• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לעצור את הפעולות המסוכנות לישראל

התמונות מרמאללה, בהם נראים חברי ממשלת ישראל מצטלמים מחוייכים לצד ראש הרשות התומכת הכספית הגדולה ביותר בפעולות הטרור, צריכים להפסק מיידית, מאחר והן מסכנות את שלום הציבור
לעצור את הפעולות המסוכנות לישראל
מעמד 'צאתכם לשלום' לאורחים ב-770 בסימן 120 שנה להולדת הרבי שליט"א מלך המשיח (צילום: דוב בער הכטמן)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ריצת האמוק הבלתי נתפסת לרמאללה, על ידי שרים בכירים, מזכירה מראות מעולמות רחוקים של תחרויות מוזרות העלולות להביא לפגיעה בחיי נפש, ובכל זאת, לצורך פרסום רגעי, הרי שיש מי שמוכן לקחת את הסיכון על עצמו ולבצע פעלולים או מעשים הגובלים בחוסר אחריות. ואם כאשר שומעים על תחרויות הזויות אלו במדינות רחוקות, יכולים להסתפק בניע ראש ולצקצק על שיעמום העלול להוביל למעשים מטורפים אלו, הרי שבפגישות עם ראש רשות הטרור ברמאללה, מדובר ב'משחק' המסכן מיליוני יהודים בעולם.

שרי הממשלה, שעולים לאחרונה באופן קבוע, לאותן פגישות המוגדרות 'מדיניות', עיוורים למעשיו המסוכנים של ראש הרשות. מי שמסוגל לעשות שיחות עידוד, רגע לפני הפגישה, עם משפחות מחבלים שביצעו פיגועי טרור כנגד יהודים בישראל, ודקות ספורות אחר כך להצטלם לצד בכירים כאלו ואחרים כשחיוך של נצחון מרוח על פניו.

רוח גבית לטרור

מדובר באחד הגורמים העויינים לישראל. מי שחתום על דוקטורט העוסק בהכחשת השואה, מי שבאופן שיטתי פועל למחיקת כל סממן היסטורי שיעיד כי יהודים גרו כאן מאז ומעולם, מי שפעיל במוסדות הרישמיים הבין-לאומיים, כנגד חיילי ומפקדי הצבא בעלילות שונות ומשונות, ומעל לכל, מי שעומד בראש מערכת משומנת, המעבירה מידי חודש מיליוני שקלים לרוצחים שפלים, מחבלים נתעבים, שפגעו ביהודים חפים מפשע.

לפי קריטוריונים שקבעה הרשות הפלסטינית, ככל שמהחבל יבצע פיגוע קשה יותר ויקבל עונש מאסר גבוה יותר, הרי שמשכורתו תעלה באופן יחסי. יש בכך עידוד ותמיכה בטרור באופן מעשי, ללא שננקפת אצבע מצד ישראל לעצירת החרפה. לא זו בלבד, אלא שלאחרונה ממש, השקיעה ממשלת ישראל חצי מיליון ש"ח להצלת הרשות מקריסה. כאילו ואין גבול לטמטום האנושי.

בשיחותיו הקדושות, מזהיר הרבי שליט"א מלך המשיח, כי בעצם הפגישות עם הערבים, הרי שהן מעניקות רוח גבית לטרוריסטים לפעול, מעודדת את המחבלים לבצע פיגועים היל"ת, ותומכת בפעילותו של הערבי החפץ לפגוע ביהודים בכל מקום בעולם. פגישות אלו, מוטב היה שלא היו מתקיימות כלל, וכולנו רואים את תוצאות התמיכה בראשי הטרור, בדמות עליה בפעולות החבלה כנגד שוטרים, חיילים ואזרחים, כפי שנעשה בזמן האחרון ממש.

רצף של בעיות

רק כאשר מפגינה ישראל עמידה איתנה מול כל הלחצים, ומביעה את עמדתה הצודקת והאמיתית בדבר חוסר כניעה לטרור, אפילו בקצת, הרי שאז, ילמדו הם לקח ובמילא יבינו שאין טעם בפעולות הטרור בהם הם נוקטים, כפי שמדגיש זאת הרבי שליט"א מלך המשיח.

לצערינו, במהלך יותר משלושים השנים האחרונות, צעדו כל ממשלות ישראל, בזה אחד זה בדרך העקומה והאובדנית, המובילה לפגיעה מחפים מפשע, ואין מי שיעצור זאת. הפתרון היחיד למציאות עגומה זו, הינה סיום ופירוק הממשלה הנוכחית וכל דומותיה והתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ראש הממשלה הבא, זה שיביא את השלום המיוחל - האמיתי, בגאולה האמיתית והשלימה, ותיכף ומיד ממש!

חומות האש מסביב לירושלים

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...