• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ההחלטות שהממשלה צריכה לקבל

נוכח גל הטרור, שקיפד את חייהם של שלושים וארבעה נרצחים הי"ד בשמונת החודשים האחרונים, נדרשת הממשלה להגיב ולפעול כדי לעצור את הפיגוע הבא. לשם כך הם רק צריכים להאזין למה שהם עצמם אמרו
ההחלטות שהממשלה צריכה לקבל
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שיא גל הנרצחים בחודשים האחרונים, מביא לתחושות קשות ביותר. שלושים וארבעת הנרצחים הי"ד רק בשמונת החודשים האחרונים, מחייבים את מקבלי ההחלטות לתת דין וחשבון על הדם הרב שנשפך פה, תחת אחריותם. מי שיכל לעמוד, רק בשנה שעברה, ולהטיח האשמות קשות כנגד שרי המשלה, ולטעון כי הם האחראים לאירועים הקשים, אינו יכול כעת לרחוץ בנקיון כפיו ולגלגל את האשמה על גורמים עלומים.

בראש ובראשונה, לפני כל המהפיכות, מחוייבת הממשלה, כל ממשלה, לדאוג לחייהם של התושבים. קצב הפיגועים הקשה, שאינו מוביל לתגובה הולמת וחריפה ולפעילות צבאית שתעצור את מעגל הדמים, מעיד שיש מי שחושב שאפשר להמשיך הלאה בשגרה המוכרת ולצפות שהאירועים יחלפו מעצמם.

שיקשיבו לעצמם

רציחתה של בת שבע נגרי הי"ד, ביום שני השבוע, לעיני בתה הצעירה, העלתה את הדרישה לחסימת הכבישים בפני המחבלים, פעולה שהיתה צריכה להעשות זה מכבר. הממשלה שבשבועות האחרונים הייתה עסוקה בהריסת עוד בתים של יהודים ברחבי ארץ ישראל, הרגישה את הלחץ הגובר והולך מצד הציבור, ובתגובה החליטה להקדים את דיון הקבינט. האם זאת בדיחה? האם אכן יש מי שחושב, שבישיבת השרים סביב השולחן, ללא רצון ממשי לקבל החלטות קשות, יש בכך כדי לפגוע במוטיבציה של המחבלים להמשיך במעשיהם?

רק השבוע התפרסמו תמונות בכלי התקשורת הערבית, בהם נראה ביתו של אחד המחבלים, שהממשלה החליטה "להרוס אותו" בתגובה לפיגוע שהוא ביצע. ה"הריסה" כללה, הורדת מספר קירות, שמבחינת משפחת המחבל, היו רק הכנה להפיכת הקומה כולה ל... אולם שמחות!

כל זמן שהממשלה והעומד בראשה, לא יקשיבו לעצמם, לדברים שאמרו אך לפני מספר חודשים מול כל המיקרופונים באיזורי הפיגועים, כל זמן שהם לא יקראו את מה שכתבו ופרסמו בעצמם, רק לפני כשנה, ויתחילו לבצע הלכה למעשה את מה שהם בעצמם קראו לעשות, לא יתחיל להשתנות פה כלום.

הרבי שליט"א מלך המשיח, הזהיר כבר לפני שנים, כי מדיניות ההכלה היא המביאה לעליית אירועי הטרור. הדרך היחידה למנוע פיגועים, היא מתן תגובה חריפה ביותר, כפי שפוסקת התורה: "הבא להורגך השכם להורגו"!

אין אלו ימים קשים!

בשנת תש"נ (1990), יום לפני חודש אלול, הגיע שר המשטרה דאז, אל הרבי שליט"א מלך המשיח, תוך שהוא מתייחס לחששות הגוברים בישראל, מצעדיו ואיומיו של הצורר מבגדד, נוכח צעדי המלחמה שנקט בהם אז. בדבריו ציין השר כי "בימים קשים אלו, הברכה של הרבי חשובה לנו במיוחד". על כך משיב לו מיידית הרבי שליט"א מלך המשיח: "אין זה ימים קשים, זה ימי ערב ראש חודש אלול, ועל חודש אלול אומר רבינו הזקן בעל התניא, שאז המלך - מלך מלכי המלכים נמצא בשדה. זאת אומרת קרוב לכל אחד ואחת מבני ישראל בכלל. ואלו הנמצאים בארץ הקודש במיוחד. וכבר אמרתי שכתוב במפורש שארץ ישראל "עיני ה' אלוקיך בה מרשית השנה ועד אחרית שנה". שאכן נראה זאת בגלוי ובפועל ממש, תיכף ומיד בגאולה האמיתית והשלימה.

הנבואה העיקרית: הנה זה משיח בא!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...