• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יום של מהפך לטובת ישראל

יום הולדתו של משה רבינו, ז' באדר, הוא יום המהפך ההיסטורי שהוביל לנס המיוחל בזמן מרדכי ואסתר וגם עכשיו מסוגל לפעול לטובת עם ישראל - עצירת הממשלה המנהלת משא ומתן עם הערבים!
יום של מהפך לטובת ישראל
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בחול המועד פסח בשנת תש"נ, בעיצומו של המשבר הפוליטי אז, הבהיר הרבי שליט"א מלך המשיח את דעתו במצב הקיים, וקבע נחרצות שמטעמי פיקוח נפש יש איסור לתמוך במועמד המוכן לקיים משא-ומתן עם המחבלים, דבר המוביל באופן מיידי לסכנת נפשות ליהודים בעולם כולו. שנתיים מאוחר יותר, בפישה עם שר התחבורה, נציגו של ראש הממשלה, אומר לו הרבי שליט"א מלך המשיח: "באם ימשיכו בכיוון זה אודות דיבורים כאלה אזי אני מנחם מענדל יהיה הראשון שילחם בכל התוקף ובכל הכוחות שלי . . שתתפרק הממשלה!"
שלושים שנה חלפו ונדמה שכלום לא השתנה. אותה מפלגה עומדת בראש השלטון וראשיה רצים לארצות הברית כדי להצהיר על נכונותם המיידית למסור חלקים מארץ הקודש. שוב עומד הציבור בישראל ומרגיש מרומה. דווקא אלו המתיימרים לדבר בשם הציבור היהודי הם אלו התומכים בממשלה זו ואחראים לתוצאותיה המסוכנת.
יום הולדת שמח
חודש אדר של שנת תש"פ - שנת הפלאות, נושא בחובו את כל המאפיינים למהפיכה אמיתית, כזו שאז, לפני אלפי שנה כבר הצילה את עם ישראל מכל המזימות שהתרקמו בסתר ארמון המלוכה.
חז"ל מספרים כי כאשר ביקש המן להשמיד את עם ישראל, חיפש חודש המתאים לכך מכל הבחינות, ובפור שהטיל, עלה שמו של חודש אדר, "כיון שנפל פור (גורל) בחודש אדר שמח (המן) שמחה גדולה, אמר נפל לי פור בירח (בחודש) שמת בו משה, ולא היה יודע שבשבעה באדר מת ובשבעה באדר נולד". אומרים על כך חז"ל "כדאי הוא יום הלידה שתכפר על יום המיתה". ודווקא יום זה, שבגללו חשב המן שיצליח לגבור בכוחו על ישראל, הוא היום שהוביל למהפך הגדול - "ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם".
השבוע ביום שלישי נציין כולנו את יום המהפך היהודי המיוחל, יום הולדתו של מנהיג האמת, נשמתו של העם כולו, ויום בו מזלם של ישראל גובר, עד כדי הצלתם בכל דור ודור.
פתרון אחד
ולאלו שעדיין, במערכת הבחירות השלישית תוהים, מה נכון לרגע זה, התשובה היחידה היא אותה זו שמלווה את העם לאורך כל קיומו - רק הגאולה האמיתית והשלימה תביא את המהפך המיוחל והאמיתי, רק הרבי שליט"א מלך המשיח הוא זה שיוביל את העם ליעדו.
ובנתיים, אל לנו לשים מבטחנו, באף מועמד ובאף מפלגה שאינה מתחייבת באופן ברור, שלא תתן ידה להקמת ממשלה שתתנהל באופן בו התנהלו כל הממשלות האחרונות, דרך המו"מ עם הערבים, דרך הויתורים והכניעה לטרור, דרך שמובילה לתוצאות המסוכנות. את קולנו נשמור רק למי שיתחייב בצורה ברורה לעמוד על המשמר כנגד הקמת ממשלה מסוכנת זו, דרך ההלכה הצרופה, העומדת ונשמעת לקולו של נביא הדור הרבי שליט"א מלך המשיח, יבוא ויגאלנו תיכף ומיד ממש.

חדשות מפתיעות בקרוב ממש

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...