• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מנהיג אמיתי לא נכנע ללחצים

הדיווחים בישראל, על ויתורים שנאלצת הממשלה לעשות לרגל ביקורו המתוקשר של נשיא ארצות הברית, צריכות להביא לקריאה ברורה: אין לכם מנדט לביצוע פעולות שיסכנו את בטחון עם ישראל!
מנהיג אמיתי לא נכנע ללחצים
מעודדים את לימוד הרמב"ם. מטה משיח נתניה השיק משאית ועליה מסכים עם מסר עידוד לימוד הרמב"ם מידי יום
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ביקורו המתוקשר של נשיא ארצות הברית בישראל, מביא עימו שלל כותרות העוסקות בלחצים אותם מפעיל הממשל האמריקני על ממשלת ישראל, כדי שזו תקיים משא ומתן והידברות עם הערבים - בדגש על המחבלים היושבים ברמאללה - ובראשם מכחיש השואה המפורסם.

את תוצאות המגעים מסוג זה, כבר למדנו על בשרנו בפיגועי התופת הנוראיים המתחוללים בחוצות הערים מזה למעלה משלושים שנה. נביא הדור, הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר לאורך כל שנות נשיאותו בשיחותיו הקדושות מפני מגמה זו, שהביאה לתוצאות הרסניות ומסוכנות. אך דומה כי שם 'למעלה', אלו היושבים בכורסאות עור הצבי, אוטמים את עיניהם ואוזניהם ומסרבים, פעם אחר פעם, לראות בתוצאות ההרסניות והמסוכנות של מעשיהם.

שיחות הטלפון ה"ידידותיות" עליהם דווחנו בתחילת השבוע, בין ראש הממשלה לבין ראש הרשות, לצד הצעדים בהם התבקשה ישראל לנקוט לקראת ביקורו של ביידן, צריכות להציב תמרור אזהרה בפני הקהל הישראלי, ולהביא לקריאה נוקבת שתתריע מפני מגמה זו ותקרא באופן ברור: אין לדבר על ויתורים בארץ ישראל!

החשש בישראל

כמו אדם המכניס את מכוניתו למוסך, לאחר שזו חוותה תקלה כל שהיא, וממתין לתוצאות הבדיקה של המכונאי שיעריך את היקף הנזק. כך עומדים עם ישראל, כשעיניהם רואות את ההכנות לקראת ביקורו של ביידן, כשאת האויר מנסרת השאלה: כמה זה יעלה לנו? כמה יידרשו הפעם נציגנו לוותר על בטחוננו בדמות מחוות לרוצחים ותומכיהם?

כבר לפני מספר שבועות דווח כי ישראל הפסיקה בפעולות הריסת בתי המחבלים, וזאת על פי דרישת האמריקאים, לקראת הביקור. דרישה זו אינה הגיונית, ואין שום סיבה שבעולם שמישהו בכלל יענה לה. מדוע עלינו להתחשב בחיי אלו ההורסים את בתינו ומשפחותינו, לקראת ביקור שכל כולו עלול להביא נזקים לעם ישראל?

מנהיג שאכפת לו

לחוששים מעימות מול הבית הלבן, נזכיר כי בעבר ידעו ראשי ממשלות לעמוד בתקיפות - כאשר דרישות מסויימות העלו את החשש כי קיומן יאיים על כסאו של היושב בראשות הממשלה, או אז ידעו הישראלים להשיב כי לא יבצעו את הדרישות שיפגעו בישראל. כל מה שנדרש מהיהודי הוא לגלות את חוזקו, ואז יתגלה, כיצד הקדוש ברוך הוא מסייע לו לעמוד מול הנסיונות.

מי שאינו מסוגל לעמוד מול הלחצים, נכנע לבקשות הזרות ומבצע פעולות שיש בהם לפגוע בחיי יהודים, הרי הוא מועל בתפקידו ואינו ראוי למלא את התפקיד. תפקידו של ראש ממשלת ישראל, הוא בראש ובראשונה להעניק ביטחון לכל יהודי, ובוודאי שלא לבצע פעולות שיגרמו את ההיפך מכך. הרבי שליט"א מלך המשיח אף מוסיף ואומר כי מי שאינו יכול לעמוד מול לחצים אלו - הרי שעליו להגיש את התפטרותו!

לנו לא נותר אלא להמתין לעליית המנהיג היחיד להנהגת העם, כזה המגלה אכפתיות ודאגה אמיתית לכל יהודי - הלא הוא הרבי שליט"א מלך המשיח, מהרה יגלה לעין כל, בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

נבואת הגאולה מתממשת

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...