• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

הכתובת הייתה על הקיר!

הרבי שליט"א מלך המשיח אוהבם של ישראל, הלוחם מלחמות ה' וקורא להצלת נפשו של כל יהודי, הודיע כי ממשלה שתנהל משא ומתן עם הערבים, לא תסיים את דרכה, הוא שמביא לסיום דרכה של ממשלה זו.
הכתובת הייתה על הקיר!
אסור שמראות כאלו יחזרו. מחבל משליך בקבוק תבערה לעבר חייל שלא מגיב לו. צילום מתוך מצלמות האבטחה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הכתובת הייתה על הקיר, וצבועה בצבע אדום. כשהנבחרים בכנסת הצביעו השבוע על פיזורה והליכה (שוב) לבחירות, ניכרו אותות ההפתעה על פניהם של חלקם, ויותר מכך לחץ וחשש מכך שכנראה הם לא ישובו לכהן במושב הבא.

אבל כל הסימנים היו שם כבר קודם לכן והעידו כי ממשלה שכזו לא ראויה להמשיך את דרכה אפילו לא רגע אחד נוסף. מרגע שהפכה למסוכנת עבור יהודים, או יותר נכון מרגע שנחשף פרצופה ככזו, הרי שהיא איבדה את הלגטימיות להמשיך ולכהן.

זה התחיל ברעיון ההזוי בשבוע שעבר, לפיו ישראל מתכוונת להעניק שוב מתנה לארגון הטרור חמאס ולשחרר בעבורו עשרות מחבלים שפגעו ביהודים, כאלו המרצים את עונשם ולמעשה ממשיכים לחיות רק בגלל מערכת המשפט הישראלית, כאלו שסכנת שיחרורם ברורה לעין כל.

יש מי שהזהיר

כבר לפני שנים, התריע הרבי שליט"א מלך המשיח כי שיחרור מחבלים, יגרום לדירבונם של הערבים לעסוק במעשי חבלה, ואכן ביום שני האחרון (יום ההצבעה בכנסת) נוכחנו לראות זאת לצערינו עם רציחתה האכזרית של הקדושה אסתר הורגן הי"ד. המחבלים שבוודאי שאבו רוח גבית מעצם קיום המשא ומתן על שיחרור המחבלים, לא היססו לפני ביצוע הרצח.

אותו ראש ממשלה שהצהיר בעבר על הסכנה העצומה בעצם הכניעה לארגוני טרור, אותו אחד שהסביר עד כמה מסוכן לנו לשחרר את אותם מחבלים, הוא המוביל כעת מהלך מסוכן שכזה, שאת תוצאותיו הנוראיות נוכחנו כולנו לראות.

במוצאי שבת התרחש אירוע חמור, שגם לו אחראית המשלה. המדובר בצילומים מעמדת אבטחה בצומת קדומים, שם נראה חייל שלעברו ניגש מחבל ערבי, המוציא בקבוק תבערה, מציתו ומשליך אותו לעבר החייל תוך שהוא חוזר לרכבו ומתחיל לנסוע. החייל שכמו רבים מחבריו נראה שהיסס האם כדאי לו להגיב למתרחש ולהסתכן ולהיות "אלאור עזריה 2", לא עשה מאומה ובכך ביטא בצורה מחפירה את השפל אליו הגיע הצבא בפעילותו מול המחבלים ביהודה ושומרון.

באם מישהו חשב שכוחות הביטחון אכן נחלשו כל כך, התברר ביום שני, כי מול נערים יהודיים הם פועלים בנחישות גדולה, גדולה מידי. במהלך מרדף, פגע רכב משטרתי לכאורה ברכבם של קבוצה שנחשדה כי חבריה מחו על אזלת היד הממשלתית והביאו להריגתו של אחד מהם, תוך שהשוטרים עוברים על החוק ומסרבים לאפשר להתקרב לשטח ולבדוק מה אירע שם.

הפתרון היחיד

אכן, כאמור הכתובת היתה על הקיר. ויש מי שהזהיר מהדרדרות זו: הרבי שליט"א מלך המשיח אוהבם של ישראל, הלוחם מלחמות ה' וקורא להצלת נפשו של כל יהודי, אף הודיע כי ממשלה שתנהל משא ומתן עם הערבים, תיפול ולא תסיים את דרכה, הוא שמביא לסיום דרכה של ממשלה זו.

כעת, כשפתרון מעשי להרכבת ממשלה שתשמור על חיי יהודים אינו נראה באופק, זה הזמן לבקש ולדרוש את הפתרון היחיד: התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש בגאולה האמיתית והשלימה.

לנצל את הכלים להבאת הגאולה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...