• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

קול דמי אחיך צועקים אלי...

במכתבו לפני יותר מחמישים שנה, כותב הרבי שליט"א מלך המשיח על האפליה הברורה הקיימת במשטרה נגד היהודים, וההבדל בגישה מול הפעילות החבלנית הערבית. השינוי בכל זה מגיע בקרוב ממש
קול דמי אחיך צועקים אלי...
צדק לנערי הגבעות. השאלות בסיפור הריגתו של אהוביה מחייבות בדיקה מקיפה והפסקת הרדיפה כנגד הנערים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

איך שלא מסתכלים על זה, סיפור התאונה בה נהרג הנער אהוביה סנדק במהלך מרדף משטרתי מיותר לחלוטין, צריך להוביל לשינוי כל אופן התנהלות המשטרה והשב"כ ביחס לנוער הנפלא המתגורר במאחזים וביישובים ביהודה ושומרון.

לא סוד הוא כי מחלקות מיוחדות פועלות ועוקבות אחרי מעשיהם של הנערים הפעילים במקומות אלו. היחידה המרכזית במחוז ש"י, כבר הוכיחה בעבר כי היא פועלת תוך אפליה ברורה לרעת יהודים. בשעה שהיא עוצמת עין ומאפשרת בחופשיות כמעט מוחלטת פעילות עויינת ומסוכנת של מחבלים ערבים, הרי שנגד יהודים היא פועלת ביד תקיפה וקשה יתר על המידה.

אפליה משוועת

בתחקיר שהתפרסם בשבוע האחרון נחשף כי ימ"ר ש"י פועלת רק נגד יהודים, ולא נגד פשיעה לאומנית ערבית. הנה המספרים: בשנת 2016 טיפלה היחידה ב-88 תיקי "פשיעה יהודית", ב-2017 היו לה 134 תיקים וב-2018 109 תיקים. בכמה תיקים של פשיעה לאומנית ערבית היא טיפלה בשנים הללו? 2 תיקים ב-2016, תיק אחד ב-2017, ותיק אחד ב-2018. המשטרה הדגישה בתשובתה כי "אין כתב הסמכה המגדיר את תחומי הטיפול של מפלג פשיעה לאומנית, מדובר בהחלטה ארגונית". במילים אחרות, זה לא שהמפכ"ל או מפקד המחוז הגדירו ליחידה להתעסק רק בנוער הגבעות, זו החלטה פנימית שלה. החלטה זו מנוגדת לדברי השר לביטחון הפנים בעת הקמתה, שקבע בדיון בכנסת כי היחידה תעסוק בפשיעה לאומנית באשר היא, יהודית כערבית.

בדברים חדים וברורים, מצביע הרבי שליט"א מלך המשיח על תופעה נלוזה זו. כך במכתבו בחודש אלול תשכ"ח (1968) כותב על יחס הממשלה כלפי המתנחלים והאפליה אל מול היחס לערבים: "ולדוגמא, באם – "היֹה לא תהיה" – יהיה סכסוך בין נער ישראלי ונער ערבי בחברון, וכיון ששם רבו הנערים הערבים על בני ישראל אפשר שהיֹה לא תהיה יספוג הנער הישראלי מכות וכו'; לצד מי, לפי דעת מר, תעמוד המשטרה הישראלית הצבאית הנמצאת במקום?"

אפליה קשה זו, ניתן היה לראות גם ביחס כלפי המפגינים שמחו בשבוע האחרון על פעילות ימ"ר ש"י, בקריאה לסגירת המחלקה, כשהם חוטפים אלימות לא שגרתית מצד המשטרה, שלפתע שינתה את כל גישתה בנושא ההפגנות והפעילה את כל הכלים והאמצעים הקשים, תוך אלימות קשה כנגד המוחים.

שינוי בקרוב

באותו מכתב המוזכר לעיל, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח כי "בכל זה כנ"ל אינני מתייאש, אלא שלא ההזזה בדעת הציבור היהודי תפעול שינוי, כי אם השגיאות של הערבים והתומכים בהם, וכמו שהיה בעבר, ששגיאות כאלו הכריחו בשנה שעברה את רודפי השלום להסכים סוף סוף להגנה ובמילא למלחמת תנופה. והלואי שבעתיד יהיה זה באופן קל יותר ולא יגע חס ושלום לא בנפש ולא בגוף ואפילו לא בממון של אחינו בני ישראל בכל מקום שהוא".

ועד שיתחולל שינוי זה, עלינו להוסיף בכל עניני טוב וחסד, חיזוק ההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל, כולל בגבעות ובמאחזים, פעילות שבוודאי תוביל בקרוב ממש להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח, שישלים את כיבוש כל חלקי ארץ ישראל, בגאולה האמיתית והשלימה.

הכתובת הייתה על הקיר!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...