• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מתאחדים בלימוד הרמב"ם היומי

זכה דורנו, כשלראשונה בהיסטוריה, קם מנהיג אשר עונה אחד לאחד לכל הסימנים ההלכתיים המנויים ברמב”ם, וכך גם פסקו מאות רבנים מורי הוראה, שסימנים אלו מתקיימים ברבי שליט”א מלך המשיח
מתאחדים בלימוד הרמב"ם היומי
פסק הדין - לפי סימני הרמב"ם. הרב הגאון יורם ע"ה אברג'ל חותם על פסק הדין שהרבי שליט"א הוא מלך המשיח.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במשך כשנה, למדו רבבות עם ישראל את הלימוד היומי בספר הרמב"ם במסלול שלשה פרקים ליום, כתקנתו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח. הסיום שנערך בכל מקום ביום חמישי, איחד גם את המעמד לסיום מסלול הלימוד של פרק אחד ליום, שנלמד בשלשת השנים האחרונות.
בשני הפרקים האחרונים, מציב הרמב"ם בפסיקה הלכתית שאין חולק עליה, את הסימנים לעם ישראל, לפיהם יזהו את מלך המשיח: "ואם יעמוד מלך מבית דוד הוגה בתורה ועוסק במצוות כדוד אביו, כפי תורה שבכתב ושבעל פה, ויכוף כל ישראל לילך בה ולחזק בדקה, ויילחם מלחמות ה' הרי זה בחזקת שהוא משיח: אם עשה והצליח, וניצח כל האומות שסביביו, ובנה מקדש במקומו, וקיבץ נדחי ישראל הרי זה משיח בוודאי . . ויתקן את העולם כולו לעבוד את ה' ביחד: שנאמר "כי אז אהפוך אל עמים, שפה ברורה, לקרוא כולם בשם ה', ולעובדו שכם אחד".

סימנים שנועדו בשבילנו

מטרת כתיבת חיבורו המקיף של הרמב"ם - הי"ד החזקה, הובהרה על ידו בהקדמתו לספרו: "יהיה חיבור זה מקבץ לתורה שבעל פה כולה . . לפיכך קראתי שם חיבור זה משנה תורה - לפי שאדם קורא בתורה שבכתב תחילה, ואחר כך קורא בזה, ויודע ממנו תורה שבעל פה כולה".
לאור זאת, עלינו להבין את עצם כתיבת סימני הזיהוי למלך המשיח המופיעים בחיבור שמטרתו פסיקת הלכה לכל יהודי - סימנים אלו נועדו כדי להקל עלינו לזהות את מלך המשיח קודם התגלותו לעיני העולם כולו ובניית בית המקדש השלישי בגאולה האמיתית והשלימה. שהרי לאחר שהעולם כולו מכיר בו, אין צורך בסימנים אלו.
ואכן, זכה דורנו, כשלראשונה בהיסטוריה, קם מנהיג אשר עונה אחד לאחד לכל הסימנים ההלכתיים המנויים ברמב"ם, כך גם פסקו מאות רבנים מורי הוראה, שסימנים אלו מתקיימים ברבי שליט"א מלך המשיח.
הנהגתו המלכותית, יחוסו המשפחתי עד לדוד המלך, עיסוקו הבולט בקיום וחיזוק המצוות, השפעתו הכבירה - ללא תקדים - על כל יהודי בקיום המצוות באופן אישי ועל ידי אלפי שלוחיו ברחבי העולם, מלחמותיו הרוחניות הבולטות לשמירת העם, התורה והארץ כל אלו כבר נתבארו ארוכות בחיבורים התורניים שראו אור במשך השנים בנושא - ועד לפעולותיו כמשיח ודאי.

אחדות בלימוד מעשי

ביום זה, כאשר מתחילים מחדש את לימוד הרמב"ם היומי במסלולים המתאימים לכל אחד ואחת, בלימוד מקיף ועיוני של ג' פרקים ליום, פרק ליום או לימוד ספר המצוות לנשים וילדים, יש את ההזדמנות לכל אחד ואחת ליטול חלק ולהצטרף ללימוד חשוב זה, המאחד את העם כולו על כל חלקיו, בלימוד המקיף את כל התורה שבעל פה.
אחדות החשובה במיוחד בימים אלו, שמזרזת ופועלת במיוחד את התגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח.
יחד עם לימוד זה, יש להוסיף ולהרבות בשלשת השבועות בלימוד הלכות בית הבחירה, להשתתף בשיעורים העוסקים בכך באופן המאחד רבים בלימוד זה. וכדברי המדרש "גדול קרייתה בתורה כבניינה", לימוד באופן של "הלכה למעשה" הבא לפועל ברגע הבא. תיכף ומיד ממש.

מהתהלוכות לעשרת הדיברות

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...