• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

עמידה בתוקף מביאה גאולה

ימי הגאולה אותם מציינים בחודש זה, מעניקים לכל אחד ואחת, הצצה לעמידתו התקיפה של הרבי הריי"צ שלא להכנע בפני שלטון הכפירה הגדול. אנו צריכים לגלות את התוקף הנדרש ולהתעקש להביא את הגאולה
עמידה בתוקף מביאה גאולה
לקבוע מזוזה באלבניה. עם קביעת מקום פעילות חדש, קבע הרב שמואל יזהר מזוזה כשרה בפתח הבית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הויתורים המפליגים שנחשפו השבוע שתוכננו על ידי ממשלת ברק, לחלוקת העיר העתיקה והפיכתה לחלק ממדינת הטרור, גילו טפח מהתוכניות ההרסניות והמסוכנות שעלו לאורך השנים על ידי הממשלות השונות שכיהנו כאן בזו אחר זו, החל מלאחרי הנצחון המופלא במלחמת ששת הימים.

הרבי שליט"א מלך המשיח, שכבר אז, החל לעורר כנגד הכוונה להקים בתוככי ישראל את מדינת המחבלים, עורר את דעת הקהל כנגד הסכנה המוחשית שבויתורים אלו, הסותרים את ההלכה הברורה המורה שיש להלחם כנגד כל פגיעה בארץ ישראל, כפי שנכתב בהלכות שבת סימן שכ"ט.

לעומת זאת, ממשלות ישראל, מימין ומשמאל, אימצו את דרך הכניעה, הדרך המסוכנת המגבירה את תאבונם של הערבים ומזמינה עוד לחצים.

התשובה הנדרשת

בשיחת קודש שנשא בשמחת תורה בשנת תשל"ו (1975) אמר הרבי שליט"א מלך המשיח: "כאשר ישראל רצתה להחזיר את השטחים מיד לאחר מלחמת ששת הימים, היה נס, והערבים לא רצו לקחת את השטחים בחזרה, כי הם פחדו שמא מרמים אותם. אך הסיבה האמיתית היא, היות שכך היה רצונו של הקב"ה, היות ולגויים אין בחירה.

ולכן קל יותר להסתדר עם הגויים מאשר עם הפוליטיקאים. לפעול שהפוליטיקאים יעשו תשובה ויצייתו לאנשי הצבא - קשה מאוד לפעול, היות והפוליטיקאי 'לא יתכן שיטעה׳. אבל בנוגע לגויים - הרי הקב״ה מחליט עבורם".

ואכן, החשיפה השבוע, כי ממשלת ישראל הציעה לערבים כי "כל מה שמשער יפו ישר ושמאלה יהיה פלסטיני, וכל מה שימינה (הרובע היהודי והרובע הארמני) יהיה ישראלי", צריכה להדליק נורה אדומה ביחס לכל אותן שיחות חשאיות וגלויות המתנהלות ללא הרף, בהם שוב ושוב מוותרים הישראלים על האחיזה בנחלת אבותינו, ורק עקשנותם של הערבים, היא זו שמונעת מתוכניות אלו מלצאת לפועל (היל"ת).

מה הפתרון למצב הבטחוני? כיצד ניתן להתמודד עם הלחץ מהאומות, על כך עונה הרבי שליט"א מלך המשיח, שיש לענות להם בתוקף, כי המציאות בעולם נקבעת אך ורק על פי התורה. רק הקב"ה הוא המנהל את העולם והוא הקובע למי שייכת כל פיסת אדמה. בתורתו קבע כי ארץ ישראל שייכת אך ורק לעם ישראל, ולא לאף אומה אחרת.

עמידה בתוקף

בחודש זה אנו מציינים את ימי הגאולה של אדמו"ר הריי"צ (רבי יוסף יצחק, האדמו"ר הקודם , חמיו של הרבי שליט"א מלך המשיח) ממאסרו ברוסיה הקומוניסטית, שם נאסר בעקבות עמידתו האיתנה שלא לאפשר לשלטונות למנוע את חיי היהדות ברחבי ברית המועצות.

עמידתו בתוקף התבטאה, שגם כאשר הסכימו החוקרים להוציאו ממאסר ולשלחו לריצוי עונש גלות במרחקים, החליט הוא לוותר על השחרור, מאחר והיא היתה כרוכה בנסיעה ברכבת בשבת, ונשאר עוד מספר ימים במאסר הקשה, וזאת כדי לא לתת להם את ה'נצחון' הקטן הזה.

גם היום, תשעים ושש שנה אחרי שיחרורו, נדרש כל אחד לעמוד בתוקף מול העולם, ולהכריז בקול גדול על דביקותו בהקב"ה, בתורה ובמצוות, וכמובן בקיום דברי נביא הדור, הרבי שליט"א מלך המשיח, שתיכף ומיד גואל אותנו גאולת עולמים.

כנס של ברכה לכל משתתפיו

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...