• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

המהפיכה האמיתית כבר כאן

לא מספיק להתפעל ולהביע הערכה לפועלם של שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בכל העולם. עלינו לראות בכל אחד ואחת - שליח. כל אחד מאיתנו מגוייס למשימה: הבאת הגאולה האמיתית והשלמה
המהפיכה האמיתית כבר כאן
מכל העולם יחד: "יחי אדוננו". ממראות כינוס השלוחים. יחד מכל העולם כולו שרים "יחי אדוננו . . מלך המשיח לעולם ועד"
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

המראות המגיעים מ-770, שם מתכנסים בימים אלו אלפי שליחיו של הרבי שליט"א מלך המשיח מכל רחבי העולם, מלמדים במשהו על עוצמת המהפיכה היהודית הגדולה מאז ומעולם. אין מפעל דומה שהגיע ליעדים כה בולטים בתחום הפצת היהדות. במקומות רבים החיים היהודים הקיימים שם היום, הינם רק אודות לאותם חסידים שיצאו במסירות עצומה לקיים את רצון והוראת המשלח.

כל מי שהזדמן לאותם בתי חב"ד הפזורים אי שם, אינו יכול שלא לחוש התפעלות עצומה, כיצד זוג על ילדיהם מוותרים על חיים מסודרים במדינת מתוקנת, עוזבים את חיק הקהילה החמימה ויוצאים לאותו מקום בו אפילו בית כנסת אין. כיצד בתוך שנים ספורות מוקמות באותו מקום גם מקווה, גם בית ספר ושאר המוסדות היהודיים, בהם משתמשים עשרות ומאות מבני המקום.

חיבור בלתי נתפס

אין עט שיכול לבטא את עוצמת המהפיכה של שליח אחד בודד. אין מי שיוכל למנות כמה יהודים ניצלו חייהם הרוחניים (ולא פעם אף חייהם הפיזיים) בזכות השלוחים.

והקורא הממוצע עומד ומביע את התפעלותו הצפויה, מול מעצמה זו המתגלה במלא הדרה, דווקא בימים בהם מתכנסים הם לכינוס השנתי ב-770 אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, כאן נפגשים הקצוות כולם, אלו הנמצאים בכפרים קטנים, לצד אחיהם מהערים הגדולות, אלו ששיג ושיח להם עם שועי עולם ואלו הפועלים בקרב בני הנוער שאינו יודע מאומה על יהדותו. חיבור מופלא בין אנשים רבים כל כך, שעיסוקם יכול להתפרש כשונה האחד מרעהו ודווקא לכן, מגלה הוא את המכנה המשותף בין כולם - עבודה של התמסרות לקיום הוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח להכין את העולם כולו שיהיה מוכן לקבלת פני משיח צדקנו, וכפי שבעצמו ציין שזוהי השליחות היחידה שנותרה.

להתייצב בחזית

לצד כל זאת, חייבים לשים לב למהפיכה האמיתית שמציב הרבי שליט"א מלך המשיח לפתחו של דורנו. אין לראות רק באותם אלו שנבחרו לכך, או אלו שהחליטו להקדיש את חייהם - שהם הינם השלוחים, ותו לא.

"כל יהודי הינו שליח", קורא הרבי שליט"א מלך המשיח, נשיא הדור וראש בני ישראל שבדורנו. כל אחד היוצא בבוקר, למקום עבודתו, הלימודים העיסוקים, הרי הוא שליח!

אל לנו להסתכל על עצמנו כצופים מן הצד בשלוחים, אנחנו היננו שלוחים, בביקור במכולת, בשעת תיקון הרכב במוסך, במפגש עם חברים, מוטלת עלינו שליחות. אל לנו להשאיר את העבודה לאחרים, או לצפות שאם יגיע לכאן השליח, יאיר הוא את המקום באור רוחני. משימה זו מוטלת על כל אחד מאנשי הדור, על כל אחד ואחת כפשוטו.

בכל מפגש שכזה, מוטלת עלינו חובה להניע פעולה של מעשה טוב וחיובי, להציע הנחת תפילין, שמיעת דבר תורה, נתינת צדקה או כל דבר המתאים באותו רגע. כל פעולה שכזו בוודאי תהיה חדורה, בשליחות העיקרית של דורנו בכך שנקשר אותה למטרתה: כיצד מצוות זו מובילה אף היא לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

הגיע הזמן להפוך לשלוחים, הגיע הזמן להצטרף למהפיכה, הגיע הזמן לשנות את החשיבה לכזו שתציב אותנו בחזית ולהביא בפועל ממש את הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש, מתוך שמחה וטוב לבב.

להכניס חיות בתוך השגרה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...