• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

המלחמות של מלך המשיח

הרבי שליט"א מלך המשיח מתייצב לשמור על כל יהודי ויהודי, כרועה נאמן. כך גם בעת העלילה הגדולה על יהודי ברית המועצות לפני כשבעים שנה, אז פעל להמית את הצורר שביקש לפגוע במיליוני היהודים
המלחמות של מלך המשיח
וברוח שפתיו ימית רשע הרבי שליט"א מלך המשיח בהתוועדות פורים תשי"ג (53'), מניף את ידיו בקריאה "הוא-רע"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אחד מתפקידיו של מלך המשיח הוא להלחם את מלחמות ה' כנגד הרשעים. האברבנאל, אחד מגדולי המפרשים מסביר כי מלך המשיח יהיה צדיק שהכה בשבט פיו וברוח שפתיו ימית רשע וילחם מלחמת ה' לא בחרב ולא בחנית. לפי שיהיו מלחמותיו בכח אלוקי ולא ביד אדם.

ואכן, לאורך שנות נשיאותיו, פועל הרבי שליט"א מלך המשיח פעולות רבות להצלת עם ישראל - אחד מאירועים שמימיים אלו אירע לפני ששים ותשע שנים בחג הפורים תשי"ג (1953).

הוא רע!

הימים היו ימי האימה של משטרו העריץ של סטאלין בברית המועצות. מחד גילויי הערצה אובססיביים שטפו בתעמולת כזב את הרחובות ומאידך מעצרים המוניים ורציחות של כל מי שנחשד בחוסר הסכמה עם השלטון. במיוחד סבלו מכך היהודים ובתוכם חסידי חב"ד רבים שנותרו מאחורי מסך הברזל, שם ניסו לשמור על הגחלת היהודית, ביודעם כי מי שייתפס עוסק בעניני דת, אחת דתו.

הרבי שליט"א מלך המשיח, כואב את כאבם של אלו הנאנקים תחת המגף הקומוניסטי, ופועל בחשאי לסייע להם בדרכים שונות באמצעות שליחיו. במקביל מתחילה להתרקם אחת מעלילות הדם הנוראיות... באופן מפתיע, בתאריך כ"א טבת מוציא הרבי שליט"א מלך המשיח להדפסה את המאמר "אין הקב"ה בא בטרוניה" המדבר על סבלם של בני ישראל בגלות.

חמישה ימים לאחר מכן, התפרסמה בכלי התקשורת בברית המועצות הפרשה שקיבלה את השם "משפט הרופאים", תקציר העלילה היה חשיפת רשת בינלאומית מאורגנת של רופאים יהודיים שביקשו "לחסל" קציני צבא... העלילה המאורגנת נתנה את אותותיה בציבור שהחל בגילויי אנטישמיות כלפי כל יהודי. במקביל נערכו השלטונות להגלייתם של מאות אלפים לסיביר לצורך "הגנה" עליהם מפני הפוגרומים שעמדו להתפרץ.

בהתוועדות בחג הפורים ב-770, הפתיע הרבי שליט"א מלך המשיח וסיפר, כי כאשר הפילו את שלטון המלוכה ברוסיה, נערכו בחירות, הרבי הרש"ב הורה לחסידים ליטול בהם חלק, אך אחד החסידים שהלך להצביע לא היה בקיא בהליך, משהסבירו לו, הלך לקלפי כדי לקיים את ההוראה. כשהגיע למקום נתקל בקבוצה שהריעה בקריאות "הורה" לעידוד מפלגתם, אך אותו חסיד הבין כי הם מכריזים "הוא-רע" והצטרף לקריאתם באומרו "הוא רע! החסידים שהבינו כי מתרחש כאן אירוע שמיימי, החלו לזעוק בהתוועדות "הוא רע הוא רע". מיד לאחר מכן פתח באמירת מאמר חסידות שני, באורח נדיר. כעבור ימים ספורים נמסר כי סטאלין מת, ובכך הסתיימה עלילת הרופאים והיהודים נשמו לרווחה.

קיבוץ גלויות

כאז גם היום. ממשיך הרבי שליט"א מלך המשיח, רועה ישראל האמיתי, להגן על כל יהודי בכל מקום בעולם. מאות ואלפים פונים אליו מידי יום ומבקשים את עצתו וברכתו ומקבלים מענה מדיוק באמצעות האגרות קודש.

נס הגאולה בכח מרדכי היהודי

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...