• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מה עשית היום לקבלת פני משיח?

המאורע בתעלת סואץ מראה שיש בכוחו של אדם בודד להשפיע בתוך זמן קצר על העולם כולו. בכוחו של כל אחד לעשות כל שביכולתו להביא בפועל את התגלות הרבי שליט"א משיח צדקנו תיכף ומיד ממש
מה עשית היום לקבלת פני משיח?
'פקק' בתעלת המים יוצר תגובה עולמית. האוניה אבר גיבן תקועה לרוחב תעלת סואץ ומשפיעה בבת אחת על כל העולם כולו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום ראשון, קראו המוני יהודים בחו"ל את ההפטרה לאחרון של פסח, "עוד היום בנוב לעמוד", העוסקת בנבואות הגאולה. בין הדברים המתארים שם את פעולותיו של מלך המשיח, נאמר על זמן הגאולה כי אז יתקיים "והחרים ה' את לשון ים מצרים..." כלומר שהקב"ה עתיד ליבש את ימה של מצרים, על מנת לאפשר את הגעתם של היהודים האובדים משם ולהביאם לארץ ישראל. דוגמית קטנה לקראת פעולה זו, ראה העולם כולו, בשבועות שקדמו לחג הפסח, כאשר באופן מפתיע, החליט הקב"ה לייבש את מעבר הסחורות הענק - תעלת סואץ, ואניית הענק 'אבר גיבן' תקעה מאות אוניות וספינות...

לכל אחד יש אחריות

הרבי שליט"א מלך המשיח מלמדנו כי כל דבר שהאדם רואה הינו בהשחה פרטית, ובוודאי ענינים כאלו אשר יש להם השפעה עולמית הנוגעת לכל אחד, כפי שאירע בסיפור זה המשליך באופן גלובאלי וישיר על עליית מחירי הסחורות, הדלקים והמשלוחים בכל העולם בבת אחת.

מאורע מדהים, אוניה שאורכה סך הכל 400 מטרים, הופכת בבת אחת לנושא עולמי, וכולם מחפשים דרכים שונות לפתור את הבעיה, תוך שהדבר גורם, כאמור, השלכה ישירה על אורח חייהם של מיליארדי בני אדם, הנחשפים באופן מיידי להשלכות החסימה.

המסר ברור: יש בכוחו של אדם אחד, במקרה זה רב החובל, הנווט, או המלח שעל ההגאים, לשנות בפעולה אחת את העולם כולו!

כן הוא הדבר גם בנוגע למשימה המוטלת עלינו, וכפי שמגדיר אותה הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחתו הידועה באור לכ"ח ניסן תנש"א: "הדבר היחידי שיכולני לעשות – למסור הענין אליכם: עשו כל אשר ביכלתכם – ענינים שהם באופן דאורות דתוהו, אבל, בכלים דתיקון – להביא בפועל את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש!". ובהמשך אותה שיחה אומר: "ויהי רצון שימצא מכם אחד, שנים, שלשה, שיטכסו עצה מה לעשות וכיצד לעשות, ועוד והוא העיקר – שיפעלו שתהי' הגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש, תיכף ומיד ממש, ומתוך שמחה וטוב לבב".

בשיחת שבת פרשת שמיני מיד לאחר אותה שיחה, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח: "כל אחד ואחד מישראל, אנשים נשים ואפילו טף, יש לו אחריות להוסיף בעבודתו להביא את משיח צדקנו בפועל ממש!"

כל אחד יכול

אין ספק, שבעידן הנוכחי השפעתו האישית של כל אחד גברה לאין שיעור מבעבר. אם פעם יכל האדם לחשוב מה כבר 'שווה' עבודתי, וכיצד אוכל להפוך את העולם כולו, באו מאורעות השנים האחרונות והראו כי לפעמים יכול אדם הנמצא במקום שאינו מרכזי, ליזום פעולות שיציתו שרשרת מעשים המובילים לשינויים עולמיים.

את התוועדויות שבת זו, שבת מברכים חודש אייר, ננצל להתעוררות אישית בעבודה המוטלת עלינו, ובמיוחד להשפיע על סביבתנו: היו מוכנים עכשיו לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח. כל מעשה, דיבור ואפילו מחשבה חיובית - יש בכוחם להכריע את הכף ולהביא תשועה והצלה לעולם כולו. קיבלנו משימה ובוודאי שנעמוד בה ונבצע אותה בצורה הטובה ביותר, ויחד נביא בפועל ממש את הגאולה האמיתית והשלימה ותיכף ומיד ממש.

מצות, יין ואמונה יוקדת

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...