• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

סדר עולמי חדש: נשיא בבחירה ישירה

עלינו להציב לנגד עינינו את הכרזתו של הרבי שליט"א מלך המשיח כי כבר סיימו את עבודת השליחות וכעת תפקידו של כל אחד ואחת היא להכין את סביבתו לקבלת פני משיח צדקנו תיכף ומיד ממש
סדר עולמי חדש: נשיא בבחירה ישירה
מקבלים פני משיח בשבת חברון. בשורת הגאולה כובשת את כל המגזרים. במוצאי שבת חיי שרה, חברון אשתקד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

סאגת הבחירות בארה"ב טרם שככה, בעוד כלי התקשורת הכריזו על נצחונו של מועמד אחד הרי שהשני מיהר להציג הוכחות לזיופים ומרמה ולפנות לבית המשפט על מנת להכריז על שינוי התוצאות. העולם כולו עומד נבוך: האם כך אמורה להיראות המעצמה הדמוקרטית הגדולה בתבל?

במשך מאות שנים, בטוחים היו מליונים בצדקת הדרך הדמוקרטית. ואכן, אין ספק ששלב מכריע זה מצביע על התקדמותו של העולם החופשי - לעומת שנות דיכוי וממשלים אפלים - ומציע חלופה טובה בהרבה מאלו שקדמו לה. אך האם הגענו אל המנוחה ואל הנחלה? האם העתיד ימשיך להשען על יסודות אלו הקיימים כיום? הבחירות האחרונות בארצות הברית, מצביעות על סדקים הולכים ומתרחבים הנפערים בחומת שיטת הממשל הבולטת בעולם. בקרוב תפציע שיטה חדשה שתפתור, אחת ולתמיד, את כל הבעיות השלטוניות.

הנהגה חדשה

לפני אלפי שנים, הצביעו נביאי ישראל על עולם מתוקן, שיונהג בידי נשיא אחד לכל העמים, מנהיג שיביא לסדר עולמי חדש: "והלכו עמים רבים ואמרו לכו ונעלה אל הר ה' אל בית אלוקי יעקב ויורנו מדרכיו ונלכה באורחותיו". הרבי שליט"א מלך המשיח מתאר את התקופה החדשה שבפתח: וכחלק מעתיד מזהיר זה ומגאולה זו, יהיה "נשיא זה מלך, לא נשיא שבט - אלא שאין על גביו אלא ה' אלקיו".

ההנהגה החדשה של מלך המשיח, תביא בכנפיה שלום בין כל העמים, מאחר וכולם יכפיפו את עצמם מרצונם למרותו של מי שנבחר בבחירה ישירה מאת הבורא: "ושפט בין הגוים והוכיח לעמים רבים" (ישעיהו ב' ד'), מה שיוביל להתממשותו של המשך הפסוק: "וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה". ההנהגה החדשה, המיוסדת כל כולה, על דברי הבורא בתורתו, תוביל סוף סוף את העולם לתיקונו, כאשר כל עם ואומה ידעו את תפקידם האמיתי ובמיוחד בקיום מצוות הקב"ה ובמימוש רצונו.

סיימו את העבודה

התהליך לקראת סדר עולמי חדש זה, כבר החל. לפני כשבעים שנה, עם עלייתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לנשיאות, החלה המהפכה להגיע לכל קצווי תבל, באופן חסר תקדים היסטורי. שלוחיו הנאמנים יצאו לכבוש את מדינות העולם כולו, מנהיגי המדינות למדו להכיר את מציאות הבורא, בהשפעתו בקיום שבע מצוות בני נח, ובמקביל פעלו השלוחים ביצירת המהפיכה היהודית שלא היתה כדוגמתה.

בשיחתו הק' שנאמרה בכינוס השלוחים ה'תשנ"ב, מגלה הרבי שליט"א מלך המשיח "שכבר סיימו את עבודת השליחות": "ומזה מובן, שהדבר היחיד שנשאר עכשיו בעבודת השליחות, הוא: לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש", ומיד מציב את היעד האחרון בעבודת השלוחים להכין את הסביבה לקבלת פני משיח צדקנו על ידי הסברת עניני גאולה ומשיח ובמיוחד על ידי לימוד ענינים אלו. עבודה נעלית זו שייכת לכל אחד ואחת, וכלשונו: "והיות שזוהי העבודה בזמן הזה, הרי מובן שזה שייך לכל אחד ואחת מישראל, ללא יוצא מן הכלל", עבודה שבוודאי מביאה את התוצאה - התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש!

בתוקף חסידי מאז ועד היום

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...