• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

השלוחים פועלים בכח המשלח

אף אחד לא יכל להתווכח עם אדם, שלו זקן ארוך וכיפה על הראש, שיורד בסוף יום עבודה מפרך מהטרקטור החונה בשכונה ותיקה, בחיפה האדומה, ומגדל 11 ילדים לתפארת והכל בחיוך קורן ומתוך שמחה. כך פועל הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות שלוחיו
השלוחים פועלים בכח המשלח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

על מנת להחזיר את הרחוקים שולח הרבי שליט"א מלך המשיח את שליחיו למקומות הכי נידחים מבחינת היהדות לשכונות שאין בהם שום קשר לדת.

דמיינו לעצמכם שכונה כזאת, בחיפה האדומה, שנשלחת אליה משפחה חב"דניקית-חרדית לכל דבר, והיא הופכת לאטרקציה מכל  הבחינות ובכל שנה נוסף למשפחה תינוק חדש, הילדים הגדולים יותר משחקים במגרשי המשחקים השכונתיים יחד עם ילדים וילדות שאינם שומרים תורה ומצוות. 

ומכיון שהם מתחנכים במוסדות חרדיים, הילדים נוסעים באוטובוס, לבדם, בכל בוקר לשכונה החרדית בעיר...

ובכל שבת וחג, הבית שלהם שממוקם במקום בולט ומרכזי הופך לעליה לרגל, של ילדי השכונה, לשמוע קידוש ולהתכבד בדג וחלה.

ולאחר שהבנים במשפחה חוגגים בר מצוה, הם עוזבים את הבית לישיבות ברחבי הארץ, אך ממשיכים להגיע לשבתות חופשה, לשכונה בה הם גרים.

נראה לכם הזוי או בלתי אפשרי?

עם עובדות לא מתווכחים.

לאחר שכל השכנים הכירו את השליחים והמוזרות הפכה להערצה, נבחרה אם המשפחה ברוב קולות מוחלט לאשת המופת של העיר חיפה,

זוהי השליחות האמיתית שרק הרבי שליט"א מלך המשיח יכול להקים, והסיפור הוא סיפור אמיתי לחלוטין מני רבים, של משפחת דונין השליחים הראשונים לעיר חיפה.

האבא, ראובן ז"ל, עבד לפרנסתו כטרקטוריסט, והפך ברבות השנים, לדמות ייחודית המהוה מופת ודוגמא לשליחים אחרים, שליחותו הוכיחה, ללא מילים, שכאשר מראים דוגמא אישית, חיה ואמיתית, לשילוב של עבודת כפיים, ביחד עם שמירת תורה ומצוות.

אף אחד לא יכל להתווכח עם אדם, שלו זקן ארוך וכיפה על הראש, שיורד בסוף יום עבודה מפרך מהטרקטור החונה בשכונה ותיקה, בחיפה האדומה, ומגדל 11 ילדים לתפארת והכל בחיוך קורן ומתוך שמחה.

בשליחת השליחים, אין דרגי ביניים בניהול, הקשר הוא ישיר: מהחסיד אל הרבי שליט"א מלך המשיח וממנו בחזרה אל החסיד. התנהלות כזאת מאפשרת לקבל הכוונה גם בפרטים הקטנים ביותר של ההצלחות והבעיות בכל קהילה וקהילה ושל כל יהודי ויהודי. מנהיגות בסדר גודל כזה היא ללא ספק תופעה ייחודית שאין דומה לה.

הממלא את השליחות, הרבי שליט"א מלך המשיח נמצא עמו, והוא הפועל את העניין.

כאשר ממלאים את שליחותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, אזי הרי הוא בבחינת "משרת" והמשלח נמצא עמו במקום בו הוא נמצא, אפילו כאשר נמצא הוא במדינה רחוקה, מאחר שהוא ממלא את שליחותו.

ו"לא בשמים היא" ו"לא נפלאת היא" אלא "קרוב אליך הדבר מאוד גו' לעשותו" בפועל. בכל אחד שייך ענין זה.

"ויכוף כל בני ישראל" - באהבה ללכת לגאולה האמיתית והשלימה!  

כיצד נחגוג את חג החנוכה בגאולה האמיתית והשלמה

מי עשה את המהפיכה ברוסיה?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...