• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

להכניס חיות בתוך השגרה

עם סיום ימי החגים, מוצא את עצמו האדם ללא אוירת הקדושה והשמחה שאפפה אותו בחודש תשרי. הפתרון לזה הוא 'פריקה של החבילות' ושימוש מושכל בכוחות שניתנו לו, במיוחד אצל אלו ששבו מ-770
להכניס חיות  בתוך השגרה
פעילות משיח בהילולת רחל אמנו. דוכן אגרות קודש והפצת בשורת הגאולה, פעל בקרב הבאים להילולת רחל אמנו בי"א חשון
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

התופעה מוכרת וידועה אצל משפחות רבות. אחת לתקופת זמן, ימים או שבועות, יוצאים לקניה מרוכזת בסופר הקמעונאי הגדול, המכיל מוצרים רבים. הרכישה מספיקה בדרך כלל לתקופת זמן. כשלאורך הימים הבאים, נהנים בני הבית מפעולת הרכישה המרוכזת, המספקת לצרכיהם.

הקניה בסופר, הינה שידרוג של הרכישה בשוק, שהיתה נהוגה בעיירות הקטנות לפני מאה-מאתיים שנה. באותן עיירות לא ניתן היה למצוא את כל המוצרים הנצרכים, ואחת לשבוע, או שבועיים היו נוסעים הם לעיר הגדולה, שם היו רוכשים את כל מה שיזדקקו לו בתקופה הקרובה. לפני בא החורף המקפיא, שאז היו הדרכים נחסמות, היו מצטיידים תושבי הכפרים במזון ומוצרים לחודשים ארוכים.

לא להכנע לאפרוריות

עם הגיע חודש חשוון, פושט גל של אפרוריות על חיינו. לעומת חודש תשרי, המלא וגדול באירועים שמחים ובחגים, מוצא את עצמו האדם בחודש הבא, כשהוא 'טובע' למעלה מראש בעיסוקים הרגילים שלפעמים אפילו משעממים. לפי חלק מהדעות, זו הסיבה שלחודש זה קוראים מר-חשון, בגלל הטעם הנלווה לימים אלו לעומת הימים החגיגים.

מנין ניתן לשאוב כוחות לצלוח את הימים האפרוריים? על כך מגיע המשפט המפורסם שצריכים "לפרוק את החבילות". במהלך חודש תשרי, אוגר האדם כוחות, רעננות, שמחה וקדושה לכל ימי השנה, כמו שאדם רוכש במרוכז בסופר, או בשוק בעיר הגדולה, ולאחר שחוזר לביתו משתמש הוא אט אט בכל מה שרכש, כך גם אנו שואבים מימי החגים את מנת הקדושה והחיות הנדרשת.

אם הדברים אמורים אצל כל יהודי ויהודי, על אחת כמה וכמה אצל אלו שזכו להיות אצל הרבי שליט"א מלך המשיח בתקופה זו. האלפים שנסעו לניו יורק, שם היו ב-770 בתפילות, ההתוועדויות ובכל המעמדים המיוחדים, שם זכו לקבל שפע רוחני עצום, הם אלו הצריכים ביתר זאת לעסוק כעת ב"לפרוק את החבילות" כשהפעם גם מי שלא זכה להיות, יכול לשאוב ולקבל מהם מאותה חיות.

הוראת רבותינו נשיאנו שצריכים לפרוק את החבילות, מקבלת משמעות אצל כל אחד ואחת. ואכן בימים אלו נערכים התוועדויות בכל מקום, בסגנון זה, כשבכל התוועדות שכזו מספרים אלו שהיו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, ממה שראו עיניהם וזכו הם לקבל.

כמו ב-770

שיאן של ההתוועדויות, בכינוס הארצי, המאורגן בכל שנה, שבמרכזו מעמד "קבלת פנים" לאורחים ששבו מ-770. אירוע זה, הנותן את אות הפתיחה לפעילות בשנה הקרובה, מעניק טעימה לבאיו, מאווירת השמחה והריקודים הממלאים את ימי החגים בבית חיינו.

בהתוועדות זו, שתיערך אי"ה ביום שלישי הקרוב, בשעה 19:00 באולמי סוסייטי בבת ים, ישאו דברים גם בנושאים נוספים העומדים על הפרק, כסיפורי מופתים מהתקופה האחרונה, המאבק על  שלימות הארץ ובטחון עם ישראל, כשהכל חדור בשליחות היחידה המוטלת עלינו: קבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש. זכות עצומה ליטול חלק באירוע ולהביא את כל המכרים והידידים. ובזכות פעולה זו בוודאי נזכה להתגלות תיכף ומיד ממש.

הקריאה לכל יהודי: אל תעמוד במקומך

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...