• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

עכשיו הזמן למגר את הטרור

ללמוד מהעבר: אם ישראל היתה כובשת את קהיר ודמשק במלחמת יום כיפור, היה הדבר מוביל לשקט לשנים ארוכות, כעת יש להעניק לצה"ל גיבוי מלא לפעול למיגור כל הטרור ולא לעצור באמצע הפעולה.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

 

בקיץ תשל"ג (1973), קיבלו חסידי חב"ד בארץ ישראל הוראה מפתיעה מהרבי שליט"א מלך המשיח: יש לכנס בדחיפות את ילדי ישראל ברחבת הכותל המערבי, על מנת להתפלל לה'. כוחם של הילדים גדול הוא כנאמר בתהלים: "מפי עוללים ויונקים יסדת עוז . . להשבית אויב ומתנקם" (תהלים ח, ג).

רק עם פרוץ קרבות מלחמת יום כיפור העקובים מדם, הבינו כולם למה כוונו הוראותיו המפתיעות. בעוד המלחמה בעיצומה, וכוחות צה"ל מצליחים בחסדי ה' להדוף את המתקפות ושנות את המשוואה, מגיע מסר בהול מהרבי שליט"א מלך המשיח למשה דיין, שר הביטחון ולמפקדים הבכירים: יש לכבוש את דמשק וקהיר, אפילו רק לשעה קלה. הדבר יצור אצל אויבינו הרתעה ארוכת טווח והם יקבלו את המסר של התוצאות המרות למי שמעז להתקיפנו.

למרות שהם הודו כבר אז כי דבריו נכונים, הרי שבפועל נמנעו מלקבל את עצתו ומאוחר יותר אמרו כולם כי טעו טעות מרה.

לצערנו, כאז גם היום, בכל המערכות האחרונות לא פעלה הממשלה בהתאם לתוכניות הצבאיות, וכפתה על צה"ל את הדרך המדינית המונעת ממנו לפעול למיגור המחבלים ואמצעי התקיפה. בכל הסבבים האחרונים, מיהרה ישראל לקבל את תנאי הסכמי הפסקת האש, תוך שהם מותירים את האזרחים בכל חלקי הארץ, כשבויים תחת איום ממשי שעלול להתפרץ בכל רגע.

Picture5

טעות שלא נגמרת

דווקא כעת, משנכפתה עלינו מלחמה זו, עלינו להשיב מתקפה חריפה ביותר. לא לחזור על טעויות העבר ולהתספק בהפצצת דיונות חול ללא שום פגיעה ממשית במערך הלחימה בעזה.

אויבינו מקבלים שוב ושוב את המסר, כי אנו נכנעים לפעולות טרור, לאורך כל האירועים האחרונים, לא מצאה לנכון הממשלה לצייר תמונת ניצחון ברורה ומשמעותית, מה שמגביר את התיאבון של המחבלים להגביר את הפיגועים והירי.

תקופת השקט המדומה בשנים האחרונות, איפשרה להם להתחמש באין מפריע ולהרחיב את ארסנל הנשק ההתקפי שכעת עומד ומאיים על כל ישוב בארץ ישראל. טעות ההתנתקות והבריחה מעזה, לא נגמרה ביציאת החיילים שבעצם נוכחותם ברצועה מנעו את התעצמות החמאס, אלא ממשיכה כאשר צה"ל לא כובש מחדש את הרצועה ומשמיד את כל קיני הטרור הרצחניים.

כשם שאדם ההולך לרופא, מקבל את חוות הדעת המקצועית ולא מערב אותה בשיקולים צדדים, כך גם בנושא הצבאי. יש להביא לאישור מיידי את תוכניות הצבא, הנקיות משיקולים מדיינים ופוליטיים ולתת לצה"ל לעשות את עבודתו.

גיבוי מלא

יש להעניק גיבוי מלא לפעולות אלו, ולא להתחשב בדעתם של האומות מסביב, אותן אלו היודעות לתת עצות וגינויים אך בעצמן אינן עומדות תחת איום דומה. נקל לשער מה היתה תגובתה של ארה"ב או של כל מדינה באירופה לו עיר בירתה היתה מותקפת בטילים ואם היו מאיימים של שלומם של האזרחים במדינתם.

על עם ישראל כעת להתחזק בביטחון בבורא העולם, ובהתממשות הנבואה של הרבי שליט"א מלך המשיח: "הנה זה משיח בא", לצד הודיה על כל הניסים הגדולים שאנו חווים יום יום, בכל מקום בארץ.   

האינתיפאדה חצתה את הקו השחור

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...