• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הפסגה שנתנה עידוד לטרור

בתוך זמן קצר זה קרה פעמיים, אך דומה כי מי שאמור להפיק את הלקחים מסרב לעשות זאת. בעוד ישראל מגיעה לשולחן המו"מ מתרחש פיגוע. המחבלים שואבים עידוד מעצם הדיבורים עימם. חובה לעצור זאת!
הפסגה שנתנה עידוד לטרור
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מה הקשר בין שארם א שייח שבמצרים, העיר עקבה שבירדן לבין הכפר חווארה שורץ המחבלים שבשומרון? התשובה היא, שפעמיים בעת קיום ועידות פסגה בין ישראל לערבים פעם במצרים ופעם בירדן, התרחש פיגוע טרור קשה בחווארה. על הקשר שבין קיום ועידות בהם דנים על מתן מתנות נוספות לערבים, כמעט ואין צורך להזכיר. אך בכל זאת, מאחר וכעת רק לפני זמן קצר התחלף השלטון בישראל, ונדמה כי אלו שכעת מאיישים את כסאות השרים, שכחו איך צריך לפעול. די אם נזכיר את תושבי הדרום, שבזמן הממשלה הקודמת, ידעו כי לכל הפחות, כל ירי נענה בתקיפת חיל האויר בעזה, ואילו כעת, בימי הממשלה הנוכחית, אפילו זה לא נעשה.

אם כן, כנראה שיש צורך להזכיר לשרי הממשלה ולעומד בראשה, על הסכנה העצומה שיש בפגישות אלו.

העיקר לרצות את העולם

אחת משיחות הקודש, של הרבי שליט"א מלך המשיח שנאמרו בנושא זה, נאמרה במוצאי זאת חנוכה תשמ"ו (1986) וכך נאמר שם: "בנוגע לחתימת "הסכם שלום" - איבדו כבר את התקווה, אבל אף-על-פי-כן, ממשיכים "להתחנן" שיסכים לכל הפחות שיכתבו ששני הצדדים מסכימים להפגש יחדיו מסביב לשולחן עגול . . הצד השני יראה ״חסד גדול״ ויודיע שמסכים לפגישה - מוכנים מיד לנסוע לאיזה מקום שירצה הצד השני ובאיזה זמן שירצה, כדי לדון על איזה ענין שירצה, ללא כל תנאים מוקדמים!

שיטתם היא - שבדרך זו מעוררים רגש של "כבוד" ו״הערצה" ליהודים אוהבי השלום בעיני כל העמים - "מלבד"... הערבים עצמם, אשר, כל וויתור וכל התחנפות, מחזקת ומעודדת אותם, וכתוצאה מזה - מוסיפים בפעולות של חבלה בכל רחבי ארץ ישראל!".

במילים פשוטות, מתוך מטרה להצטייר בעיני העולם כשוחרי שלום, מוכנה ישראל להפקיר את בטחון תושביה, ולעודד את הערבים לפעול ולהמשיך בפיגועי טרור, שמתחזקים כתוצאה ממפגשים אלו. הפרסומים לאחר הועידה השבוע גילו עד כמה הממשלה הפכה לרופסת! כן כן, בעיצומו של גל טרור, מתקיימת פסגה שמתנהלת תחת פיגוע בחווארה. הוחלט שם להמשיך בתהליך ה"שלום". בימים הקרובים יתברר כמה מאות מיליונים יועברו אליהם הפעם. שוב הוחלט להקפיא בניה והסדרת מאחזים ובנוסף לאשרר את ההסכמים הקודמים. מה עוד בהחלטות? "מנגנון ריסון"! ו"שיפור התנאים הכלכליים של העם הפלסטיני".

ניסים ללא הפסקה

במקביל, אין לשכוח כי אנו חיים במקום המוגן ביותר, "ארץ ישראל הינה המקום הבטוח ביותר" כך מכריז הרבי שליט"א מלך המשיח. התבוננות ברצף הניסים הגדולים שאירעו לאחרונה, החל מהמטען שלא התפוצץ באוטובוס בעיר ביתר, המטען הענק ליד מגידו שבנס לא פגע ברבים והפיגוע השבוע בחאוורה, שם הצליח הפצוע לעצור את המפגע כשהוא יורה בו בחזרה ובכך מונע ממנו להמשיך ולבצע את זממו. כל אלו, הינם סיבה להודות ולהלל ולתת שבח להקב"ה על כל חסדיו, הודיה שבוודאי מזרזת את התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, עוד לפני י"א ניסן הקרוב, יום הולדתו ה-121, כך שאת חג הפסח הקרוב, נחגוג כולנו בבית המקדש השלישי, בכנס ההקהל הגדול מכולם.

לטעום גאולה באהבת ישראל

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

  • אברהם תום , ה' ניסן התשפ"ג, 14:21

    נגמר זמנה של מלכות הרשעה המורדת הבוגדת הרוצחת ועוכרת ישראל
    ה' נלחם לנו אין להם סיכוי
    אל נקמות אדני אל נקמות הופיע הינשא שופט הארץ השב גמול על גאים
    אין להם סיכוי
    כי ה' הוא האמת

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...