• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אבנים טובות ומרגליות בקישון

במקביל לנבואה ההביאה לגילוי הנדיר של אבנים טובות ומרגליות בקישון, הודיע הרבי שליט"א מלך המשיח כי אנו כבר בזמן הגאולה וביכולתנו לזרז התגלותה בפועל ממש. מציאתה של אבן אודם יחודית, באתר הכריה של חברת "שפע ימים" בקישון – "הגדולה ביותר שנמצאה עד היום בישראל", הזניקה לערוצי התקשורת בשבוע שעבר, את אחת מנבואותיו הידועות של הרבי שליט"א מלך המשיח - אבנים טובות ומרגליות בקישון.
אבנים טובות ומרגליות בקישון
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במקביל לנבואה ההביאה לגילוי הנדיר של אבנים טובות ומרגליות בקישון, הודיע הרבי שליט"א מלך המשיח כי אנו כבר בזמן הגאולה וביכולתנו לזרז התגלותה בפועל ממש

מציאתה של אבן אודם יחודית, באתר הכריה של חברת "שפע ימים" בקישון – "הגדולה ביותר שנמצאה עד היום בישראל", הזניקה לערוצי התקשורת בשבוע שעבר, את אחת מנבואותיו הידועות של הרבי שליט"א מלך המשיח - אבנים טובות ומרגליות בקישון.
בדיוק לפני 28 שנה, בשנת תשמ"ח (88'), הגיע ראש עיריית חיפה דאז מר אריה גוראל, אל הרבי שליט"א מלך המשיח, בעת מעמד חלוקת הדולרים לשליחות מצוה. במהלך השיחה ביניהם עבר לפתע הרבי שליט"א מלך המשיח, מנושא השיחה ביניהם ואמר:
"בחיפה יש ים ואין להתרשם מדבר שהוא עמוק. זהו הענין של חיפה שיש שם ים וגם עמק, ובעמק נמצאים אבנים טובות ומרגליות. הקב"ה עשה דבר פלא - הוא הטמין אותם בעומק הארץ, ועל כל פנים, בעומק הנהר".

עליית מדרגה
בשנת תשנ"ט (99') החליט הרב אבי טאוב, שהקים את חברת "שפע ימים", להרים את הכפפה ופנה לקבלת זכיון ממשלתי לחיפוש יהלומים וכו' באיזור הקישון. חוות הדעת של אנשי מקצוע, לא האירה לו פנים, אבל חזקו עליו דברי הרבי שליט"א מלך המשיח, שאמר שיש שם "אבנים טובות ומרגליות".
התפנית החלה כבר בסקר הגאולוגי החדש שעשה. התוצאות הראו שאי אפשר לשלול את האפשרות לקיומם של יהלומים. ואז החלו הקידוחים בפועל ועימהם התגליות. סינון טונות העפר שהוצאו מבטן האדמה, חשף סוגים שונים של אבנים טובות, כמו גם אבני קימברלייט המהווים עדות לסביבת יהלומים ואפילו יהלומים זעירים. הממצאים הוכיחו כי המרבץ כולל מגוון של מינרלים יקרים, בשונה ממכרות אחרים בעולם המנפקים בדרך כלל רק סוג אחד של מינרלים, מה שהעניק למרבץ את התואר Multi-commodity.

לתהלוכות
הממצא השבוע של אבן האודם היחודית, במשקל של 1.7 קראט ובגודל של 8.26 מ"מ, מהווים לכל הדיעות עליית מדרגה. בדומה לאבן ספיר, אבן האודם (הרובי) נמנה על חבילת האבנים היקרות (DMC Suite). קבוצה בעלי זהות מינרלית, הכוללת גם יהלומים.
במקביל לנבואה זו שהביאה לגילוי הנדיר של אבנים טובות ומרגליות בקישון, הודיע הרבי שליט"א מלך המשיח כי אנו כבר בזמן הגאולה וביכולתנו לזרז התגלותה בפועל ממש, ע"י הוספה בתורה ובמעשים טובים. ובפרט בעמדנו לפני ל"ג בעומר, הרי שביכולתנו להשתתף ואף להשפיע על שכנים וידידים להשתתף בתהלוכות ל"ג בעומר, הנערכות ע"י מוקדי חב"ד בכל רחבי ארץ הקודש ובחו"ל. גדולה זכות ההשתתפות בתהלוכות אלה העומדות בסימן של "באהבת ישראל נביא את הגואל", להמשיך שפע ברכה והצלחה לכל המשתתף בתהלוכה, בכל המצטרך, בבנים, בריאות ופרנסה ובעיקר בגאולה האמיתית והשלימה עכשיו ממש.

חיבור כל העולם לגאולה

מי עשה את המהפיכה ברוסיה?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...