב"שיחת הגאולה" גליון מס' 1179 ב"כתבה המלאה"

טרדות החתונה הקרובה ב"ה, העסיקו מאוד את מרת יעל עידו מחולון. זה עתה סיימה את עבודתה וכעת מיהרה להספיק את האוטובוס, אך כנראה מיהרה מידי. בזה נוכחה כשלפתע מעדה תוך שסובבה את קרסול רגלה. היא איבדה את שיווי משקלה ונפלה.

לקח לה מספר שניות כדי להתאושש. כשקמה רק בדקה האם נפצעה כתוצאה מהנפילה. משנוכחה שאין משהו חריג המשיכה. היה זה ביום שלישי ח' טבת לפני כשלושה שבועות.

חלפו כמה שעות, כשחלה לחוש כאב בקרסול שהלך והתעצם עד שלא יכלה לדרוך על הרגל. כעת כבר הזעיקה את הוריה שיבואו לקחתה למוקד הרפואי של מכבי. שם עשו לה צילום ואיבחנו שבר ברור בקרסול.

בשלב ראשון היא גובסה בקרסול רגלה, כאשר האורטופד מצייד אותה בהנחיה כי היא תצטרך להיות בגבס למשך שישה שבועות!
"חזרתי הבייתה מגובסת בקרסול, מספרת יעל. בליבי הירהרתי, על מה הוא מדבר, בעוד כמה שבועות, בעזהשי"ת, אני מתחתנת...

למחרת ביום רביעי החל המתקפה המשפחתית. הורי ואחיי שבאו לבקרני ראו את מצבי והביעו את דאגתם "כך את מתכוונית להיות בחתונה? זה לא מעשי אולי תדחו (ח"ו) את החתונה?

שאלתי אותם "האם אתם יודעים היכן נמצא החתן? הם ענו - ״כן באמריקה״ השבתי להם בבטחון וברגיעה. "הוא לא באמריקה! הוא נמצא אצל הרבי שליט"א מלך המשיח! שבוודאי יעשה שהכל יהיה בסדר בעזרת השם״.

למראה הבעת פניהם הספקנית, אמרתי בבטחה "ואם תראו את הכלה רוקדת בחתונה שלה בלי גבס.. תקחו על עצמכם משהו.. בגלל הנס?״ הם לא הגיבו..

בימים הבאים עדיין היו לי כאבים. אך ביום שישי כבר הצלחתי לעמוד על רגלי, ב"ה, לבשל וללכת להתפלל בבית חב"ד.

במוצאי שבת התפללתי מעומק ליבי שאני אכן מודה על החופשה שנכפתה עלי, אך אני חייבת לעמוד על רגלי להמשך ההכנות. כתבתי לרבי שליט"א מלך המשיח ובקשתי את ברכתו הקדושה. התשובה בכרך ט"ו בע' שלב הייתה מעודדת ביותר:
... כותב אודות מצב בריאותו ובהנוגע לרגליו, וחוות דעת הרופאים אודות נתוח. ומצוין למטה חוות דעת רופא מומחה בכאן*.

בכוכבית למטה נדפס: נתוח בכגון זה - דורש דיוק וזהירות יתרה ואחריות מיוחדת בעשיתו ואופנה, ולכן משתדלים לרפאות באופנים אחרים : חגורה ותחבושת מיוחדה, חימום ע"י עלעקטרע וכיו"ב. בסיום המכתב צויין "... ויהי רצון שיבשר טוב בכל האמור".

לאחר קריאת התשובה ממנה הבנתי שהרבי שליט"א מלך המשיח דוחה את חוו"ד הרופאים, ומברך לבשורות טובות, החלטתי להוריד את הגבס בעצמי ולא להמתין לתור שנקבע לי ליותר משבוע, ונוכחתי כי אכן אני מצליחה לעמוד על רגלי כרגיל. הייתי נרגשת ביותר".

בביקורת לפני כמה ימים, קבע האורטופד שאין לה שום שבר! משהעירה שבצילום ראו שבר, הוא חזר ואמר שאינו יודע מה בצילום, אבל אין לה שום שבר. ב"ה.

ברכותנו הלבבית, שתזכה יחד עם חתנה הת' חנן יעקב שי' לב, לבניין עדי עד דור ישרים יבורך מתוך שמחת הגאולה האמיתית והשלימה.

נפלאות עכשיו • בזכות התמונה של מלך המשיח

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...