• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

כותבים למלך המשיח ורואים ניסים

השפעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח על כל אחד מאנשי דורנו, מקבלת ביטוי מוחשי באמצעות הפניה אליו לקבלת ברכה או עצה, דרך ספרי האגרות קודש. פנו גם אתם ותראו ניסים ונפלאות בכל המצטרך
כותבים למלך המשיח ורואים ניסים
מי פתר את בעיות פיתוח כיפת ברזל? מפתחי כיפת ברזל קיבלו הכוונות באמצעות האגרות קודש. (צילום: מ. הביטחון)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אין כיום כמעט יהודי שלא שמע ומכיר את הרבי שליט"א מלך המשיח. השפעתו האדירה על ציבורים שלמים, אינה ניתנת לעירעור, ומידי פעם ניתן לראות את ההתייחסות הציבורית לאמרותיו ולפועלו הכביר בדמות אהדה שאין דומה לה.

אלא, שלצד כל זאת, חשוב להזכיר כי השפעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח אינה מסתכמת באימרה בעלת משמעות עמוקה מהעבר או במסר המתאים לאנשי דורנו המופיע לצד תמונה מדהימה, מדובר באישיות בעלת קשר ישיר לכל יהודי בדורנו ובעלת השפעה ישירה הנוגעת לכל אחד ואחד.

השאלה אינה צריכה להיות 'מה הוא היה אומר' אלא 'מה הוא אומר', בלשון הווה, הרבי שליט"א מלך המשיח, מנהיג אותנו היום, יותר מבעבר, והשפעתו הישירה על כל תחום החיים מקבלת ביטוי מוחשי אצל אלפים ורבבות הכותבים לו ושואלים אותו על כל צעד ושעל בחייהם, ומקבלים את הדרכתו.

ככה עושים את זה

תופעה פלאית זו, של קבלת התשובות המדוייקות באמצעות האגרות קודש, הפכה לאורח חיים אצל מאות אלפים, שאינם עושים צעד ושעל ללא קבלת הסכמתו וברכתו. 

איך עושים זאת? כבכל שאלה או בקשת ברכה, יש ליטול את הידיים לסירוגין, בלי ברכה, ולהעלות על הכתב את הבקשה (מומלץ על דף חלק). פותחים במילים "לכבוד הרבי שליט"א מלך המשיח", ולאחר מכן מפרטים את השאלה, תוך שמציינים את השם ואת שם האם (לדוגמא: משה בן שרה). כדאי מאוד לקבל החלטה טובה בהוספה בעניני תורה ומצוות. לאחר מכן לוקחים את המכתב ומכניסים אותו לתוך אחד מכרכי האגרות קודש, ניתן להשיגם בכל מוקדי חב"ד. עם הכנסת המכתב, מכריזים את הכרזת הקודש "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" ואז פותחים באותו מקום לשם הוכנס המכתב בהשגחה פרטית. לפי התשובה הנמצאת במקום מוצאים את הברכה או התשובה לשאלה. ניתן גם לפנות לכל חב"דניק, שישמח לסייע לכם בענין.

וזה עובד. יעידו על כך אלפים רבים שרק בזכות ברכתו זכו לחבוק פרי בטן, או למצוא את זיווגם, אין ספור בעלי עסקים מספרים בהתרגשות שרק עצתו הצילה את עסקם והעלתה אותם על דרך המלך. אין תחום בחיים שלא מושפע מברכות אלו, כולל שאלות רפואיות וכאלו הנוגעים לענינים של חיים.

זמין לכל יהודי

זכינו ואת דורנו מנהיג הרבי שליט"א מלך המשיח, הנותן את ברכותיו כל אחד ואחד. בדורנו ישנה האפשרות לכל אחד - אנשים, נשים וטף לפנות אליו בכל רגע נתון ולקבל תשובה מהירה ומדוייקת לצד ברכה שתמיד פועלת את פעולתה. באהבתו העצומה לכל יהודי, מעניק הרבי שליט"א מלך המשיח את אפיק ההתקשרות הניסי הזמין כל כך ופותר את כל הבעיות.

גם אתם יכולים. פנו עוד היום לחב"דניק שבאיזורכם או אפילו באמצעות פניה אנונימית מקוונת באתר אגרות.קום, וזכו גם אתם לקבל את ברכתו הניתנת מידו המלאה לכל אחד, עדי התגלותו תיכף ומיד ממש ומתוך שמחה וטוב לבב. 

סיום הרמב"ם ה-40 ברוב שירה וזמרה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...