• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מהתהלוכות לעשרת הדיברות

זה הזמן למנף את ההצלחה בתהלוכות ואת האור שהביאו לכל יהודי בארץ ובעולם, ולסחוף את המוני בית ישראל ובמיוחד את הילדים לשמיעת קריאת עשרת הדברות בחג השבועות הבעל"ט.
מהתהלוכות לעשרת הדיברות
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

האבן שנחתה מגג הבנין בידי המחבל הארור והרגה את החייל עמית בן יגאל הי"ד, הייתה צריכה להוביל למסקנות מיידיות. כאלו שישנו לחלוטין את הוראות הפתיחה באש כלפי פעילות עויינת ויאפשרו הגנה טובה יותר על החיילים והאזרחים.
עדויות החיילים כפי שהתפרסמו לאחר האירוע, מלמדות על חששם המוכר של המפקדים ופקודיהם לפתוח באש, גם במקרים של סכנת חיים מוחשית, מחשש החקירות והמשפטים בהם הם מאויימים תדיר. האירוע החבלני שזעזע כל נפש, בעיצומו של יום ל"ג בעומר, היה צריך להניף את אבוקת האור שתגרום לשינוי המיוחל. אך כנראה שבירושלים מקבלי ההחלטות עסוקים היו יותר במספר הכסאות שיצטרפו לשולחן הממשלה הארוכה.
פעילות עויינת שכזו, לא קרתה השבוע לראשונה, בדרך זו של השלכת אבנים ובלוקים מראשי הבנינים, כבר פגעו המחבלים בעבר בחיילים. הצהרה מעשית על שינוי הוראות הפתיחה באש, יכלו להציל את חייהם של החיילים.
לא למעול בתפקיד
החיוכים למצלמות ויישור העניבות בחגיגיות אינם מצליחים לשכנע את האזרח התמים שאכן סוף סוף, עם תחילת עבודתה של הממשלה החדשה משהו פה ישתנה. עוד בטרם נעמדו חבריה לתמונה המסורתית, כבר נשמעו הקולות הישנים, הלא נעימים, על לחץ המופעל מארצות הברית להמשיך בתהליך שזכה לשם השקרי "שלום".
כזכור, הרבי שליט"א מלך המשיח שולל כל משא ומתן עם המחבלים ואף מזהיר, כי עצם קיום דיבורים אלו, מוביל באופן מיידי לסכנת נפשות למליוני יהודים. התקווה כי ממשלה חדשה, סוף סוף תעצור את התהליך המסוכן, ותתחיל לעשות את התפקיד הראשוני לו היא מחוייבת - שמירה על בטחון עם ישראל. במקום להתעסק ביח"צנות ובהליכים שנועדו לכסות על האמת המרה, הם רצים להמשיך בהליכי הויתורים והנסיגות, הליכים המובילים לפיקוח נפש.
ציפיה אמיתית
אין ספק, שדווקא כעת, בעיצומו של משבר כלכלי ומול התנהלותה של הממשלה בנושאים המדיניים ורפיסותה מול המחבלים צפה ועולה הקריאה האמיתית של כל יהודי למנהיג אמיתי, כזה הדואג באמת ובתמים לכל אחד מעם ישראל - הרבי שליט"א מלך המשיח.
שיירות הרכבים והתהלוכות שהתקיימו באישור גורמי האכיפה השבוע, הביאו לחיבור של עם ישראל עם בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח וחשפו את הצפיה של עם ישראל לגאולה האמיתית והשלימה. כעת, זה הזמן להמשיך בפעילות, להגביר את ההכנות לקראת חג השבועות ולהביא בכל דרך אפשרית, את עם ישראל כולו, ובמיוחד את הילדים הרכים לשמיעת קריאת עשרת הדברות.
החלטות טובות שבוודאי יזרזו את קבלת ה"תורה חדשה מאיתי תצא", בגאולה האמיתית והשלימה, נאו.

הגילוי הגדול מתחולל עכשיו

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...