• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ירושלים של מעלה מאוחדת ושלמה

בקרוב מאוד נגלה את כלי התחבורה החדיש ביותר והעתידני - העננית. כן, עננים עליהם יטוסו בני ישראל, מידי שבת ומידי ראש חודש בדרכם לבית המקדש שיעמוד בגובה החדש של העיר ירושלים
ירושלים של מעלה מאוחדת ושלמה
לומדים על בית הבחירה. שיעור ספונטני על בית המקדש במהלך ביקור 'מבצעים' במשרד במנהטן.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

שבת זו נקראת בשם 'שבת חזון', על שם ההפטרה המיוחדת הנקראת בבתי הכנסת - 'חזון ישעיהו'. הצדיק רבי לוי יצחק מברדיצ'ב, מגלה כי 'חזון' הוא מלשון 'מחזה', כי בשבת זו מראים לנו ולכל יהודי את בית המקדש השלישי במטרה לחזק את ציפייתנו ופעולותינו לזירוז בניינו בקרוב ממש.

מחזה רוחני זה, משתלב בלימוד הלכות ופרטי בית המקדש בו עוסקים בלהט קהילות ישראל בשבועות האחרונים - כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח.

תעופה מסוג חדש

לאור זאת, ניתן כבר כעת להניח כי תוכנית התב"ע - המתוכננת כעת במשרדי העיריה ובהם נכללת תשתית להקמת רכבל לשינוע ההמונים למתחם הקדוש - תיוותר בקרוב מאוד בלתי רלוונטית. ונשאלת מייד השאלה: כיצד, בכל זאת, ניתן לשנע את העם לעלות אל בית ה'?

על כך משיב הנביא ישעיהו: "כעב תעופינה וכיונים אל ארובותיהם". בקרוב מאוד נגלה כלי תחבורה חדש, עתידני וניסי - העננית. כן, עננים עליהם יטוסו בני ישראל, מידי שבת ומידי ראש חודש בדרכם לבית המקדש. עננים אלו מסוגלים לנוע לגובה רב יותר יותר מכל כלי טיס המוכר כיום ובמהירות עצומה ביותר.

מתברר כי אין צורך להמתין עד לחג הקרוב כדי להשתמש בעננית. כבר ברגע זה, עם התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, עוברים כל בני ישראל להשתמש בכלי זה באופן מיידי כדי לעלות אל בית המקדש השלישי מכל רחבי העולם. בתי הכנסת ובתי התורה שבחו"ל, יתעופפו גם הם, בעקבות בית רבינו שבבבל - 770, היישר למקומם החדש צמוד למקדש.

העיר שחוברה יחדיו

דווקא בימים אלה, בהם מקדמת הממשלה את המתווה המסוכן המוביל למסירת חלקי ירושלים לידי הגרועים שבאויבנו, חובה עלינו להרים קול מחאה תקיפה, לעצירת כל הדיבורים עם הערבים על מסירת ארץ ישראל.

אין לאף ממשלה ולאף אדם הזכות לשאת ולתת על ארץ זו, שגבולותיה המפורשים מובטחים לבני ישראל, עוד בטרם כניסתם לארץ, כמופיע בפרשתנו: "פנו וסעו לכם . . ארץ הכנעני והלבנון עד הנהר הגדול נהר פרת". חלקי כל ארץ זו שייכים הם כבר לנו, כעת מוטלת עלינו המשימה לתופסם על ידי בניית עוד ועוד ישובים המגינים בפועל על תושבי הארץ, ולא לאפשר לדון על אף שעל. וכאז, גם היום, דווקא דרישתם ופעולתם של בני ישראל, היא שהובילה אז לקבלת חלקי הארץ שממזרח לירדן, וגם כעת, רק בפעולת הקמת עוד ישובים אלו ייעצרו כל הלחצים לויתורים ההזויים.

ותיכף ומיד ממש נראה באיחודה המלא של העיר שחוברה לה יחדיו, בהתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

 

 

דווקא עכשיו: הכי טוב לישראל

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...