• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כי בשמחה תצאו מכל ההגבלות

עלינו לחיות ולנהוג ברגש של שמחה שבכוחה לפרוץ את כל הגדרים וההגבלות, לא להמתין עם השירה והריקודים עד לזמן שמחתנו, אלא כבר משבת זו לפרוץ בשמחה המדבקת את כל הסביבה
כי בשמחה תצאו מכל ההגבלות
תשרי עם מלך המשיח. כמידי שנה רבים גודשים את 770 ביתו של הרבי שליט"א מלך המשיח במהלך חודש החגים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ימים מיוחדים ביותר, של טוב וחסד ורחמים הנשפעים ממרומים עוברים על עם ישראל בכל מקומות מושבותיהם. ימי הסליחות בהם ידו פתוחה לקבל שבים, הינם ימים בהם ההזדמנות לתשובה קיימת בפני כל יהודי כפי שנאמר "דרשו ה' בהמצאו, קראהו בהיותו קרוב".

דווקא בימים אלו, נדרשת זעקה מכל אחד באופן יחיד ומכולם יחד - זעקה לגאולה האמיתית והשלימה. זעקה המתבקשת במיוחד לנוכח הדיווחים האחרונים וההגבלות הנוספות בימים אלו. זעקה שבוודאי תשפיע ותפעל פעולתה, באופן מיידי כמו שכתוב "טרם יקראו ואני אענה". זעקה המתבקשת במיוחד לנוכח הדיווחים האחרונים וההגבלות הנוספות בימים אלו.

בד בבד, עלינו לזכור כי אין אלו ימים קשים כלל, עינו הפקוחה של הקב"ה שומרת על כל אחד ואחת מעם ישראל ובמיוחד על היושבים בארץ הקודש - "ארץ אשר . . תמיד עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית שנה". ממילא, אין להרבות בדאגות מיותרות ויש להתחזק בביטחון גמור אשר נראה בהתממשות כל הברכות להן זוכים עם ישראל בימי ראש השנה ויום כיפור, בהם נחתמים כולם לחיים טובים ולשלום ולגאולה פרטית וכללית.

שבת שובה

בעיצומם של עשרת ימי תשובה, חלה השבת הנוכחית, הנקראת שבת שובה. בתורת החסידות מוסבר אשר בין ראש השנה ליום כיפור ישנם שבעה ימים, המסוגלים לתקן ולהשלים את כל ימי השנה שחלפה. לדוגמא, יום שלישי שבתוך עשרת ימי תשובה מתקן הוא את כל ימי שלישי של השנה שעברה.

ואם כך, בשבת זו יש כוח להעלות את כל שבתות השנה, ולא אותן בלבד אלא את כל ימי השנה יחד איתן, מאחר וזהו ענינו של יום השבת שבכל שבוע, להעלות את כל ימי החולין שלפניו. אם כן, ביום שבת זה יש בכוחו של כל אחד לתקן ולהשלים את כל ימי השנה כולם, לשנות את ההיסטוריה ואת כל השנה שעברה ולזכות לגמר חתימה טובה - לשנה טובה ומתוקה, בכל המצטרך.

יוצאים בשמחה

זה הזמן להתכונן לשמחת בית השואבה, שמחה אדירה שתפרוץ מכל בית בישראל החוצה לרחוב, ועד שהרחוב בעצמו ירקוד, שמחה של הודיה להקב"ה על כל הטוב והחסד שעשה ועושה איתנו, במיוחד בפתיחת שנה זו 'פלאות אראנו', בה בעז"ה נזכה לראות במוחש פלאות בכל.

בכוחה של השמחה לפרוץ את כל הגדרות וההגבלות. לא להמתין ולחכות עם מעגלי הריקודים ופרץ השירה לזמן שמחתנו - חג הסוכות הבא עלינו לטובה והמשכו בשמיני עצרת ושמחת תורה, בהם בוודאי נשיש ונשמח. שמחה הפורצת את כל הגדרים תתחיל על ידי כל איש בביתו ובמקומו כבר בשבת קודש זו, המתקנת את כל מה שעשינו ועברנו בכל השנה שעברה, תיקון הבא בפועל באמצעות השמחה. תמשך גם לעבודת יום הכיפורים, שיא העבודה האישית, שגם היא תיעשה מתוך רגש השמחה הראויה.

ומשם תמשך השמחה הלאה כשהיא תסחוף את כל הסביבה הקרובה והרחוקה, תלך ותגבר בכל יום, ותבוא לידי שלימות במעגלים המאחדים את עם ישראל כולו יחד, בבית המקדש השלישי, בהתגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח, יבוא ויגאלנו תיכף ומיד ממש.

 

 

השבת שמעניקה ברכה לכל יהודי

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...