• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

אסור לוותר על אף שעל

דעתו הברורה של הרבי שליט"א מלך המשיח כי בכל פעם שישראל מביעה רוח של כניעה לטרור, הרי שהוא מתגבר ביתר שאת. יש להציב קו ברור ותקיף מול נסיונות ההשתלטות מצפון ולפגוע במחבלים הפולשים
אסור לוותר על אף שעל
צבא הבאת הגאולה. דגל משיח באימון חיל השריון בצה"ל. כשמדובר במשיח ועם ישראל - אין סרבנות!
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אחד האיסורים הנוגעים לקיום ישיבת עם ישראל בארץ, אוסרים על הענקת מקום בארץ הקדושה - לגויים. בשבת האחרונה, קראנו את הפסוקים העוסקים בכך: "כי יביאך ה' אלקיך אל הארץ אשר אתה בא שמה לרשתה ונשל גוים רבים מפניך . . ונתנם ה' אלקיך לפניך והכיתם . . לא תכרת להם ברית ולא תחנם". על המילים לא תחנם, מביא רש"י את דברי חז"ל: "לא תתן להם חניה בארץ ישראל", וכפי שמזכיר זאת הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחותיו. מפרשים אחרים מסבירים זאת באיסור נתינת מתנות חינם לגויים.

בהשגחה פרטית, דווקא מול אויבינו שבצפון, מגלה הממשלה, מזה כעשרים וחמש שנה, את דרך הפעולה, המעניקה לארגון הטרור הלבנוני גם חניה ומקום בארץ ישראל וגם מתנת חינם.

כרוניקה של כניעה

זה התחיל באותה בריחה באישון לילה, כשאהוד ברק הורה על הוצאת כוחות צה"ל מלבנון. בצעד, שללא ספק גרם לקריסת התפיסה הבטחונית באיזור, והובילה מאז למספר מערכות מלחמה, כשהאיום רק גובר והולך מאז.

זה המשיך בימי הממשלה הקודמת, כשזו ויתרה כלאחר יד, על שטח גיאוגרפי נרחב, עליו הסכימו אפילו נציגי אומות העולם, כי הוא שייך לישראל, ומסרו אותו לידי לבנון, תוך ויתור גם על אסדת גז הממוקמת מול החוף. זאת רק באיום מרומז של הצורר מלבנון, דבר שגרם לנציגי הצבא להתקפלות מהירה, ומסירת השטח על ידי הממשלה, ללא שהיא מאפשרת אפילו דיון ראוי לשמו בקרב הנציגים בכנסת, דבר שאפילו זכה לחוסר הבנה מצד היועצת המשפטית לממשלה, שבדעתה, לשם שינוי, לא התחשב מר לפיד בבואו לקבל את החלטתו, תוך שהוא אומר: "זה חוקי בעיני", ומפקיר בהחלטתו את בטחונם של תושבי הצפון והמרכז, אליהם הגיעו כבר בעבר הטילים מלבנון.

אין ספק, שאם יש ללמוד משהו מהשנים שעברו, הוא שבכל פעם שישראל הביעה את הסכמתה לפשרה כזו או אחרת, גרם הדבר להתעצמות הטרור. המחבלים מפרשים בכל פעם, את הכניעה הישראלית כאישור לאיים בפעם הבאה בצורה תקיפה יותר, והם מקבלים את מבוקשם.

צה"ל, שמזה שלושים שנה דוחף להכלה של הטרור והגעה להסכמים, כן, אותם הסכמים שכל בר דעת מבין כי הם פוגעים בבטחון ישראל, דוחף גם בסיטואציה המורכבת שנוצרה בחודשים האחרונים בלבנון, לסוג של פשרה, במקום לדרוש פעולה תקיפה. לפני כשלשה חודשים הוצבו שני אהלים על ידי אנשי החיזבאלה בשטח הישראלי על הגבול הבין-לאומי. מבנים אלו היו צריכים לעוף באותו רגע, בפעולה צבאית תקיפה שתבהיר כיצד מתייחסת לכך ממשלת ישראל, אך לפי הפרסומים, דווקא צה"ל הם שביקשו שלא לנקוט ביד קשה כנגד המחבלים.

הדרך לנצחון

האיסור "לא תחנם" שמקבל משנה תוקף מול הפרשייה הנוכחית בלבנון, אמור להיות תמרור אזהרה בפני מקבלי ההחלטות. על הממשלה להודיע בצורה חד משמעית כי לא תתכן כל פגיעה בבעלות של עם ישראל על ארץ ישראל, וכל תביעה שכזו תיענה ביד קשה, כזו שתגרום לצד המאיים להתקפלות מיידית. יש להציב בקול ברור את דעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח: לא לנהל משא ומתן עם הערבים. זו הדרך לניצחון וזו הדרך לגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

תוכנית חירום לחיזוק האחדות

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...