• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

נס ביטול 'עסקת המאה'

ופה רואים את הנס העצום! התכנית היתה אמורה לצאת לפועל מיד אחרי הבחירות הראשונות בשנה שעברה, אלא שבזכות המשבר הפוליטי היא נדחית ונדחית ובעזרת ה' יתקיימו בה דברי חז"ל "כיון שנדחה - ידחה"... שיח חסידים עם ר' בנצי פרישמן, בת ים עיר הגאולה
נס ביטול 'עסקת המאה'
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בשיחת ה'דבר מלכות' ש"פ וישב תשנ"ב, מלמד אותנו הרבי שליט"א מלך המשיח, לשים לב לניסים המתחוללים בעולם.
המצב הפוליטי העכשווי בכנסת, הינו חסר תקדים. מעולם לא היה מצב בו במשך למעלה משנה לא מורכבת ממשלה, והולכים לבחירות כלליות בפעם השלישית. אירוע בקנה מידה היסטורי שכזה מחייב אותנו לשים לב לתוצאותיו והשפעותיו.
ראשית, הצד החיובי בזה, כבר ניתן לנו על ידי הרבי שליט"א מלך המשיח שאמר בקשר למשבר הפוליטי בשנת התש"נ, שהטוב בזה שאין ממשלה בישראל, הוא האפשרות לעמידה בתוקף על עקרונות שמירת ארץ ישראל.
בנוסף, ברור שחוסר היציבות הפוליטית מהווה הצלה של ממש מ'תכנית המאה' של ממשלת ארה"ב. אמנם ממשלו של טראמפ נמנע עד היום לפרסם את פרטי התכנית, אך ניתן להעריך בצורה ברורה, שהיא כוללת בתוכה וויתורים כאלה או אחרים על חלק משטחי ארץ ישראל, דבר שמהווה פיקוח-נפש ממש. טראמפ עצמו כבר הכריז שהתכנית שלו "תידרוש וויתורים כואבים משני הצדדים".
גם אם יהיו קולות שיטענו שהדבר בגדר "הרע במיעוטו" לעומת תוכניות אחרות, עדיין ברור לנו, שכדברי הרבי שליט"א מלך המשיח כל ויתור, ואפילו עצם הדיבורים על וויתורים מהווים חילול השם ופיקוח נפש.
יצויין כי לדעת מומחים מדיניים, האפשרות של הממשל הנוכחי בארה"ב ללחוץ דווקא כעת על ממשלת ישראל ללכת למהלכים מסוכנים אלו, הינו גבוה ביותר בגלל קשרי הידידות בין המדינות חזק יותר ובגלל שטראמפ עצמו ידוע כמי שקשה לומר לו לא... על הסכנה הגבוהה דווקא כיום, ניתן ללמוד מדבריו לפני כשבועיים: "אם קושנר לא ישיג שלום - אז זה בלתי אפשרי".
כיון שנדחה - יבטל לגמרי
ופה רואים את הנס העצום! התכנית היתה אמורה לצאת לפועל מיד אחרי הבחירות הראשונות בשנה שעברה, אלא שבזכות המשבר הפוליטי היא נדחית ונדחית ובעזרת ה' יתקיימו בה דברי חז"ל "כיון שנדחה - ידחה". ממש במקביל לנחיתתו של קושנר בארץ הקודש כדי לקדם את התכנית המסוכנת, הודיעה הכנסת על פיזורה ועל קיום בחירות חדשות.
פרסום התכנית נדחה בעוד חצי שנה עד אחרי הבחירות באלול. ושוב חזר הסיפור על עצמו. הכנסת שוב מתפזרת, יש בחירות שנקבעו לחודש אדר, כשלא בטוח שלאחריהם תקום ממשלה... וגם באם תקום, בארה"ב כבר יהיו שקועים עמוק במערכת הבחירות שלהם. עצם העיכוב בפרסום התכנית, גורם לתכנית להיות הרבה פחות מציאותית.
ניתן לקבוע בפה מלא שמדובר בנס עצום. הרבי שליט"א מלך המשיח לוחם מלחמות השם ומנצח - באופן של שלום, ומונע מלכתחילה אפשרות של הקמת ממשלה שתצטרך להתמודד עם הלחץ האמריקאי. אנחנו כמובן לא מסתפקים בזה, וכדבריו הק': "ועוד והוא העיקר שראש הממשלה הבא יהי' משיח צדקנו". יחד עם ההודאה להשם יתברך על הניסים, דורשים את ההתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח לעין כל תיכף ומיד ממש.

הסוכות הזה עם ענני הכבוד

מי עשה את המהפיכה ברוסיה?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...