• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

עמידה איתנה מובילה לגאולה

עלינו ללמוד שלא להתפעל. בבואנו לומר את האמת על פי התורה, בבואנו לקיים מצוות ולהפגין את היהדות, הרי שאנו נדרשים לעמוד איתן ולא לחשוש מהתגובות. כך נביא את הגאולה האמיתית והשלמה
עמידה איתנה מובילה לגאולה
הרבי הריי"צ, בעל הגאולה. השבוע ציינו 94 שנים לשיחורו ונצחונו כנגד המעצמה שביקשה לכלות את החיים היהודיים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ימי חג הגאולה י"ב וי"ג תמוז שצויינו השבוע, העלו על נס את מלחמתו העיקשת של רבי יוסף יצחק, הרבי הריי"צ מליובאוויטש כנגד שלטון הרשע והכפירה הקומוניסטי. מלחמה בה הוא ניצח את אלו שביקשו להתנכל לחייו, עצרו אותו ואף שלחו את ידם בחיי חסידיו.

לעומת כל מערכת התעמולה המשומנת ומול הפחדות ואיומים, לא התפעל כלל. מסופר שבאחת הפעמים, בעת שנקרא לחקירה, נופף כנגדו החוקר באקדח שבידו ואמר: "הצעצוע הזה כבר פתח את הפה לרבים שחשבו שיוכלו לשתוק". הרבי הריי"צ לא התפעל וענה לו: "הצעצוע הזה מפחיד את מי שיש עולם אחד ושני אלוקים, אבל לא את מי שיש לו אלוקים אחד ושני עולמות".

לאורך כל מעצרו הפגין את יהדותו ואף פתח בשביתת רעב בעודו בתא המאסר, כדי שיביאו לו את התפילין על מנת שיוכל להמשיך ולקיים תורה ומצוות.

בלי להתפעל

אומר הרבי שליט"א מלך המשיח כי על דורנו, החוגגים את יום שיחרורו, ומציינים את החודש כולו כחודש הגאולה, נשאר ללמוד ולהפנים את עמידתו האיתנה והתקיפה.

לא פעם עלול האדם למצוא את עצמו במצב של חוסר נעימות, מהסביבה בבואו לקיים את המצוות. כך זה בהנחת תפילין בדוכן ברחוב או באמירת האמת מול אנשים החוששים כאשר מדברים איתם על עניני הגאולה. מכוחו של הרבי הריי"צ נוכל ללמוד תקיפות יהודית מהי. מול כל המניעות והעיכובים, בכל מקום בו היהודי נמצא, נמצא יחד איתו בורא העולם ומנהיגו, תגובתו התקיפה של היהודי, תתקבל בסופו של דבר גם בקרב אלו שלפעמים מלגלגים בתחילה, אבל מעריכים כל מי שעומד איתן על אמונתו.

בהשגחה פרטית בשבוע שעבר התחוללה סערה קטנה, הממחישה עד כמה עמידה איתנה, אפילו מול איגודי ענק, יכולה לחולל שינוי עמוק. המדובר הוא במקרה בחו"ל בו אחד האנשים המפורסמים ביותר בתחומם, נכנס למסיבת עיתונאים וגילה שעל השולחן הוכנו לו שני בקבוקי קולה קטנים לרוות צמאונו. בלי להתבלבל ומול עשרות המצלמות הוא הושיט את ידו והזיז את הבקבוקים הצידה תוך שהוא מניח בקבוק מים, ואומר "שתו מים". קשה להאמין שהוא שיער מראש, אבל הפעולה הקטנה הזו שארכה רק שניות ספורות הופצה במהירות בכל רחבי העולם והשפיעה באופן חד על ירידת מניות החברה המייצרת את השתיה המתוקה. אך לאידך זכה אותו מפורסם לגלויי אהדה רבים למעשהו הנתפס כמקדם ערכי בריאות בעולם.

ללמדך, שאם לא מתפעלים ואומרים את האמת - אפשר להצליח ולשנות את העולם.

משימת דורנו

מכל דבר שהאדם רואה עליו ללמוד הוראה בעבודת ה'. הגיע הזמן שלא נתבייש בבואנו לפרסם את האלוקות. כל אחד מאיתנו קיבל את המשימה והשליחות - לפרסם לכולם כי "הנה זה מלך המשיח בא, וכבר בא". יש להודיע בכל הסביבה כי בכוחו של כל אחד ע"י הוספה במצוות ומעשים טובים לפעול את הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש, ומתוך שמחה וטוב לבב.

כותבים למלך המשיח ורואים ניסים

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...