• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

להזכיר לאו"ם את מטרת קיומו

העובדות שמאחורי הקמת האו"ם וצמיחתו. המרחק בין תפקידו המקורי לבין השמצה שנקשרה בשמו בעשרות השנים האחרונות. והשינוי שבטוח יקרה - כתוצאה מפעולותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח
להזכיר לאו"ם את מטרת קיומו
מהשפעותיו של מלך המשיח על העמים. בשבוע שעבר, החליטו במפתיע ארה"ב ורוסיה לחדש את ההסכם לצמצום הנשק האטומי
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

החירות שנטל לעצמו בית הדין הפלילי של האו"ם בהאג לפתוח בחקירה כנגד אנשי הביטחון, הביאה לגל של אמירות חריפות. מה שהזכיר תקופות קודמות בהן ישראל מצאה את עצמה הודפת בכל פעם החלטות הזויות שיצאו מהבית המפורסם בניו יורק.

מעניין להיזכר בתהליך שהוביל להקמת האו"ם, מהפן הרוחני, ולעקוב בקצרה אחרי השינויים והתמורות שחלו בפעולותיו במהלך השנים.

ארגון 'חבר העמים למטרת אחדות ושלום בין העמים' הוקם בארצות הברית – בסמיכות לבואו של הרבי שליט"א מלך המשיח ליבשת; בנין הארגון  הוקם בניו יורק - בה התיישב הרבי שליט"א מלך המשיח שם גם מרכז התנועה;

איכלוס הבנין בעובדיו התרחש בשנת, בימים הסמוכים ליום קבלת הנשיאות שלו; 1951תשי"א, וצמיחת וביסוס האו"ם בעלי מוטיבים דומים ומקבילים לצמיחת וביסוס תנועת חב"ד העולמית. מה שמלמד ומחדד על מהותו הפנימית ותפקידו של הארגון – אחדות ושלום בין העמים הנובעים מפעולותיו העולמיות של הרבי שליט"א מלך המשיח להפצת התורה והיהדות וצדק ויושר בכל העולם.

בירור העולם החב"די מתפתח – גם האו"ם צומח. עד לגמר ושלימות בירור העולם בקיום היעוד "וכתתו חרבותם לאתים" - יסוד הארגון והכתובת המתנוססת על גבי קיר הבנין המפורסם שלו.

הליך עולמי

בשיחתו הקדושה - ה'דבר מלכות' לשבוע זה, עומד הרבי שליט"א מלך המשיח על התהליך העולמי המתחולל בעשרות השנים האחרונות בתחום מניעת המלחמות בין המדינות ועשיית טוב וצדק, שבין היתר הובילו להקמת האו"ם: 'וכתתו חרבותם לאתים'. יעוד זה, שנאמר על ידי הנביא ישעיה, קשור לכל העולם, כמו שאומר הפסוק המלא: "וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה".

המצב בו לא ישא גוי אל גוי חרב ייגרם ע"י פעולתו של מלך המשיח עצמו – כמו שניתן לראות זאת בתחילת הפסוק "ושפט בין הגוים והוכיח לעמים  רבים" - וכדברי הפרשנים: "השופט הוא מלך המשיח".

ענין זה הולך ונפעל במשך השנים, עם התגברות פעולתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, מה שמוביל להסכמים הדדיים לצמצום משמעותי של כלי הנשק ההרסניים ביותר, שבשנים האחרונות ירדו במאות אחוזים לרמה מינימלית כמותה לא היה מעולם!

האשמים בתביעה

לנוכח האיום בתביעה מצד בית המשפט בהאג, חשוב לציין כי איום זה לא היה קורה לולי פעולותיה השגויות של ישראל באשר להליכים להקמת אוטונומיה לערבים וקידום האפשרות להקמת מדינה היל"ת. כל אלו תמכו או קידמו פעולות אלו, כל הממשלות שכיהנו כאן ב-45 השנים האחרונות, הן האשמות העיקריות במצב שנוצר.

העמידה בתוקף שנראתה בתחילת השבוע בישראל כנגד תביעות הפלסטינים צריכה לבוא לידי ביטוי בביטול כל ההסכמים איתם, ביטול הרשות הפלסטינית שכבר הוכיחה את היותה מפעל טרור רצחני ומעבר למתווה של הרבי שליט"א מלך המשיח, בו לא מנהלים אף משא ומתן עם האויבים, זו הדרך היחידה המובילה לביטחון עבור מליוני יהודים ותעמיד את האומות כולן בפני התוקף והעוז היהודי, שתבטל את כל איומיהן עדי הגאולה האמיתית והשלימה - תיכף ומי"ד ממ"ש.

האיחוד המוצלח של השבוע

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...