• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הדיבורים והפעולות שמעודדים פיגועים!

מלחמתו של הרבי שליט"א מלך המשיח כנגד הסכנה הברורה שבמעשים ודיבורים המעניקים לערבים עידוד למעשי הטרור, קיבלה בשבועיים האחרונים תזכורת מצמררת. על ראש הממשלה להתפטר מתפקידו
הדיבורים והפעולות שמעודדים פיגועים!
חותמים ששים ימי שמחה ב-770, ממשיכים לרקוד במהלך ימי חודש אדר, כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"דיבורים אלו אודות תכנית האוטונומיה הינם צעד ראשון למסירת חלקים מארץ-ישראל ולא רק חלקים קטנים אלא חלקים גדולים כמו יהודה, שומרון, עזה, חברון וירושלים וכו', והרי זה ענין של פיקוח נפשות ממש! וכאמור שלא משנה מה שהיהודים חושבים ואומרים ומסבירים את זה אלא איך שאומות-העולם מפרשים זאת, והם מפרשים זאת שמדובר אודות תכנית שסופה מסירת חלקים מארץ-ישראל בפועל והקמת מדינה פלסטינאית.

"אתה הרי מבין ערבית, אז תשאל לערבים הגרים שם ותראה שהם יגידו לך שמה שהם מתכוונים אודות מה שמדברים על אוטונומיה של 5 שנים פירושו בפועל שמוסרים להם חלקים מארץ-ישראל כדי להקים מדינה פלסטינאית. וממילא אין זה נוגע כלל איך היהודים יפרשו את זה כי העיקר הוא איך שהגויים מסתכלים על-זה.

"רק עצם הדיבור בנוגע לתכנית האוטונומיה הוא חילול ה' וחילול הקודש. זה שיש בארץ-ישראל יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות הרי זה בנוגע להם בפרטיות, אבל כאן המדובר שממשלת ישראל תכריז מלחמה גלויה נגד ה' ותורתו".

רוח גבית לטרור

הציטוט המובא לעיל, הינו מתוך שיחה מיוחדת במינה, שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח לשר התחבורה בשנת תשנ"ב, כאשר זה בא לקבל את ברכתו, ושמע ממנו דברים נוקבים על הסכנה העצומה הטמונה במהלכים הנעשים מול הערבים.

בין היתר, כאמור, אמר לו הרבי שליט"א מלך המשיח, שמה שחשוב וקובע בכל מהלכים אלו, הוא לא מה שאומרים היהודים, אלא האופן בו מפרשים הערבים את המהלכים האלו, ובאם אצלם הפרשנות היא עידוד ותמיכה לכיוון אותו הם מבקשים, הרי שיש בזה כדי לעודד אותם להמשיך במעשים הנלוזים המסכנים חיי יהודים היל"ת.

כל בר דעת ראה בשבועיים האחרונים את התרגום המיידי של הכניעה לערבים. בשבוע שעבר היה זה הפיגוע בבאר שבע, שבוצע כמעט במקביל לפגישה שערך נפתלי בנט במצרים עם מנהיגי המדינות. השבוע זה אירע שוב במקביל למפגש הפסגה של שרי החוץ שנערכה בנגב.

ולא מקרה הוא זה. לאורך השנים מזהיר הרבי שליט"א מלך המשיח, כי עצם הנכונות לויתורים, מעודדת את הטרור והערבים המבקשים להכניע את ישראל, מקבלים מדיבורים ופעולות שכאלו רוח גבית להמשך מעשי הטרור.

תתפטר!

בהמשך אותה שיחה שצוטטה לעיל, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח על ראש הממשלה שבאם "אינו יכול לעמוד מול הלחץ של אומות העולם, שיכריז זאת בגלוי שאינו יכול לעמוד מול הלחץ ואינו יכול להיות יותר ראש הממשלה!".

ראש חודש ניסן, אותו אנו מציינים בשבת זו, הינו "ראש חודש של גאולה" כפי שנאמר במדרש. נאחל אם כן לכל בית ישראל, גאולה אמיתית ושלימה, לא כזו הנמצאת בקלפי, ובממשלה כזו או אחרת המתחלפת מידי כמה שנים, אלא כזו המפסיקה אחת ולתמיד את כל הרוע, ממשלה שבראשה עומד משיח צדקנו, כפי שהרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו אומר: "ועוד והוא העיקר שאני מקווה שתיכף ומיד יהיה ראש הממשלה שם משיח צדקנו".

לקראת הפרה העשירית

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...