• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ה ניסן התשפ"ד (03.05.2024) פרשת אחרי מות

כולם יחד בקריאת עשרת הדברות

רק ביטול אישי מוחלט מול הקב"ה, הוא שמעניק לכל אחד את הכוחות לפעול ולעשות. כך גם במישור הביטחוני נדרשת התבטלות לדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח וכך להביא לשקט בכל הגזרות
כולם יחד בקריאת עשרת הדברות
"ובאש אתה עתיד לבנותה". ממראות השבוע בירושלים. תזכורת לבית המקדש שירד משמים עם חומות אש סביב
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

התפרצות סבב האלימות החמור שראינו השבוע מצד התושבים הערבים ברחבי ישראל ועמידתם לצד חבריהם המחבלים מעזה וירושלים, הפתיעה רבים. אך כרגיל, הכתובת הייתה על הקיר. במשך שנים ארוכות מזהיר הרבי שליט"א מלך המשיח, כי הכניעה לטרור הערבי, לא תגרום דעיכה במעשים, אלא אדרבה התגברות והתעצמות תוך שחוצפתם תגבר, והנה השבוע שוב קיבלנו תזכורת כואבת להתממשות דברי אזהרתו.

ממשלה, שבמשך שנים ארוכות מעדיפה את השקט הזמני והרגעי במקום לבנות מערך הרתעה ולשמר את היתרון הביטחוני, נאלצת כעת להתמודד עם השלכות החלטותיה הלא נבונות במהלך שנים אלו.

היה מי שהזהיר

במשך השנים, עצמה ישראל את עיניה למול הקולות המתעצמים ברצועת עזה, ובמקום לכובשה ולבער מתוכה את האיום המתעצם, העדיפה לקנות את השקט הזמני בפתיחת שערי עזה לקליטת מיליוני דולרים שאיפשרו את המשך שלטון ארגוני הטרור שהלכו והתעצמו ובנו את ארסנל נשקם הרצחני.

גם בירושלים, מעדיפה הממשלה במשך כל השנים להעלים את עיניה מההסתה החמורה המשתוללת בעיר, בכל פעם שהתבקשה עמידה בתוקף מול איומי הטרור, העדיפה הממשלה להתקפל, כך בהצבת המחסומים והשערים שנועדו לחסום פיגועי טרור כנגד כוחות הביטחון.

מול תושבי הפזורה הבדואית בדרום שהתפרעו השבוע, כבר הוכיחה הממשלה במשך השנים האחרונות את רפיסותה בכניעה לאיומיהם ובאי פינוי הישוב הבלתי חוקי חאן אל-אחמר, זאת למרות הבטחותיה.

גם שאר תושבי הערים הערביות הצטרפו לחגיגה, ולאחר התעלמות מפשעי בניה ועבירות רכוש, הרשו לעצמם להוריד את המסיכות ולפרוע בחוצות הערים כנגד יהודים.

לו היתה הממשלה פועלת כראוי במשך כל שנות כהונתה, הרי שמזמן היו נגדעים רבים מהתארגנויות הטרור, בעוד אחרים לא היו מרימים את ראשם. אך מי שמבליג על מקרי אלימות אנטישמיים בחוצות הערים, מי שהעדיף לא להגיב בחומרה לסטירות שחטפו בחורים יהודיים שנסעו לתומם בתחבורה הציבורית, נאלץ כעת להתמודד מול התפרעות חמורה ביותר. רק שינוי מוחלט ומעבר לציות להוראות הרבי שליט"א מלך המשיח, יביאו אי"ה את השקט.

בנינו ערבים בעדינו

ביום שני הקרוב, יום חג השבועות, נתכנס יחד בבתי הכנסת, על מנת לחדש את הקשר המיוחד של עם ישראל להקב"ה בקבלת התורה מחדש. בעת הקריאה בתורה, נוכחים כולם יחד, מהגדול שבגדולים ועד לתינוק קטן בעריסתו, כולם יחד כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח מגיעים למעמד שהוא כדוגמת מעמד מתן תורה, מידי שנה.

דווקא עמידה זו, המעמידה את כולם יחד בהתבטלות אישית מול נותן התורה, היא המעצימה את כוחו של אחד לפעול ולעשות כל שביכולתו להביא את התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש.

עכשיו הזמן למגר את הטרור

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...