• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

הנבואה העיקרית: הנה זה משיח בא!

הרבי שליט"א מלך המשיח נבחר להיות השופט, היועץ והנביא של הדור. כל אחד ואחת יכולים לקבל את עצותיו וברכותיו בכל המצטרך. נבואתו העיקרית: שתיכף ומיד ממש הנה זה משיח בא!
הנבואה העיקרית:  הנה זה משיח בא!
נביא שופט ויועץ דורנו הרבי שליט״א מלך המשיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הבקשה מאביו של שאול, היתה פשוטה: אבדו לנו האתונות, צא נא בני וחפש את אותן אתונות והחזר אותן אלינו. שאול יצא יחד עם אחד המשרתים, כשהם צועדים למרחקים, בנסיון להתחקות אחר הרכוש המשפחתי. לאחר זמן חיפושים ארוך, פנה שאול אל הנער המלווה, ואמר לו: אני רואה שאיננו מוצאים את האתונות, ובנתיים התרחקנו מהבית, אני חושש שבקרוב אבי יתחיל לדאוג לנו במקום לאתונות...

הנער פנה אל שאול והציע לו רעיון מעניין, הנה, קרובים אנו אל 'הרואה', אולי תיגש לשאול אותו היכן האתונות נמצאים, והוא יוכל להגיד לך את אשר יראה במראה הנבואה. לאחר דין ודברים קצר השתכנע שאול ויחד הם צעדו לעירו של שמואל הרואה, המוכר כיום בשם שמואל הנביא. כשהגיעו אליו, התגלה כי שמואל קיבל נבואה מאת הקב"ה, כי בקרוב ימצא המלך לעם ישראל, וכאשר שאול הגיע, התאמתה הנבואה ומכאן היתה הדרך קצרה להמלכתו של שאול שיצא לחפש אתונות ומצא מלוכה.

לבקש ולקבל

כל אחד מאיתנו נושא שלש פעמים ביום תפילה. בתפילת העמידה שנקבעה על ידי אנשי כנסת הגדולה, אנו נושאים את שמונה עשרה הברכות, בהם מבקש האדם את צרכיו השונים: דעת ותבונה, תשובה, רפואה, פרנסה, כמובן בקשה לגאולה האמיתית והשלימה ועוד. בין הברכות שהאדם נושא שלש פעמים ביום, מבקש הוא: "השיבה שופטינו כבראשונה ויועצנו כבתחילה".

ואכן, אחד מיעודי הגאולה הוא חזרת תפקיד השופט יחד עם היועץ שיסייעו לכל יהודי לנהוג בדרך התורה, בהמשך לציווי המופיע בפרשתנו: "שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך".

השינוי הגדול שעובר על עם ישראל, מעם הנצרך לשוטרים (כמופיע בפרשה) על מנת שאלו יאכפו על כל אחד, לקיים את הוראות התורה שנמסרים בידי השופט, לעבר הייעוד המיוחל של הצבת היועצים המייעצים לטובתו של כל אחד ומסייעים לו בהבנת וקבלת דברי השופט, אינו שינוי הקורה ברגע אחד. נכון אמנם שברגע הגאולה האמיתית והשלימה, כל יהודי יגלה בתוכו מיד את הרצון לנהוג רק לפי הוראות הבורא, אך כבר עתה, כהכנה לזה, ישנה האפשרות להקשיב ליועץ והשופט ולמלא את הוראותיהם. אם אנו מתפללים ומבקשים זאת שלש פעמים ביום, מדוע שלא נקיים זאת, בדיוק כשם שאנו מבקשים ופועלים לקבל רפואה, פרנסה ושאר הבקשות המופיעות בדברי התפילה?

מנהיג לכלל ולפרט

מיהו השופט והיועץ של דורנו? הרי זהו נביא דורנו - הרבי שליט"א מלך המשיח, המעניק מעצותיו לכל אנשי הדור, מאז עלותו לכס הנשיאות לפני שבעים ושלש שנה ועד היום, מכוון ומורה דרך בכל סיטואציה לכלל ולפרט. כל אחד יכול בכל רגע נתון לפנות אליו ולקבל את ברכתו ועצתו בכל תחומי החיים.

יחד עם הנבואות לכל אנשי הדור ועצותיו לכל אחד בפרטות, מודיע הרבי שליט"א מלך המשיח בנבואה ברורה כי 'הנה זה משיח בא' תיכף ומיד ממש. על כולנו לקבל את מלכותו, לקיים את הוראותיו ובראשן ההוראה לפרסם את דבר קיומו של הנביא, השופט והיועץ - לכל אנשי הדור, דור שזוכה תיכף ומיד לגאולה האמיתית והשלימה.

להסתכל חיובי ולראות את הברכה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...