• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הניצחון המופלא שחשף את הניסים

"אלה היודעים את המתרחש "מאחורי הקלעים" – המודעים לפרטים חסויים רבים שאינם מגיעים לידי פרסום – משיגים עוד יותר ויותר את פלאי הניסים והנפלאות בזמן הזה, בימים האלה“
הניצחון המופלא שחשף את הניסים
כוחו של אדם בודד. תיעודים שמגיעים מאוקראינה, חושפים את עצירת כלי המלחמה, ללא אלימות
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"על פי התנאים הטבעיים של העולם היה צפוי, שתהיה זו לא רק הכרזת מלחמה וכיוצא בזה, אלא שהמלחמה תגרור לתוכה עמים רבים ותתלהט עד כדי מלחמת עולם רחמנא לצלן; אך בפועל, למעלה מדרך הטבע, לא זו בלבד שנמנעה מלחמת עולם, אלא שגם המלחמה שפרצה – שככה.

בשעה שכל הסימנים הצביעו, שיש לצפות למלחמה קשה ולהכין צבא גדול ואדיר, מצוייד בכליֿ-נשק רבים ודווקא מהמתקדמים ביותר – הרי לאחר כל ההכנות, כפי שנהוג להיערך למלחמה ארוכה שאמורה להתמשך שבועות וחודשים – בא הניצחון בפועל בתוך זמן קצר ביותר!

הניצחון היה כל כך מופלא, שהוא מנע לא רק שפיכות דמים רבה בין אומות העולם (כפי שחששו תחילה), אלא הוא אף הביא לידי כך, שהאוייב ישחרר, ובצורה טובה, חלק משבויי המלחמה ואפילו חלק מאלה שנישבו בעבר.

יש לנו ציווי והוראה בתורתנו: "אל תפתח פה" – להישמר מדיבורים של "מרה שחורה" – ושמכאן ולהבא יהיו רק בשורות טובות, בטוב הנראה והנגלה –

יתירה מזו: אלה היודעים את המתרחש "מאחורי הקלעים" – המודעים לפרטים חסויים רבים שאינם מגיעים לידי פרסום – משיגים עוד יותר ויותר את פלאי הניסים והנפלאות בזמן הזה, בימים האלה".

בתוך הטבע

מילים מופלאות אלו, נכתבו על ידי הרבי שליט"א מלך המשיח, במכתב כללי הנושא את התאריך כ"ה אדר, לפני 31 שנה, וממוען "אל בני ובנות ישראל בכל מקום שהם".

הרבי שליט"א מלך המשיח מעביר לנו את המסר של ההסתכלות הנכונה הנדרשת מול אירועים עוצמתיים המתרחשים בעולם. בדיוק כפי שהיה אז, בעת נס פורים, אותו אנו חוגגים החודש. נס המלובש בתוך הטבע. המגילה נפתחת בתיאור אירועי משתה אחשוורוש, "בשנת שלש למלכו", בהמשך עוברת לתאר את לקיחת אסתר לבית המלך "בשנת שבע למלכותו" ועד לסיפור הגזירה "בשנת שתים עשרה למלכותו", כאשר המן הפיל את הפור, וביטול הגזירה שנה לאחר מכן בי"ג אדר. סיפור ארוך, המתפרש על פני עשור, שלא ניתן היה להבחין מלכתחילה בנס הגדול המתרקם והולך לאורך השנים, עד שהדברים כונסו במגילה לסיפור הנס המופלא.

לראות את הטוב

ניסים המלובשים בטבע, הם אלו האופפים את חיינו. כל בר דעת, הפוקח את עיני ומתבונן במהלכים הנעשין בסביבתו ובמיוחד באלו הארציים והעולמיים, מבין כי אנו חיים בתקופה מופלאה שלא היתה כדוגמתה. לצד המראות המלחמתיים שהגיעו השבוע מאוקראינה, מראות שאנו מצפים שיפסקו לגמרי, הרי שתמונות מדהימות של אזרחים החוסמים בגופם, ללא כל נשק, את הטנקים והחיילים, וגורמים לצבא הרוסי לעצור, אלו מראות שאינם נתפסים בשכל האנושי שהתרגל לחיילים הרומסים כל מי שעומד בדרכם, במשך כל שנות ההיסטוריה.

לנו נותר רק לפקוח את העינים ולראות כי אנו נמצאים בימות המשיח בפשטות ותיכף ומיד ממש זוכים לגאולה האמיתית והשלימה, בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח.

המלחמות של מלך המשיח

הסימן של הפרשה וסימני המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...