• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יהודי הוא רק כזה המוכר לפי ההלכה!

כל נסיונותיו של בג"ץ ושופטיו להכתיב דרך עקומה ומזוייפת ליהדות לא יצלחו. דווקא החלטות אומללות אלו הן שיביאו לחיזוק האמונה אצל העם והכרה בחשיבות קיום הוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח
יהודי הוא רק כזה המוכר לפי ההלכה!
גאווה יהודית בחוצות ניו יורק. כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח שמעו עשרות אלפים את המגילה גם ברחובות הערים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

 

זעקתו של הרבי שליט"א מלך המשיח ומחלמתו העיקשת כנגד כל אלו המבקשים לקעקע את שלימותו של העם, קיבלה השבוע תזכורת כואבת, בהחלטת בג"ץ להכיר ב"גיורים" ובטקסים מזוייפים כאילו העושים אותם יחשבו ליהודים.

דבריו הנחרצים לפני עשרות שנים, ומאות שיחות הקודש בהן זעק שוב ושוב לתיקון חוק "מיהו יהודי" נפלו על אוזניים ערלות, ביניהם של אלו המתיימרים לייצג את עניני הדת והדתיים בכנסת, כשאלו אינם עושים די כדי לסתום את הפרצה ולהביא לתיקון החוק באופן שיכיר בגיורים רק כאלו שנעשו לפי ההלכה. את התוצאות המרות ראינו השבוע, כתזכורת כואבת לכך שמעבר לפינה מתכננים אותם גופים רפורמיים לתקוע עוד יתד במאבקם על ארץ ישראל בחסות הבחירות הקרבות.

נביא הדור

כאב רחמן הצופה למרחוק, נביא אמת שזועק ולוחם מלחמות ה' כדי להביא לניצחון כנגד כל אויביו, ממקד הרבי שליט"א מלך המשיח את מאבקו בנושא זה במשך השנים, כאשר רבים מביעים את תמיהתם לנוכח עקשנות זו, אך לבסוף, כיום, אחרי עשרות שנים, נוכחים לראות עד כמה צדקו דבריו הנבואיים, וכי גם הם היום עומדים חסרי אונים כנגד מהלכים אלו, ולא נותר להם אלא לצעוק מרה: "מדוע לא הקשבנו אז?"

רק כדי להסביר עד כמה חמורה אותה פסיקה אומללה מראשית השבוע. מדובר בחבורת נוכלים, שתחת שמות כמו רפורמים או קונסרבטיבים, מרשים לעצמם להציג את עצמם כאילו ויש להם איזו סמכות להכיר ביהדותו של כל אחד או גרוע מכך לתת לו תעודה המצהירה על כך ללא שהלה עושה את התהליך ההלכתי הנדרש. משל למה הדבר דומה, לבית ספר ללא הכשרה מתאימה שיחלק תעודות לכל מי שיחפוץ להצהיר על עצמו כרופא, או טכנאי וכדומה, זאת ללא שילמד ויבחן כנדרש. 

החלטתם של שופטי הבג"ץ, משתלבת יפה בגישתם המסורתית להתיר את הטמא ולאסור את המותר. כך תמיד ניצבים הם בהחלטות קשות ומרות כנגד אוהבי תורת ישראל וארץ ישראל ולאידך מוצאים כל אמתלא להכשיר פעילות עויינת של שונאי ישראל או לאפשר להם פעילות שכזו, גם בשעה שאותה פעילות ממש נאסרת על יהודים כאן בארץ ישראל. ועל זה נאמר, עם כאלו שופטים, מי זקוק לאויבים מבחוץ?! 

התוצאה המיוחלת

לא נותר לנו אלא להתחזק בעובדה, כי גם נפילות קשות כמו זו שאירעה השבוע, הינן חלק מהתוכנית האלוקית, להביא לשלב הבא של "ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ", דווקא צעדים דרסטיים כאלו היוצאים מבית המשפט, הם המחזקים את רוח היהדות המסורתית, בה בוחר העם לצעוד, והיא זו המביאה אותו לזעוק כנגד כל מזייפי היהדות ולהצמד לדרך היהדות המקורית והאמיתית היחידה. כמו חטא העגל המוזכר בפרשה, עליו כבר נאמר בגמרא שנועד כדי לתת פתחון פה לבעלי תשובה, כך גם כל פעולות אלו נועדו כדי לזרז את התעוררות העם לבקשת הגאולה האמיתית והשלימה וחיזוק קיום הוראותיו עדי התגלותו לעין כל תיכף ומיד ממש.

 

 

שלשה ימים של שמחת הגאולה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...