• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בקרוב: פתרון מלא לכל המחדלים

יחד עם הגאולה אותה מציינים בחודש זה בחג הפסח, בוודאי יחגגו גם את הגאולה האמיתית והשלימה, גאולה מכל המחדלים והבעיות שנוצרו בשנים האחרונות, כולל לתושבי הדרום הזועקים, ותיכף ומיד ממש
בקרוב: פתרון מלא לכל המחדלים
המכשול והכשלונות/ השלמת פרויקט המכשול בגבול רצועת עזה חושפת את הכשלונות של ממשלת ישראל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ההפקרות החוגגת בשנים האחרונות בדרום הארץ, הינה הוכחה כואבת לכישלון מדיניות הממשלה הנוכחית, הנושאת באחריות לשלומם של התושבים שחיים בפחד עצום. שוב התברר כי ויתור וכניעה, מביאים ומזמינים עוד כאלו על ידי האויב, והממשלה שלנו הרי "מצטיינת" בתחום הויתורים ועצימת העיניים.

די להתבונן בסרטוני הגניבות מתוך בסיסי הצבא, לקרוא את הדיווחים על כמויות העתק של התחמושת הנבזזת כמעט באין מפריע, לשמוע את התושבים מספרים על חיים בצל פחד מתושבי הישובים הבדואים הפושטים על מקומות המגורים היהודים ובוזזים מכל הבא ליד, כשלעיתים הדברים מגיעים אף למקרים חמורים מכך, כשכל אלו נמשכים ללא תגובה הולמת ונטילת האחריות המתבקשת, מצד אלו האמונים על שמירת החוק בישראל.

ההפקרות נמשכת

בעוד ישובים יהודיים ביהודה ושומרון עוברים מעשי הרס ועקירה בידי צה"ל בחסות תביעות מפוקפקות בטענות קלושות על בעלות עלומה על חלק משטחי הישוב, הרי שבדרום הארץ, כל עוד מדובר בערבי, איש לא ימנע ממנו להשתלט על שטחים, גם כאלו השייכים באופן מוצהר לאשים פרטיים הזועקים מרה, אך אין מי שישמע את זעקת הנגזל.

בקצה המערבי של אותו חבל ארץ, החגיגה נמשכת בחסות השקט שמביאים איתם תשלומי מליוני הדולרים לאוייב היושב בעזה. הושלמה בניית המכשול התת קרקעי, הניצב לאורך הגבול עם רצועת עזה, ולמעשה מהווה קו גבול חדש בין ישראל לבין אותם שטחים שניתנו על ידי מי שהיה חשוד אז בשורת מעשים פלילים. ראש הממשלה הנוכחי, שבשעתו תמך בחלק ניכר מההצבעות בפינוי ועקירת הישובים היהודיים מרצועת עזה וצפון השומרון, השלים את חזון המכשול התת-קרקעי בהמשך למדיניות 'כיפת ברזל' - כאשר במקום להתמודד מול הקמים להורגנו, בחר שוב בשיטת הבריחה וההצטנפות. בנוסף,  חשף רועי עידן בערוץ הראשון כי בבניית הגדר החדשה, צה"ל לא טרח להקים אותו במקומו הראוי - על קו הגבול המוכר והידוע, אלא עמוק בתוך שטחי ישראל מרחק גדול מקו הגבול. כשלמעשה בכך מופקר שטח נוסף, לאורך עשרות ק"מ, הכולל שדות ושמורות טבע, לידי המחבלים הידועים מעזה. מי יתן את הדין על מסירת שטחים זו? מי יהיה זה שיעמוד ויזעק כנגד פעולות מסוכנות אלו של הממשלה?

ראש הממשלה הבא

שוב ושוב עולה התשובה הפשוטה: "ימין ושמאל תפרוצי ואת ה' תעריצי". אם הימין מבצע למעשה בדיוק את מדיניות הויתורים של השמאל, הרי שעולה מאליה התביעה והזעקה האמיתית לפתרון אמת, אחת ולתמיד: ראש הממשלה הבא - משיח צדקנו הרבי שליט"א.

בשבת קודש זו, בה מברכים את חודש ניסן, שבת בה מכריזים 'חזק חזק ונתחזק' בבתי הכנסת, בודאי שמקבלים בני ישראל את חוזקם לקראת חודש הגאולה, שיחד עם הגאולה הראשונה אותה מציינים בחודש זה בחג הפסח בוודאי יחגגו גם את הגאולה האמיתית והשלימה, גאולה שתביא את עם ישראל כולו לארץ ישראל ולהתוועדות הגדולה שתהיה בבית המקדש השלישי, תיכף ומיד ממש.

יהודי הוא רק כזה המוכר לפי ההלכה!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...