• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ורואים לאיזה כיוון הולך השינוי

דרכה הנוכחית של הממשלה וכניעתה לתומכי הטרור, הביאה להגבלת פעילות כוחות הביטחון, פעילות הנועדה למנוע אירועי טרור ומביאה לסיכון חיי יהודים. עלינו להוסיף בלימוד עניני גאולה ומשיח
ורואים לאיזה כיוון הולך השינוי
משפיע על אחרים. בקאסול שבהודו, לקח על עצמו מטייל להניח ל-120 יהודים תפילין, לרגל י"א ניסן
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הציטוט שבכותרת לקוח מדבריו החריפים של הרבי שליט"א מלך המשיח, שנאמרו ביום י' שבט בשנת תשנ"ב, לשר התחבורה דאז. בתוך דבריו כנגד המשא ומתן המתנהל עם הערבים, וקביעתו הנרחצת כי ממשלה שעושה מעשים שכאלה עליה להתפרק, ניסה השר להסביר כי אנו עדים לשינוי מדיניות מצד ארצות הברית, שנשיאה החליף את התנגדותו למדינה פלסטינית לאי תמיכה במהלך, ועל מילים אלו קיבל את המענה "ורואים לאיזה כיוון הולך השינוי".

בין היתר ניסתה הממשלה דאז (ובעצם, מאז ועד היום) לטעון כי היא נתונה ללחץ מצד מעצמות העולם ובראשן ארצות הברית, להתפשר בסוגיה המדינית. הרבי שליט"א מלך המשיח מבהיר שם בדבריו, כי עצם ההסכמה לכניעה בסוגיה זו, מזמינה לחץ נוסף: "ובנוגע לזה שאומרים שהיות שיש כעת עליה מרוסיה וכמו-כן זקוקים לערבויות מהממשל דארה"ב וכו' ולכן מתחשבים במה שתאמר ממשלת ארה"ב, הרי בפועל זהו הצעד הראשון למסור חלקים מארץ-ישראל, והא ראיה שהרי הם עצמם אומרים שמה שעושים זה, הוא בגלל שנתרשמו מהגויים ושיש לחץ וכו', אז אחרי-זה כשיבוא עוד לחץ אז שוב יתרשמו מאומות-העולם ואין לדבר סוף, וכפי שראו זאת בפועל בעבר שכשנכנעים ללחץ הרי-זה מביא עוד לחץ".

כניעה מתמשכת

השבועות האחרונים גילו עד כמה מסוכנת דרך זו, של הסכמה עם אומות העולם. די אם נציין את חמישה עשר ההרוגים הי"ד, בחודש החולף, את מאות אירועי הטרור שהתגברו משמעותית, כדי להבין כי דרכה של הממשלה הנוכחית (הממשיכה את דרך קודמותיה בכניעה לטרור, ע"ע פרשת המגנומטרים בכניסה להר הבית, העברת הכספים לחמאס ועוד) הינה מסוכנת ביותר. מה שהתחיל בהכנסת מפלגות תומכות טרור מהמגזר הערבי לממשלה, והעברת סכומים מופרזים לשימושם, הפך למחזה מביש של הכתבה לחיילים ולכוחות הביטחון על דרכי פעולה למניעת טרור, המוגבלים משמעותית מעצם פעולות אותה מפלגה המאיימת כי יפילו את הממשלה, באם יופעלו אמצעי הריסון בהר הבית, אמצעים שנועדו למנוע פעילות חבלנית עויינת. לא ייתכן כי גורם כל שהוא, יוכל לקשור את ידי הפועלים לשמירה על חיי התושבים.

דווקא עכשיו

בעוד פחות מחודש ימים, יציינו מלאות חמישים וחמש שנים, להכרזה שנשמעה אז "הר הבית בידינו", דווקא בתקופה בה מעלים על נס את צה"ל ושאר המוסדות שנועדו כדי לאפשר ליהודים לחיות כרצונם בארץ ישראל, קיבלנו תזכורת כואבת שהאמצעי היחיד להשיג זאת, הוא אך ורק על ידי "כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ" וכינון שלטונו של מלך המשיח, שיכניע את האומות כולם תחתיו כשהוא מכונן בהר הבית, את בית ה', בית המקדש שירד מן השמים היישר למקומו, למקום בו עמד בעבר ויעמוד לנצח נצחים.

כדי לזרז זאת בפועל ממש, על כל אחד לקבוע זמן ללימוד עניני גאולה ומשיח ולהצטרף לשיעורים המתקיימים בנושא זה. לימוד זה, הינו הדרך הישרה, הקלה והמהירה לביאת משיח. זה הזמן להרחיב את הידע ולהעמיק את המוכנות לגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש ומתוך שמחה וטוב לבב.

לתת 'פרנסה' לקדוש-ברוך-הוא

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...