• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

השפעתו של מלך המשיח בעולם

השוני הגדול המתחולל בעולם, שהואץ באופן חסר תקדים בשנה האחרונה, מעיד כי אנו חיים ב'ימות המשיח' וכי העולם כיום פועל אחרת מבעבר במטרה להפוך למקום טוב יותר בלי מלחמות מיותרות
השפעתו של מלך המשיח בעולם
הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

 

כשנה חלפה מאז פרץ הנגיף אל חיינו ושינה סדרי עולם. התגברות החששות, הסייגים והזהירויות הרבות שננקטו על ידי הממשלות יצרו סדר עולמי חדש. זוהי שנה שבה יש להעריך מחדש את התקופה המופלאה בה אנו חיים - תקופה אותה מגדיר הרבי שליט"א מלך המשיח בשם "ימות המשיח". תקופה בה אפשר לראות במוחש את השינוי המופלא בהתנהגות האנושית, שלא היתה דומה לה בדורות עברו.

בעבר - עד לפני עשרות או מאות שנים - שינויים קיצוניים של רעב, אסונות טבע או מגיפות, הובילו באופן ישיר להתגברות כוננות מלחמה בין מדינות העולם. כל מדינה היתה עושה את המיטב בעבור השלטון המנהל אותה, נכנסת להישרדות כוחנית וראשיה היו מחפשים דרכים להשיג ולהרוויח מקורות מימון, מזון או שליטה מוגברים - גם במחיר של מלחמה ונזק סביבתי ועולמי.

מאמץ עולמי

כיום, אנו חיים בתקופה שאין דומה לה בהיסטוריה. מדינות העולם משלבות ידיים, מספקות מידע חיוני האחת לשניה, ומנסות למצוא פתרון טוב יותר למצב הקיים - בעבור תושביהן - אך גם בשביל תושבי העולם כולו. המאמצים המשולבים מובילים כמעט כל מעבדה בעולם להמשיך ולשקוד כדי לפתח את המענה הטוב ביותר שניתן למצוא לבעיה, תוך שיתופי פעולה שלא היו בעבר, מחקרים בין לאומיים, במאמץ משותף לעשות עולם טוב יותר.

גם התפתחות הטכנולוגיה בדורנו מסייעת רבות בידי האדם הפשוט להחליט ולמצוא את הדרך הרפואית הטובה ביותר בעבור מצבו. אם בעבר נאלץ כל אחד לסמוך בעיניים עצומות על הדברים שנאמרים בכלי התקשורת או על ידי ראשי המדינות ולקבלן ללא עוררין, הרי שכיום יש באפשרותו של כל אחד, לחקור, לשמוע מקורות נוספים ולקבל החלטה מושכלת בעבורו. שלא לדבר על הערך המוסף שהביאו עימן כלי ההתקשרות החדישים המאפשרים לבצע פעולות רבות כקניות וכדומה ללא צורך לצאת ולהחשף למקורות בלתי מוגנים. אפילו ביקור אצל רופא יכול כיום להתבצע מהבית...

השפעה ישירה

שינויים אלו, אותם סקרנו רק על קצה המזלג, הינם הכנה לקראת השלב הבא, שלב בו תתגלה מטרתו האמיתית של בריאת העולם, כאשר העולם כולו יתנתק לגמרי מהרע ויתמקד אך ורק בהתחברות לקדושה. כפי שכותב הרמב"ם על ימות המשיח: "ובאותו הזמן לא יהיה שם לא רעב ולא מלחמה ולא קנאה ותחרות שהטובה תהיה מושפעת הרבה וכל המעדנים מצויין כעפר ולא יהיה עסק כל העולם אלא לדעת את ה' בלבד..."

מאיפה כל זה בא? האם העולם פתאום נהיה טוב ורחום? עוד לפני עשרות שנים גילה לנו הרבי שליט"א מלך המשיח כי השינוי התהומי שהתחולל בעולם - שידע אלפי שנים כוחניות ומלחמות - הינו תוצאה ישירה מעבודתו של מלך המשיח. כך ולא אחרת. וכל זה קרה - כך הסביר בעצמו - כאשר פסקו רבנים פסק-דין ברור כי הוא מלך המשיח, והעניקו להליך המתחולל ולהתגלותו תוקף תורני המבוסס על דברי ההלכה. לא נותר לנו אלא לחזות בהתגשמות המשך דברי הרמב"ם שם: "...ולפיכך יהיו ישראל חכמים גדולים ויודעים דברים הסתומים וישיגו דעת בוראם כפי כח האדם שנאמר כי מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים", בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

70 שנות מנהיגות לעם ישראל

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...