• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לגלות את האמת עכשיו

רגע לפני הגאולה - הנקראת גם 'אמיתית' ו'שלימה' - שתוביל את העולם לגילוי האמת: הגיע הזמן לומר את האמת לציבור ולעמוד מאחוריה. אין אמת יותר ברורה מהנבואה הברורה: "הגיע זמן הגאולה"
לגלות את האמת עכשיו
בחסות מזג האויר הסוער. לילה חורפי מעל רצועת עזה. הברקים מאירים את השמים והמחבלים יורים טילים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

רמאות. כך קוראים לתכונה השלילית, מפלטם של אי אילו אנשים שעוד חושבים שהשימוש בה יכול להועיל, וכי עיני השכל של כל אנשי העולם סגורות ועוורות. הרבי המהר"ש - רבי שמואל, האדמו"ר הרביעי בשושלת חב"ד - הסביר את טעותו של המנסה לרמות ולהציג את עצמו במעמד רוחני שהוא אינו אוחז בו: "את הקב"ה – בודאי אי אפשר לרמות, ואפילו את העולם – גם לא יכולים לרמות; אלא את מי – את עצמו, וכי זהו 'קונץ' לרמות טיפש"?!

כנראה שהיושבים בממשלה טרם הפנימו זאת ועדיין יש מי שסבור שבדברי רמאות ניתן לשכנע את הציבור בהסברים כאלה ואחרים. במזג הסוער האחרון, כבכל סיבוב של ברקים ורעמים המטשטש את השמים, שוב שוגרו טילים לעבר ישובי ישראל. התופעה אינה חדשה, אין זו הפעם הראשונה וגם לא השלישית, צלמי העיתונות כבר יודעים, חפצים להשיג תמונה של הטיל במעופו? זו השיטה, להתמקם מול עזה בלילה סוער והסיכוי לתפוס תמונה שכזו כמעט ודאי.

כולם יודעים כבר

הצלמים יודעים, וגם חלק ניכר מתושבי ישובי הדרום, שכבר למדו כי ישנם לילות שעדיף להם ללכת לישון מלכתחילה בחדר הממ"ד. כולם יודעים... חוץ ממי שאמור לקלוט את המודיעין ולפעול לפיו.

התופעה בה מתרץ צה"ל את זריקת הטיל, כאילו מדובר במכת ברק, הפכה לבדיחה אפילו בקרב תושבי עזה. הקריקטורות הפנימיות בעיתוניהם שמות ללעג תירוצים אלו ודומיהם. כל אדם שמוח לו בקודקדו מבין כי אין למעשיות אלו שום תפיסה הגיונית, וכי בכל פעם יצליחו ברקים להפעיל בדיוק נמרץ כמות מצומצמת של טילים המיועדים לטווח מסוים? הסיבה שדובר צה"ל משתמש בתירוץ הברקים נועדה רק כדי להצדיק בעיני הציבור את התגובה הרופסת כנגד משגרי הטילים החיים בביטחה בחורבות גוש קטיף וסביבותיה.וכך בכל פעם, מנופפים בתירוץ אחר כדי לבלוע את החרפה. ארגוני הטרור כבר יודעים - 'כל זמן שלא תגזימו, הרי ש'מותר' לכם לאיים על שלומם של כמה מליוני אזרחים מבלי שהדבר יביא לתגובה הולמת'.

ונשאלת השאלה, עד מתי? הרי האמת הולכת ונחשפת. יותר ויותר אנשים מבינים את האיוולת שדוברי הממשלה מנסים למכור לציבור וחשים כי תחושת ההגנה הולכת ונעלמת. היחידים שאולי מאמינים לתירוצים אלו, הם אלו המספרים אותם לציבור, ועל זה כבר נאמר קודם: "מה החכמה לרמות את עצמו?".

למצוא את האמת

הגיע הזמן לומר את האמת לציבור ולעמוד מאחוריה. כמו בסוגיות רבות, לא לאפשר למכור את השקר כתירוץ לחוסר המשילות הנדרש ולויתור על הגנת עם ישראל בכל מקום שהם. השלב הראשון בשינוי המדיניות צריך להיות התייצבות אמיתית מול המציאות, שקיפות, חיפוש פתרונות אמיתיים והימנעות מסיפורי מעשיות ו'ספינים' המוגשים מאופרים ומיופים לציבור בוקר וערב.

לא לחינם נקרא שמה של הגאולה הקרובה 'גאולה אמיתית ושלימה', מאחר וחלק מאותו תהליך גאולתי שעובר על העולם כולו הוא גילוי האמת, ואין אמת ברורה יותר מהמציאות על פי דברי הרבי שליט"א מלך המשיח המבשר ואומר: "הגיע זמן הגאולה", תיכף ומיד ממש.

סדר עולמי חדש: נשיא בבחירה ישירה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...