• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

דווקא עכשיו: הכי טוב לישראל

אין הקב"ה מביא חלילה לעם ישראל תקופה או ענינים שהינם באמת ירידה. כעת עלינו לפקוח את העינים ולהכיר במציאות האמיתית שכבר עכשיו יותר טוב לכל יהודי בכל מקום שהוא וכך ימשיך עד לגאולה.
דווקא עכשיו: הכי טוב לישראל
חיזוק אמיתי בסיום. הרב מנחם כהן נואם במעמד הסיום של מחזורי לימוד הרמב"ם בשבוע שעבר בבאר שבע.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

המושג הידוע "מריחים את הסוף", הפך להיות מוחשי במיוחד השבוע ביחס של חלקי הציבור כלפי הממשלה, העומד בראשה ותיפקודה הכולל. ולא בכדי. אזהרתו הברורה של הרבי שליט"א מלך המשיח כי הוא בעצמו, ילחם באופן אישי כנגד המדברים והמנהלים משא ומתן להחזרת השטחים, מביאה את הממשלה הנוכחית בצעדי ענק לקראת סיום תיפקודה, עם הכרזתה המצערת בדבר אימוץ תוכנית המאה המסוכנת.

תחילה היו אלו אנשי הימין בשבוע שעבר שעמדו משתאים, כיצד זה שדווקא ממשלה זו האמורה לייצג נכונה את האינטרסים של העם ועצירת התנהלותם המופקרת של שופטי בג"ץ, אך בשעת ההצבעה בכנסת על הקמת ועדת חקירה להתנהלות השופטים כפי שנחשפה לאחרונה, בחרו חברי הממשלה והעומד בראשה להעדר מההצבעה.

לעומתם, בתחילת השבוע ומזוית שונה לגמרי, נשמעו הקריאות להתפטרותו של ראש הממשלה על רקע המשבר הכלכלי והפגנות סוערות לא פחות במגזר החרדי בתגובה למדיניות הממשלה באכיפת הסגר והקנסות כנגדם.

חיזוק אמיתי בתקופה זו

מנהג ישראל להכריז בסיום קריאת חומש בתורה "חזק חזק ונתחזק" קריאה שתשמע גם השבת בבתי הכנסת עם סיום פרשת מסעי. נשאלת השאלה, כיצד זה שדווקא בסיומה של פרשה שאינה מבטאת את החוזק של בני ישראל, פרשה המספרת על תקופת הנדודים והמסעות, על כל המשתמע מכך, אנו מתחזקים ומכריזים על כך?

אין זה רק חיזוק הנובע כתוצאה מחולשת העם בתקופה זו, וכמענה לתוכן הפרשה, אלא מדובר בחוזק הנובע מתוך ועל ידי הפעולה של הירידה הנגרמת בפעולות העוברות על העם.

והדבר תמוה, האם יש מקום להכיר דווקא בתקופה זו, מייד  לאחר קריאה פרשת מסעי, בחוזקו של העם?

התשובה לכך, כדברי הרבי שליט"א מלך המשיח, היא בהתבוננות אמיתית ונוקבת, במציאות האמיתית הנעשית על ידי הקב"ה. אין הקב"ה מביא חלילה לעם ישראל תקופה או ענינים שהינם באמת ירידה. גם חורבן בתי המקדש בתקופה זו, לפני אלפי שנים, נעשתה מתוך עמדת חיזוק אמיתי לעם ישראל, חיזוק שיתגלה לעיני כל בבנין בית המקדש השלישי, פעולה הנעשית כהמשך לאותו חורבן נורא, בבנין חדש בקרוב.

הגאולה כבר בעולם

וכך גם כיום, בהתבוננות על ההליכים העוברים על העם היושב בציון. אל לנו להניח ולחשוב שמדובר חלילה ב"ירידה" לעם ישראל. אדרבה, חיים אנו בתקופה נפלאה אליה נתאוו החכמים והנביאים, זוכים אנו לראות עין בעין בהתממשות יעודי הגאולה ופעולותיו של מלך המשיח בעולם כולו. כעת עלינו לפקוח את העינים ולהכיר במציאות האמיתית שכבר עכשיו יותר טוב לכל יהודי בכל מקום שהוא.

בשבת זו, בה אנו מברכים את חודש מנחם-אב, חודש עליו נאמר במדרש: "על מנת שיבוא אריה (הקב"ה) במזל אריה (חודש מנחם אב) ויבנה אריאל (בית המקדש)", מתחזקים אנו בשליחות היחידה שנותרה לנו - קבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח, יבוא ויגאלנו גאולת עולמים, תיכף ומי"ד ממ"ש!

 

 

מתאחדים בלימוד הרמב"ם היומי

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...