• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הנבואות שהתגשמו והנבואה העיקרית

מול אין ספור תחזיות שלא התגשמו, מול דברי אישי ציבור הנאלצים לשנות את דעתם לפי נתונים משתנים, עומד הרבי שליט"א מלך המשיח, ומנבא לכל אנשי דורנו נבואות מדוייקות שמתגשמות אחת לאחת
הנבואות שהתגשמו והנבואה העיקרית
מפרסמים גם בונציה. מול עיני אלפי תיירים, חולפת סירת השלוחים בונציה ועליה מתנוסס דגל משיח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אחת התופעות הבולטות בתקופתינו, זמן הגאולה, היא חשיפת האמת ועימות תחזיות, השערות ומיתוסים מול המציאות. כחלק מההבנה כי יש מנהיג אחד ויחיד לעולם ורק הוא קובע את המהלכים, מאפשר הבורא להראות כיום, בקלות יתירה, כיצד ההבטחות והפרשנויות השונות נמוגות ומתמסמסות במבחן הזמן.

כל חברי ממשלת השמאל הנוכחית שבעבר הפריחו הבטחות שונות, נאלצים כיום להתגונן מול מילותיהם שלהם, כל הדברים להם הטיפו, הפגינו וצעקו עומדים בניגוד משווע למעשיהם היום. אם לפני שנים היתה האפשרות להצניע אירועים מעין אלו, הרי שכיום בעידן הדיגיטלי, בתוך דקות נשלף הציטוט המדויק, ואותו פוליטיקאי מוצא את עצמו מול האמת.

כך גם בתחום הפרשנות. אם בעבר יכל כל 'הוגה' לשבת ולהפריח תיאוריות באשר לעתיד הקרוב והרחוק, הרי שכיום, אמירות ישנות נשלפות, ציטוטים מתפרסמים וסרטוני וידאו מופצים, ומבחן המציאות לא נותן ציון טוב לאף פרשן. אין מי שבאמת יכול לדעת מה יקרה בעתיד.

היחיד שצודק

בתוך כל הליך נפילת חומות השקר והתגלות האמת, שואל את עצמו האדם: למי עלי להאמין? במי אוכל לבטוח?

יש כתובת יחידה. נביא אחד בדורנו שכל דבריו התגשמו אחת לאחת - גם כשנראה היה שאין כל סיכוי בדרך הטבע. לעיני כל העולם, ולעיתים בסיקור תקשורתי נרחב, התממשו דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח פעם אחר פעם. כשניבא מראש כי לא תפרוץ מלחמת עולם נוספת, שיהיה נצחון מזהיר במלחמת ששת הימים, כשהזהיר מראש מהתקפת הפתע של מלחמת יום כיפור, כשידע לומר כי לא יפלו טילים כימיים במלחמת המפרץ, כשהזהיר מתוצאותיה ההרסניות של מדיניות ניהול שיחות ה'שלום' עם הערבים, כשכיוון בצורה מדוייקת את מדעני כיפת ברזל לפתירת התקלות, כשניבא היכן ימצא סאדם חוסיין ויוצא להורג ועוד ועוד.

תקצר היריעה מלפרט את כל נבואותיו, שכולם התגשמו אחד לאחת, המידע קיים ונגיש בספרים שיצאו ובמרחבי הרשת.

גם אנשים פרטיים זוכים לקבל ממנו נבואות והדרכות מדוייקות. כך זה מתחולל בתוך רגעים ספורים לפונים במהלך חלוקת הדולרים לצדקה, או באמצעות ספרי 'אגרות קודש' שדרכם נהוג כיום לבקש את עצתו וברכתו. כל אלו, מאמתים אצל רבים מעם ישראל את המציאות הפשוטה: יש נביא בישראל!

הנה זה משיח בא

אותה נבואה שחזרה לעם ישראל לפני הגאולה, היא המתבטאת כיום אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. עלינו לפרסם זאת לכולם - כנאמר בשיחת הדבר מלכות בשבת זו לפני 30 שנה בדיוק: "ישנה ההוראה כנ"ל, שצריכים לפרסם לכל אנשי הדור, שזכינו שהקב"ה בחר ומינה בעל-בחירה, שמצד עצמו הוא שלא בערך נעלה מאנשי הדור, שיהי' ה"שופטיך" ו"יועציך" ונביא הדור, שיורה הוראות ויתן עצות בנוגע לעבודת כל בני-ישראל וכל האנשים דדור זה, בכל עניני תורה ומצוות, ובנוגע לחיי והנהגת היום יום הכללית, גם ב"בכל דרכיך (דעהו)" ו"כל מעשיך (יהיו לשם שמים)", עד – הנבואה העיקרית – הנבואה ש"לאלתר לגאולה" ותיכף ומיד ממש "הנה זה (משיח) בא"." ובזכות ההחלטה לפרסם זאת, בוודאי נראה זאת בעיני בשר, תיכף ומיד ממש.

כדכד. לשלב כדי ליצור גאולה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...