• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

המציאות מוכיחה: השינוי כבר כאן!

הטכנולוגיות החדשות נותנות לנו הבנה מוחשית כיצד יכול להיות קפיצה מטאורית שכזו בה האוכל יצמח מוכן לאכילה בתוך זמן קצר. עכשיו הזמן לאחד את המציאות עם האלוקות על ידי לימוד תורת החסידות
המציאות מוכיחה: השינוי כבר כאן!
ויקרא שמי בישראל: אברהם. אף פעם לא מאוחר. השבוע נערכה בליטא ברית מילה יוצאת דופן ליהודי בגיל 96
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כאשר חכמי הגמרא ביקשו לתאר את השפע העצום שיתרחש בימות המשיח, הם מתארים אותו בקצב צמיחה מהיר ביותר. רבן גמיליאל אמר: "עתידה ארץ ישראל (לעתיד לבוא) שתוציא גלוסקאות (עוגות) וכלי מילת (צמר מובחר) מוכנים, שנאמר "יהי פסת בר בארץ"".

אחד התלמידים ביקש ללגלג על קביעה זו ואמר: והלא כבר נאמר "אין כל חדש תחת השמש"... אמר לו רבן גמליאל: בא ואראה לך דוגמתה לזה הקיימת כבר עתה בעולם. יצא והראה לו כמיהין ופטריות היוצאים מוכנים למאכל מהאדמה במשך לילה אחד, ונראים כמו ככרות לחם. ולגבי 'כלי מילת' — הראה לו את הקורים הנראים על עץ הדקל הצעירים בכעין רשת דקה. כעין סיפור זה, מופיע בגמרא עוד מקרים דומים.

תוך זמן קצר

בשנים האחרונות הולכת ומתפתחת טכניקת הדפסת האוכל בתלת מימד. מבלי להכנס לנושא הבעיות הטמונות בתחום זה, כשאלות כשרות ואחרות, עליהם שוקדים מומחים כדי למצוא פתרונות, הרי שיש בתחום זה, מעין דוגמא לאוכל היוצא מוכן בתוך מספר דקות. מעין ודוגמא למה שעתיד להתחולל בקרוב ממש, כאשר בתוך יום, יצאו מהארץ מאכלים מוכנים לשימוש בני האדם.

הסיבה להתממשות יעוד זה, מוסברת על ידי הרבי שליט"א מלך המשיח, בהגעת העולם להתאחדות מוחלטת. כיום ישנם מסכים המסתירים על אור ה' בעולם, ודבר ה' המהווה ומחיה את העולם מוסתר מעיני הנבראים. אך כאשר תהיה התאחדות מוחלטת של הרובד הגשמי עם עצמות ומהות המהווה ומחיה אותו, יתבטא הדבר בכך שלא יווצר הפסק בתהליך בריאת המאכלים והכנתם לאכילה. אגב, הדבר כבר היה בעולם, בעת בריאתו, לפני חטא עץ הדעת.

גם אנו, בני האדם נהיה ברמה רוחנית גבוהה של התאחדות עם דבר ה', כפי שכותב הרמב"ם ש"לא יהיה עסק כל העולם אלא לדעת את ה' בלבד", וברור שכאשר ההתאחדות עם הרוחניות הינה מושלמת, הדבר בא לידי ביטוי גם בפן הגשמי.

הטכנולוגיה החדשה שמתחילה לתפוס תאוצה מדברת על עידן חדש לגמרי בתחום הכנת המזון. לדוגמא בתחום החי, מה שלוקח לגדל במשך חודשים או שנים כדי שיהיה מוכן לצריכה, נעשה על ידי מכונות בתוך מספר דקות. אדם יוכל לשבת בביתו, ובלחיצת כפתור לקבל אוכל מוכן ברמה הגבוהה ביותר ללא מאמץ. חשוב לציין כי לתחום זה, קיימים הסתייגויות רבות מסיבות שונות, אך הרעיון הכללי הינו חסכון משמעותי בזמן שלוקח לייצר מזון מוכן לאכילה.

דוגמא מוחשית

וכמו דברי רבן גמליאל, שהראה לאותו תלמיד הוכחות אשר מלמדות כי הרעיון בר ביצוע, כך גם אנו, העומדים רגע לפני הגאולה האמיתית והשלימה, וכבר יכולים לחוות ולהבין בשכלנו כי קיימת מציאות של צמיחת אוכל מוכן לאכילה בתוך זמן קצר ביותר. ואם בעבר הדברים היו רחוקים מעין והיה קשה יותר לתפוס זאת בשכל, באה המציאות ומחברת אותנו לעידן החדש.

כל זה, כחלק מהבנת תפקידנו העכשווי, להתאחד עם עצמות ומהות כבר עתה, על ידי הוספה בלימוד מעמיק של התורה ודברי החסידות, המזרזים את התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש.

המהפיכה הנשית בדור הגאולה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...