• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

26 שנה אחרי: שיפורים ושידרוגים בשיחת הגאולה

עשרים ושש שנים אחרי שראה אור הגליון הראשון של שיחת הגאולה, השבוע לרגל גליון 1300 חודש ועוצב מראהו החיצוני יחד עם שיפורים ושידרוגים בתוכן הגליון הנפוץ והמשפיע. אין ספק ששיחת הגאולה, העומדת כיום בראש עלוני משיח וגאולה השבועיים, מביאה לידי ביצוע את הוראתו הק' "לפרסם לכל אנשי הדור" "אורות דתוהו בכלים דתיקון" כפשוטו ממש ומזרזת את התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש.
26 שנה אחרי: שיפורים ושידרוגים בשיחת הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

עשרים ושש שנים אחרי שראה אור הגליון הראשון של שיחת הגאולה, השבוע לרגל גליון 1300 חודש ועוצב מראהו החיצוני יחד עם שיפורים ושידרוגים בתוכן הגליון הנפוץ והמשפיע.

כידוע, בתוך כדי תקופת הבלבול הגדול ששרר בקרב חסידי חב"ד בשנת תשנ"ד, אחרי ג' תמוז, החלה האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה בהוצאה לאור של שיחת הגאולה כאשר העורך הרב זמרוני ציק יושב ראש האגודה, ממשיך בכך את ההוצאה לאור של עיתון 'הגאולה' אשר זכה לעידודו של הרבי שליט"א מלך המשיח באופן מיוחד.

בשיחת הגאולה כמו בעיתון 'הגאולה' נשאר הקו המנחה - הנחלת מושגי ועניני הגאולה לציבור הרחב באופן התואם את עולם הפרסום והשיווק העיתונאי כשהדברים יקלטו בציבור הרחב "לפרסם לכל אנשי הדור", כפשוטו.

לאורך כל הגליונות נשמר הקו המנחה המביא בתקיפות בלתי מתפשרת את דעתו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח הן בעניני שלימות הארץ והן בנשיאה ברמה של פרסום בשורת הגאולה תוך התייחסות מתמדת לשלל נושאים העומדים על הפרק.

לצד ההתייחסות האקטואלית בעמוד השער, מידי שבוע מתפרסם בגליון סיפור מופת טרי שאירע לאחרונה בזכות הפנייה לרבי שליט"א מלך המשיח. פרסום עקבי זה שהוביל לשינוי התודעה בכל נושא הפניה והכתיבה באמצעות האגרות קודש, לצד החדרת המופתים הטריים להם זוכים רבבות המוני בית ישראל, תרם רבות לעיצוב דרכי ההתקשרות גם כיום ואף יותר מתמיד.

לצד כל זאת ניתן למנות את שאר מדורי הגליון כמו 'חדשות טובות' המביא תנופה ודחיפה מיוחדת להפצת והצואה לאור של שלל פעולות ופרסומים בנושא הפצת בשורת הגאולה.

בעמודים הפנימים מופיעה שיחה מעובדת על פרשת השבוע והמועדים החלים באותו שבוע, ניצוצות של גאולה המחברים את פרשת השבוע לנושא העיקרי – הגאולה האמיתית והשלימה ולימוד עניני גאולה ומשיח מכל חלקי התורה, לצד ציטוטים מדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח בעניני שלימות הארץ.

טור אקטואלי שבועי מנתח את המאורעות או מביא חלק משיחות הקודש בנושאים הבוערים שעל הפרק ובעמוד האחורי כתבת מיקוד וחשיפה על פעולות ואישים הפועלים בתחום הגאולה בארץ ובעולם. העיתון נחתם מידי שבוע ב'עצה והדרכה' פנינים מאגרות קודש הנוגעים לחיי היום יום.

לאורך 26 שנות הופעתו, חודש הגליון מספר פעמים, תוך שהוא שומר על תוכנו היחודי והמבוקש בקרב השלוחים ומתעצב בהתאם לכללי הפרסום וההפצה העדכניים והחדשניים ביותר. בשנים האחרונות עלה שוב הצורך לחדש את מראה העלוןן ולהעניק לו מראה אקטואלי שינגיש את תוכנו לעשרות אלפי הקוראים המקבלים את הגליון מידי שבוע.

סטודיו מיוחד שגויס למטרה ניהל שיחות עומק ודיונים עם מובילים בתחום הפרסום והשיווק לצד שלוחים המתמחים בתחום ההפצה שיחוו את דעתם על הגליון.

התוצאה הסופית הינה מתיחת פנים ורענון מחודש השומר על הקו המנחה של העיתון מזה שנים ומנגיש בצורה עכשווית ומעודכנת את המדורים השונים.
לצד זאת, בחודשים האחרונים, גוייסו למערכת שורה של כותבים מהשורה הראשונה שלקחו על עצמם לעשות את המירב איש איש בתחום אחריותו ובמדורו, כדי להביא את המסרים בצורה המתאימה ביותר לציבור הרחב "באופן המתקבל", תוך שהעריכה הלשונית משתדרגת אף היא ומביאה את העלון לרמת הפצה גבוהה ביותר.

שלוחים ופעילים שנחשפו למראה העיתון, התרשמו עמוקות לצד תוכנו המשודרג והצטרפו למערך ההפצה המונה כיום עשרות אלפי עותקים מידי שבוע. אין ספק ששיחת הגאולה, העומדת כיום בראש עלוני משיח וגאולה השבועיים, מביאה לידי ביצוע את הוראתו הק' "לפרסם לכל אנשי הדור" "אורות דתוהו בכלים דתיקון" כפשוטו ממש ומזרזת את התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש.

פרסום משיח: הפצת שיחת הגאולה

מי עשה את המהפיכה ברוסיה?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...