• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

המזל של ישראל והלקחים מהמבצע

צריך להודות להקב"ה על הנסים הגדולים שעושה עם עמו ישראל, ובמיוחד בארץ ישראל אשר תמיד עיניו בה. לצד לקחי מבצע 'עלות השחר' שלא הסתיים בהכרעת הטרור, יש לפרסם את הניסים שליוו אותו
המזל של ישראל והלקחים מהמבצע
ניסים בכל פינה. עוד בית באשכול שספג פגיעה ישירה. ב"ה יושביו לא נפגעו בגופם (צילום: בטחון אשכול)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ושוב מצאו את עצמם תושבי הדרום ואיתם חלקים נרחבים מהמרכז, תחת מטחי טילים בלתי פוסקים. מבצע עלות השחר, שיכל להסתיים בניצחון ברור ומוחץ לישראל, נגמר בלא כלום, תוך כניעה לתכתיבי ארגוני הטרור, הפיכת החמאס לכתובת לגיטימית, המשך הזרמת חומרים לרצועה והעברת מיליוני דולרים מידי חודש, והחמור מכל, ללא הסרת איום הטילים.

עצם הפסקת-האש, יש בה כדי לפגוע בבטחון עם ישראל. ידועים דבריו הנחרצים של הרבי שליט"א מלך המשיח, שבמשך עשרות שנים זועק כנגד כל מהלך המביע כניעה לערבים. הפסקות האש הוכיחו את עצמן בכל פעם, כמסייעות לצד השני כדי להתכונן טוב יותר לקראת הסבב הבא ולאגור עוד תחמושת.

בתוך כל זה, חייבים לתת מילה טובה למקבלי ההחלטות בממשלה, שלראשונה מזה זמן רב, נקטו יוזמה, ונתנו את מכת המנע הראשונית, מכת ההפתעה שנועדה לחסל את המחבלים, ולא המתינו לפעילותם החבלנית כדי להשיב אש.

ניסים ללא הפסקה

אי אפשר להתעלם מיד ה' הניסית, כפי שבאה לידי ביטוי לאורך כל שעות קיום המבצע: כאלף ומאה טילים ורקטות שוגרו במהלך ימי ההתקפה, (מדובר בקצב האש הגדול ביותר שהיה מאז ומעולם כנגד ערי ישראל!), מערכת כיפת ברזל, שהוצבה כדי לפגוע בטילים שכוונו למקומות המיושבים, הצליחה ליירט 96% מהם.

יותר מ-200 שיגורים (קרוב ל20%) נפלו בתוך שטח הרצועה, כשחלקם גורמים נזקים עצומים בגוף וברכוש (ניתן רק לדמיין מה היה קורה אילו חלילה זה היה נופל במקום אחר...). וכמובן ההצלחה הגדולה לצה"ל שהצליח לפגוע במטרות רבות, לחסל עשרות רבות של המחבלים ולהשמיד מתקני ייצור של הטילים ואמצעי טרור.

כל פגיעה של כיפת ברזל, הרי היא בגדר נס, נס כזה המלובש בטבע, נס שעושה הקב"ה המגן ושומר על עם ישראל, בארץ ישראל, עליה נאמר ארץ אשר תמיד עיני ה' אלוקיך בה מרשית השנה ועד אחרית שנה.

מזלם גובר

קיומו של המבצע ביומיים השייכים לתאריך ט' באב, (בשבת בו חל יום זה, ולמחרתו בו ציינו את התאריך שנדחה בגלל השבת) בוודאי סייעה להצלחת עם ישראל. והלא על יום זה נאמר אשר בו "יליד מלכא משיחא" - נולד מלך המשיח. בכל יום הולדת 'מזלו' הרוחני של האדם גובר בו, והוא זוכה לסיוע מיוחד משמים, ואם כך, הרי שביום בו נולד מלך המשיח (מיד לאחר החורבן, כאשר נוצרה באופן מיידי האפשרות לגאולה), הרי שדרגת ה'יחידה', הגבוהה ביותר הקיימת אצל כל יהודי, אשר מלך המשיח הוא כנגד דרגא זו, בוודאי נתנה כוחות וסיוע רבים לעם ישראל לנצח את כל אויביו הקמים כנגדו.

במהלך השבוע האחרון בוודאי נערכו לא מעט אירועים והתוועדויות שמחה, בהם הודו להקב"ה על ניסיו הגלויים אשר עושה עימנו כל העת, ומן הראוי, שבמקומות שעדיין לא ציינו זאת, יעשו זאת בהקדם, אם ביום השבת ואם בימים הסמוכים. פרסום הנסים גורם לזירוז הגאולה האמיתית והשלימה, כפי שמסביר זאת הרבי שליט"א מלך המשיח, שמורה לנו לתת שבח והודיה להקב"ה על הנסים שעושה איתנו ולפרסמם, ועד להודיה הכי גדולה על הנס הגלוי והגדול - התגלותו לעין כל, תיכף ומיד ממש!

מתכוננים לעלות לבית המקדש

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...