• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ליישב את עזה ואת גוש קטיף

מטרת המבצע צריכה להיות, לא רק חזרת כל הישובים היהודיים שפרחו בחבל עזה, לפחות כפי שהיו לפני הגירוש, אלא הרחבתם ואף יישוב העיר עזה עצמה ביהודים, וכפי שיהיה בקרוב - בגאולה האמיתית והשלימה
ליישב את עזה ואת גוש קטיף
מזוזה (אותיות זז מות) בעזה חיילים שכבשו בתים ברצועת עזה, התקינו בפתח הבית מזוזה כשרה (צילום: תורת לחימה)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לרגע היה נראה, שמשהו באמת משתנה בתפיסה, שהפעם מבינים כולם, שמה שהיה לא יכול לחזור (ח"ו). שהפעם עומדים להנחיל מכה צורבת למחבלי עזה, כזו שהם לא ישכחו, בלי קלישאות, אלא בצורה ברורה ופשוטה, שאינה משתמעת לשני פנים.

אלא, שאז יוצאים המראות מאיזורי הלחימה, המתפרסמים על ידי דובר צה"ל, ומתברר שוב, כי צה"ל מעדיף להשאר "הצבא המוסרי בעולם", במקום להיות צבא שיחתור למטרה הפשוטה שלשמה הוקם - לנצח!

תופעות כמו "מסדרון המוניטרי" שעלול לשמש את המחבלים לנוס, העברת ציוד שעלול ליפול לידיהם ולחזקם במלחמתם, שינוע סולר לתוככי העיר עזה לתוככי מפקדת החמאס ימ"ש, ומעל הכל, הימנעות מפגיעה במחבלים המסכנים את חיילנו, עקב הימצאות "חפים מפשע" במרחב. כל אלו מתועדים באופן רשמי על ידי צה"ל ומוכיחים כי הרצון להשאר עם התואר "הומני" גובר על הרצון לחיות כאן בארץ הקודש.

תיקון היסטורי

ובתוך כל התיאורים ההומניים, חסרה ידיעה מדובר צה"ל, ידיעה שכותרתה תנוסח כך: צה"ל איפשר למאות משפחות לשוב לביתן בחבל עזה. בגוף הידיעה יתאר דובר צה"ל, כיצד כל אותן משפחות, שבתיהם הוחרבו על ידי צה"ל לפני קרוב לעשרים שנה, באחד המבצעים שידע האיזור, חוזרות כעת לביתן שברצועה, צה"ל אף יבנה מחדש את כל הבתים שהרס, ולצידם מרכזי הפעילות ואף בתי התפילה, כפי שהיו טרם המבצע. חלק גדול מהמשפחות, הוגדרו עד היום כפליטים, לאחר שבמשך כל הזמן שעבר מאז, לא מצאו בית חדש, והדבר אף עלה בחיי לא מעט מהם.

דומה כי ידיעה שכזו אמורה להיות מגובה על ידי המערכת המשפטית, מזכ"ל האו"ם ושאר המצקצקים האירופאים. הלא מה יותר משובב עין ממראות של חרטה על ידי צה"ל והשבת הפליטים לביתם?

רק שכמובן, לא מדובר על משפחות ערביות, אלא על אחינו ובשרינו, משפחות יהודיות, שגורשו מביתן לפני יותר משמונה עשרה שנה, ומצפות לשוב לחבל הארץ בו גדלו.

בתשובה לשאלה במסיבת עיתונאים, השיב ראש הממשלה, כי הוא אינו רואה היתכנות לחזרה לישובי גוש קטיף, כשבכך הוא רומז, שהמציאות הבטחונית ולחץ הקהל העולמית לא יאפשרו זאת. ועל כך יש לתהות, באם המציאות הבטחונית תאיים על שלומם, הרי שזו הודאה שישראל לא מתכננת ניצחון במלחמה (חלילה), ואם דעת הקהל היא המכתיבה ליהודי היכן לחיות וכיצד להגן על עצמו, אז לשם מה בכלל לקיים מבצע צבאי?

להחזיר את עזה

הרבי שליט"א מלך המשיח מלמד אותנו, כי כל נפילה שכזו וכל ירידה שכזו, מטרתה היא עליה גדולה יותר מכפי שהיה קודם לכן. אי לכך ובהתאם לזאת, התוצאה הברורה של כל אירועי שמחת תורה והמלחמה בעזה, צריכה להיות לא רק חזרת הישובים היהודיים ברצועת עזה, אלא יישוב מוחלט של העיר עזה וכל שאר השטח ביהודים.

העיר עזה, בה קיימים בתי כנסת עתיקים מלפני מאות שנים, צריכה לחזור לבעליה, ובקרוב ממש יתנו אומות העולם אותה ואת כל שאר החלקים של ארץ ישראל, לעם ישראל, בגאולה האמיתית והשלימה, עכשיו ממש.

נכנסים לחודש של ניסים

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...