• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

להסיר את המצור משכונת קומי אורי!

ארבעת המשפחות סובלות ממצור מתמשך קרוב לשנתיים' בזמן שבכבישים מסביב' מסרב הצבא להפסיק את הלינצ'ים ויידויי האבנים מצד הערבים. הפסקת העוולות הינן הכנה לגאולה האמיתית והשלימה
להסיר את המצור משכונת קומי אורי!
מצור על בית הכנסת. מספר חיילי מג"ב חוסמים בפני המתפללים את הכניסה לבית הכנסת ב'קומי אורי'
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

 

דומה כי לא נוצר מעולם פער כה ניכר בין דיבורים למעשים, בין מגזרים, בין קבוצה לרעותה. הרעה החולה הזו פושה בקרב כל מערכות השלטון, מהממשלה והחלטותיה, דרך מערכת המשפט ואכיפת החוק ועד לכלי התקשורת.

הסיפור הבולט, ללא כל ספק, הוא סיפור המצור הבלתי סביר על שכונת קומי אורי שביצהר. מזה למעלה משנתיים שג'יפים ומחסומים של הצבא, חוסמים את הכניסה לישוב, ומונעים מכל מי שאינו תושב להכנס למקום, כשלעיתים קרובות הם חוסמים גם את התושבים עצמם.

אירועים כמו ברית מילה, הבאת שמרטפית, או ביקור קרובים בבתי התושבים הפכו בשנתיים האחרונות לחלום רחוק. לשיא האבסורד מגיעים מקרים שמתגלגלים לפתחו של מח"ט שומרון רועי צוויג שאינו מטפל בזירות המטענים בביתא או בלינצ'ים המתרחשים בכביש חווארה אך מציב באותו זמן חמישה (!) ג'יפים כדי למנוע ממניין יהודים להתפלל תפילת מנחה בבית הכנסת של "קומי אורי"!

חייבת לצאת קריאה ברורה למקבלי ההחלטות שיורו באופן מיידי לדרג הפיקודי בשטח, להסיר את  המצור מהתושבים היקרים, שמשלמים מחיר כבד, שאינו נדרש מאף תושב בישראל, לשלם על פשעים שנעשו בשכונתו.

איפה ואיפה

ומכאן למערכת המשפט הצבאי, שהחליטה השבוע לשחרר את הקטינים שיידו אבנים על מכוניתו של הרב שמואל אליהו ממעצר. הגירסא שניתנה לשיחרורם התמוה, של מי שביצעו נסיון רצח, היא: "הם נערים, העתיד שלהם לפניהם ולכן הוחלט לשחררם". אולי היה אפשר לחשוב שאכן כה מתחשבים שם בצבא בנערים צעירים, אבל שבוע קודם לכן נעצרו שלשה נערים שעברו לינץ' קשה, ואחד מהם נעצר על ידי השב"כ בלי יכולת לפגוש עו"ד במשך שעות, כשהוא מוצא ממיטתו בבית הרפואה.

כך גם אפשר לראות את אותה התנהלות בלתי שוויונית, כאשר חברי הקואליציה מדברים מצד אחד בדבר חשיבות הקיצוץ התקציבים לילדים יהודיים שיוזמת הממשלה, ומצד שני מתמוגגים מנאום ממלכתי- מזוייף על האכלת חתולי רחוב.

ומי מדבר על התנהלות התקשורת, שלפתע שכחה את כל התנהלותה בעבר, לא עוד דיבורים על שחיתות שלטונית או תחלואה במגזר שומרי המצוות, שינוי מוחלט מכל התוארים בהם התהדרו בעבר העיתונאים כשומרי הדמוקרטיה, שרק מבצעים את תפקידם לדווח, ולפתע מתגלים במלא צביעותם.

עולם מתוקן

אחד מיעודי הגאולה, שיתבצעו על ידי מלך המשיח, לתיקון העולם, נאמרה על ידי הנביא ישעיהו: "ושפט בין הגוים והוכיח לעמים רבים". הרד"ק מסביר כי "השופט הוא מלך המשיח . . שיהא אדון כל העמים, והוא יוכיח להם ויאמר למי שימצא בו העול ישר המעוות". תיקון העוולות ועשית צדק ויושר, הינן מפעולותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, המתקן את העולם כולו, בביטול גמור לבורא העולם, והפיכת כל המערכות למשרתות את גילוי עצמות ומהות בעולם.

הפסקת העוולות כעת, עשית צדק ויושר בעולם כבר היום, הינן ההכנות המתאימות לקראת עולם מתוקן ומושלם שיהיה בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש. 

ההתוועדויות של היום הכי שמח

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...