• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לחיות את המציאות דרך הכותרות

הגליון החדש של עיתון "הגאולה" מאפשר לכל אחד לשנות את ההסתכלות על החיים. דרך הכותרות נגלית מציאות חדשה בה אנו חיים - ימות המשיח. כל אחד יכול וצריך לחיות כך, וכעת ניתנה האפשרות לכך
לחיות את המציאות דרך הכותרות
חדשות של גאולה. הגליון החדש של "הגאולה האמיתית והשלמה" מתקבל בהתלהבות בקרב הציבור
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הבשורה שהביאה בכנפיה הדפסתו המחודשת של עיתון הגאולה, יצרה הדים רבים שהגיעו לשולחן המערכת. לאחר הפסקה של כעשרים ושבע שנים, ושלושים שנה לאחר שהופיע הגליון הראשון, ראה אור בשבוע שעבר גליון מס' 40 של "הגאולה האמיתית והשלמה".

הנייר, נייר עיתון כמותו רגיל הקורא להחזיק בידיו, הכותרות נראות ממש כמו "שם", ואפילו הנושאים. אלא שהתוכן, התוכן הינו חדש לגמרי. הכתבות מבשרות על מציאות חדשה, מציאות אליה הקורא לא נחשף והיא מתבררת כאמיתית יותר מכל מה שהוא התרגל לקרוא: ניסים במבצע שומר החומות, גילויים בעזיבת יהודים את ארצות ערב, שינויים במערכת הפוליטית ועוד ועוד, כשכל אלו כמובן משקפים את משמעותם האמיתית כחלק מעידן הגאולה, וכמבשרי בשורתה.

תפקידה של התקשורת

קצת רקע מאחורי הוצאת העיתון. כבר לפני כמאתיים שנה, בישר הרבי הזקן, בעל התניא ואמר "כשיבוא משיח יכתבו על כך בעיתונים". הרבי שליט"א מלך המשיח, לאורך השנים מעודד עיתונאים, כתבים ומציאים לאור לנצל את כלי ההשפעה שבידם על מנת להחדיר את המסרים האמיתים אותם הציבור רוצה וצריך לקבל: תורה, מצוות, יהדות ובעיקר גאולה ומשיח.

תביעתו זו באה לידי ביטוי גם בהוראות פרטיות לנוגעים בדבר. כך כשעברה גב' יהודית שלום מבעלות העיתון ידיעות אחרונות, במעמד חלוקת הדולרים לצדקה, אמר לה הרבי שליט"א מלך המשיח: "הסוכנות שלך נקראת ידיעות אחרונות, מה שיהיה באחרית כל הימים  - שיבוא משיח צדקנו, אזי תכיני מקום בעיתון הכי קרוב, וזה גופא יקדים הביאה שלו כשידע שכבר מוכן פרסום וזה כבר יסלול לפניו הדרך".

תפקידה של העיתונות אינו לדווח על מעשים לא רצויים, אלא לפרסם את המציאות האמיתית כי אנו רואים ניסים ונפלאות על כל שעל, אנו עדים לכך ש'ארץ ישראל הינה המקום הבטוח ביותר' כל האומות מודים שהקב"ה שומר ומגן על עם ישראל. ונראה שהביקוש למישהו שירים את הכפפה וידווח על כך הלך וגבר מיום ליום. כעת עם הופעתו של העיתון, הרי שניתנה האפשרות לכל אחד להתחבר למקור חדשותי אמיתי המדווח לא רק על מה שהיה, אלא גם על מה שיקרה בקרוב ממש.

לחיות גאולה

"על פי סימני חז"ל (במסכת סנהדרין, במדרשים ובכמה מקומות) נמצאים כבר בשלב הגאולה ממש. . והדבר היחיד שחסר הוא – שיהודי יפתח את עיניו כדבעי, ויראה איך הכל כבר מוכן לגאולה!" כך מודיע לנו הרבי שליט"א מלך המשיח, האם אנו אכן עושים זאת? העיתון מאפשר לכל אחד לגלות מציאות זאת דרך המתרחש בעולם ולהבין כי אנו חיים בעידן מופלא ביותר.

כעת הזמן לעשות מנוי, להזמין את העיתון עד הבית, אך לא להסתפק בכך, אלא להפיצו הלאה לחברים, ידידים ובני משפחה. כל אחד מחויב בהפצת בשורת הגאולה, וכולנו יחד פועלים בכך כדי שהעולם כולו יקבל את פני הרבי שליט"א מלך המשיח, בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

להסיר את המצור משכונת קומי אורי!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...