• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

השופט, היועץ והנביא של כל אחד

אם חפצים יושבי המפרץ לכרות ברית אינטרסים עם ישראל, עליהם לדעת מראש ובצורה ברורה ביותר: הארץ שלנו היא! לכם אין שום שייכות להכתיב לנו כיצד להתנהל בה!
השופט, היועץ והנביא של כל אחד
בקרוב: סיפוח. מלא גבולות הארץ המובטחת מהקב"ה לאברהם אבינו ולבניו אחריו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח בשבת פרשת שופטים בשנת תנש"א, לא הותירו ספק: "צריכים לפרסם לכל אנשי הדור". לפרסם ולהודיע על השופט, היועץ והנביא של דורנו הנותן הדרכות לכל אחד ואחת בענינים הפרטיים, ונבואתו העיקרית היא "הנה זה משיח בא". 

מיד אחרי אותם דברים, יזם הרב יצחק שפרינגר פרסום רחב בעיתוני ארה"ב עם דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח ונבואותיו האחרונות. בהבלטה הודגשה הנבואה על קריסת ברית המועצות ופירוק הקומוניזם. אך בזמן מליונים נחשפים לפרסום, נראה היה לפתע כי רוסיה חוזרת לאחור והנבואה כאילו לא רלוונטית חלילה. בדיוק באותם ימים פרץ ניסיון הפיכה, הצבא יצא לרחובות ואנשי המפלגה תפסו מחדש את השלטון. אנדרלמוסיה פשטה, שגרירי המדינות נחפזו לשדה התעופה להמלט, וגם השלוחים של הרבי שליט"א מלך המשיח פנו אליו ושאלו כיצד לנהוג והאם לעזוב. התשובה המיידית הייתה שאין מה לדאוג, יש להישאר. בתוך ימים ספורים נכשל ניסיון ההפיכה, ורוסיה שוחררה סופית מהקומוניזם.

לראות את הברכה

כל מי שפנה לרבי שליט"א מלך המשיח בבקשת עצה וברכה, נוכח לראות במו עיניו את התממשות נבואותיו. לא פעם נראה כי הברכה - אז וגם כיום באמצעות אגרות הקודש - עומדת בסתירה להגיון או להנחיות הגורמים המקצועיים. אלא שתמיד בסוף מתברר שדווקא הציות להוראותיו והדרכותיו של הנביא, מביאים את הברכה וההצלחה. גם אל מול הפחדות רופאים, תחזיות עורכי דין או כלכלנים. גם אם ההגיון האנושי אומר אחרת.

וכך גם בדברי נבואתו הכללים, כמו לפני מלחמת ששת הימים, מלחמת המפרץ ואירועים אחרים כאשר עמד והעביר מסר ברור של הרגעה וביטחון, ובניגוד לכל התחזיות התברר שכך היה. כך גם בנושא שלימות הארץ, כאשר פעם אחר פעם מתממשים דברי אזהרתו הברורים כי עצם הדיבורים על מסירת שטחים גורמים סכנה מיידית למליוני יהודים, אך נתקלים בהתעלמות גסה של היושבים בממשלה.

צהלות השמחה שנשמעו השבוע לאחר פרסום ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, צריכות להדליק נורת אזהרה. אכן יש ברכה בעצם הקולות שנשמעו בעולם הערבי הרואים בפלסטינים נטל וביושבי רמאללה מחבלים, אך צריך להיות קו אדום ברור לכל ניהול משא-ומתן: אין לכם שום שייכות לארץ ישראל, אתם לעולם לא תקבעו ותגידו לנו כיצד לנהוג במתנה שקיבלנו מהקב"ה. הדברים צריכים להשמע כמובן, גם מול ממשלת ארה"ב.

הצהרה ברורה

אם חפצים יושבי המפרץ לכרות ברית אינטרסים עם ישראל, עליהם לדעת מראש ובצורה הברורה ביותר: הארץ שלנו היא! אתם לא תכתיבו לנו כיצד להתנהל בה! עם זאת - חשוב לברך ולהודות על שלילת רעיון ה'סיפוח' ההרסני שעמד לתת בפועל לערבים 70% מיהודה ושומרון. כעת זו ההזדמנות לצאת בגאון עם תוכנית מתקנת במסגרתה יתחברו כל חלקי ארץ ישראל באופן רשמי, כהכנה לקבלת הארץ המובטחת "מנהר מצרים עד הנהר הגדול נהר פרת", בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

 

 

בכוחנו להשפיע על כל הסביבה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...