• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נפלאות עכשיו • בזכות התמונה של מלך המשיח

כששמו לו את התמונה של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, זה ממש נסך בו כוחות חדשים שאיפשרו לו להתחזק ולהתגבר. דקות ארוכות היה מסתכל בתואר פניו הקדושים וברוך ה' הוא החלים מהמחלה, וחזר חזרה לארץ • הסיפור השבועי מתוך הגליון העולמי "שיחת הגאולה" מס' 1178 ב"כתבה המלאה"
נפלאות עכשיו • בזכות התמונה של מלך המשיח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כששמו לו את התמונה של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, זה ממש נסך בו כוחות חדשים שאיפשרו לו להתחזק ולהתגבר. דקות ארוכות היה מסתכל בתואר פניו הקדושים וברוך ה' הוא החלים מהמחלה, וחזר חזרה לארץ • הסיפור השבועי מתוך הגליון העולמי "שיחת הגאולה" מס' 1178 ב"כתבה המלאה"

לעולם אינך יכול לאמוד את עוצמת השפעתה של פעולה הנעשית בשליחות הרבי שליט"א מלך המשיח. "ראיתי את זה במוחש, מספר הרב חמדי גנץ הפועל בשליחות בפתח תקוה. היה זה בשנת תש"ס (2000), למדתי אז בישיבה ב"770" בניו יורק, ויצאתי יחד עם הת' לוי יצחק קופצ'יק לשליחות בדלהי שבהודו.

באחד הימים נודע לנו כי בבית הרפואה "אפולו סנטר", בדלהי, נמצא יהודי ישראלי שנתקף במאלריה ומצבו קשה. החלטנו מיד שאנחנו הולכים לבקר אותו, לראות מה אפשר לעזור לו. לקחנו איתנו "שיחת הגאולה", תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח ועוד חומר קריאה. עלינו על ריקשה, למרות שהייתה זו דרך ארוכה, ונסענו לבית הרפואה.

כשהגענו היינו בהלם. עמדו שם בתור לפני המיון מאות הודים. לא היה ברור לנו האם הם שם כמלווים לקרוביהם או הם עצמם בתור למיון. בחסדי ה' הצלחנו להיכנס לבית הרפואה עצמו ולהגיע למחלקת טיפול נמרץ בה שכב הישראלי.

כשנכנסנו היו לידו שני חברים, שכנראה באו לעזור. משום מה הם לא קבלו אותנו כ"כ יפה. הוא שכב במיטה, ישן, או בתרדמת, עכ"פ במצב קשה.
ניסינו ליצור איתם שיתוף פעולה, אך היה ניכר שהם לאו רוצים בנוכחתנו. היינו מאוד מאוכזבים. בסופו של דבר עשינו דרך ארוכה ולא קלה כלל.. לבסוף למרות שהיינו שם זמן קצר מאוד, החלטנו לחזור. השארנו במטתו את "שיחת הגאולה" ותמונת הרבי שליט"א מלך המשיח.

אגב, זכרתי שבמיטה שלו הייתה תמונה של גורו מפורסם בהודו, שהיה מזוהה עם עבודה זרה. חזרנו לבית חב"ד, בתחושה של אכזבה. עכ"פ כאן הסתיים - חלק א' בסיפור.

עשר שנים לאחר מכן, הייתי בשליחות בישוב עלי במטה בנימין, אצל הרב רפי סלומון. יום אחד אני יוצא מביתי, ופוגש את שכני דניאל שהתחתן לא מזמן, כשהוא יושב עם בחורצ'יק מהישוב בשם אמנון והצטרפתי אליהם.

במהלך השיחה הזכיר אמנון כי הוא היה בהודו, וגם "זכה" להיות שם חולה במלאריה. משהו בפרטים שחשף, הזכירו לי את אותו "ביקור אומלל".
זרקתי לו כמה שאלות של זמן ומקום, כדי לאמת את תחושתי. התברר כי בתש"ס, הוא היה בהודו. תחילה אושפז בוואראנסי, אך משהחמיר מצבו הוא הועבר לאפולו סנטר בדלהי.

המשכנו לבדוק, והתברר כי היה זה באיזור חודש ניסן. אז אני אומר לו: אתה יודע שאני הייתי אצלך? כשהוא משיב לי: אני יודע שהיו אצלי חב"דניקים. הם השאירו לי תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח.

הוא סיפר כי בהתחלה שמו לו את תמונתו של אותו גורו, והוא אכן הרגיש כל הזמן שתמונה זו לוקחת ממנו את כל כוחותיו. הוא ביקש מהחבריו להעיף את זה משם.

וכששמו לו את התמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח, זה ממש נסך בו כוחות חדשים שאיפשרו לו להתחזק ולהתגבר. דקות ארוכות היה מסתכל בתואר פניו הקדושים וברוך ה' הוא החלים מהמחלה, וחזר חזרה לארץ.

כמה שנים לאחר מכן הוא גם חזר בתשובה, והקים בית נאמן בישראל ועבר להתגורר ביישוב בית מאיר בפרוזדור ירושלים. "חזקה לתעמולה שאינה חוזרת ריקם", בפרט בענייני משיח וגאולה..

נפלאות עכשיו • "כבר פסקו בבית דין של מעלה"

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...