• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

להקשיב למי שצפה את כל זה מראש

על רקע התגשמות אזהרותיו, הגיע הזמן להקשיב בקולו של הרבי שליט"א מלך המשיח. חוק הגיורים הנורא העולה לדיונים בכנסת, הינו המשך של הכרסום בשלימות העם היהודי, ואין שום לגיטימציה לדון בו
להקשיב למי שצפה את כל זה מראש
החלטות טובות באירוע שנערך בחיפה לקראת י' שבט, כתבו רבים מהמשתתפים לרבי שליט"א מלך המשיח (צילום: מענדי קורנט)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

טיוטת חוק הגיור שהונח השבוע, מגלה עד כמה מסוכנת היא ההצעה, שנועדה להשמיד את שאריות חומות ההגנה סביב העם היהודי, ולהכניס לתוך עם ישראל, גורמים מפוקפקים שיעברו טקסים שונים ויוכרו מיד כיהודים, ללא שום בירור הלכתי.

מאז היותנו לעם, לפני יותר משלשת אלפים שנה, עמדו קריטריונים ברורים בשערי הכניסה לעם ישראל. אך ורק הדרך הלכתית היא זו שקובעת מיהו יהודי, ולא שום הגדרה אחרת. כל בר דעת מבין, שדווקא מבצר זה, הוא ששמר על העם באופן היחודי לאורך כל השנים ועד עצם היום הזה. תובנה זו עמדה למול עיניהם של מקבלי ההחלטות לפני עשורים שהתבטאו בצורה חריפה ביותר כנגד מגיפת ההתבוללות שמובילה לאיבוד חלקים מעם ישראל.

אין לגיטימציה

דווקא כעת, מנסים גורמים שונים, בהובלת חברי כנסת ושרים, להוביל מהלך לפירצה נוספת בכללי הגיור, ולאפשר הכרה גם ב'גיורים' כאלו שעד עתה לא הוכרו בישראל, מה שיוביל להכנסת עוד גויים שירשמו כיהודים, אך לא יהיו כאלו כלל על פי היהדות, ובאם ייוולדו לאשה כזו ילדים, הרי שהם יישארו גויים לכל דבר.

לפני כחמישים שנה, יצא הרבי שליט"א מלך המשיח, במאבקו הגדול לתיקון חוק מיהו יהודי, בקריאה לכנסת להוסיף את המילה כהלכה, ללשון החוק "יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או שגוייר - כהלכה". לצערנו, אז היו אלו גורמים שונים, ביניהם כאלו המשתייכים למפלגות דתיות, שטרפדו את המהלך, שבוודאי היה חוסם כל אפשרות לפריצת החומות כעת, אך זעקותיו לא נענו ולשון החוק נשארה בעייתית. כיום מבקשים ממשיכי דרכם של הלוחמים כנגד ההלכה להשלים את המלאכה...

עצם העלאת הדיון הינו מנוגד להגיון, ומשול הדבר לחוקים בהם יקבעו חברי הכנסת מתן תרופות לחולים, במקום לשמוע לדעתם של הרופאים, או כללי בניה שאינם מקובלים על האדריכלים, גם בנושא ההלכה לא יתכן שיקבעו חברי כנסת, חכמים ככל שיהיו, במקום לתת לאמונים על כך - הרבנים, לקבוע את עמדת ההלכה, כך זעק בשעתו הרבי שליט"א מלך המשיח, בדברים הנכונים גם כיום.  החמור מכל הוא שבמצב הנוכחי בכנסת, אין אפשרות להעביר את החוק המוצע ללא תמיכה של חברי הכנסת מהמפלגות הערביות. בכך מתאפשר לכמה אישים נוצרים או מוסלמים, להגדיר מיהו יהודי, ומובן עד כמה הרעיון האוילי צריך לרדת מעל סדר היום בדחיפות, מאחר ואין לדבר שום לגיטימציה.

ציפיה למנהיגות מושלמת

לאורך השבוע צפה ועלתה בעיית חוסר המנהיגות בישראל, על רקע ניהול המשבר הבריאותי, כשכיום כל בר דעת מבין כי אין מנהיגות בישראל, כך גם בנושא הגיורים והביטחון האישי של רבים מיושבי הארץ. 

דווקא מתוך הכאוס וחוסר המשילות תעלה ותפרוץ צעקה וזעקה למנהיגות חזקה ואמיתית יותר - זוהי מנהיגותו של הרבי שליט"א מלך המשיח וכלשונו במכתבו הידוע: " מיום הלכי ל"חדר" ועוד קודם לזה התחיל להתרקם בדמיוני ציור גאולה העתידה . . וכחלק מעתיד מזהיר זה וכחלק מגאולה זו יהיה "נשיא זה מלך, לא נשיא שבט - אלא שאין על גביו אלא ה' אלוקיו", תיכף ומיד ממש.

להביא לימות המשיח בפועל ממש

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...