• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חדשות מפתיעות בקרוב ממש

התעמולה כנגד הדת והדתיים היא המבשרת כי בקרוב ממש נזכה לחדשות מפתיעות בעניני טוב וקדושה, וכמובן התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שכבר הודיע כי ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם.
חדשות מפתיעות בקרוב ממש
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

במילותיו הנבואיות, מגלה הרבי שליט"א מלך המשיח, כי דווקא תעמולה כנגד הדת בארץ הקודש, היא המבשרת חדשות טובות שיתגלו בקרוב ממש. וכך כותב בי"א ניסן תשכ"ב, למנחם בגין: "לבי כואב לרגלי התעמולה המתנהלת לאחרונה נגד הדת והדתיים, ובצורה ובממדים (שתקותי) אשר איש איש לא שיער שתהי' כזאת בישראל, תרתי משמע במובן עם בני ישראל ובמובן ארצנו הק' ת"ו. וכנראה שתקופתנו מסוגלת לכל ענינים של חידוש ותגליות ועד להפתעה. ועל פי הודעת חכמינו ז"ל אשר מרובה מדה טובה ממדה פורעניות יהי רצון שבקרוב ממש נזכה לחדשות מפתיעות בעניני טוב וקדושה, ערכים הנצחיים של עמנו בני ישראל מאז ומקדם. ועל פי סיסמת תורת החסידות, מתחיל ממיסדה הבעש"ט, אין לשער האוצרות הכמוסים בנפש כל אחד ואחת מבני ישראל, ואשרי חלקו של כל אחד המגלה אותם ומפעילם". (אגרות קודש כרך כב, עמ' רב).
זאת אומרת שכאשר שומעים אנו על התקפות חדשות שלא היו כמותן, עלינו לצפות לחדשות הטובות האמיתיות שבקרוב ממש מתפרסמות.
קשה עורף למעליותא
ואכן, מיד לאחר ההודעות בשבוע שעבר על המגבלות שיש מי שמבקשים להטיל על דוכני התפילין, יצאו ראשי עיריות שונות בקריאה חד משמעית המעודדת פעילות זאת, הגדילו לעשות ראשי הערים של צפת, קרית שמונה ופתח תקוה שאף יזמו בעצמם רכישת תפילין והפעלת דוכן בתחומי העיריה תוך פרסום הענין. המנין המאולתר ברחבת העיריה, סחף עשרות תושבים שיצאו להניח את התפילין ברחובה של עיר, כשבכך חושפים הם גאווה יהודית.
"כי עם קשה עורף הוא - למעליותא" העקשנות היהודית מתפרצת במלוא עוצמתה מול אלו המבקשים למחוק את הסממנים היהודים ומגלה את 'עצם הנשמה' - דרגת ה'יחידה' הטמונה אצל כל אחד ואחד.
"אני חי וקיים"
כמו בכל דבר, מתברר שגם את המגיפה המתפרצת בסין, כבר צפה מראש הרבי שליט"א מלך המשיח וביקש להפיץ כי ארץ ישראל תהיה שמורה ולא יקרה לה שום דבר בלתי רצוי.
סיפורה של גב' ולרי רבינוביץ' מלונדון, התפרסם בשיחת הגאולה גליון 1164 (י"ד תשרי תשע"ח), שם היא סיפרה כי במהלך ניתוח לב שעברה, היא ראתה את הרבי שליט"א מלך המשיח, שאמר לה כי "העולם יעבור כעת אירועים לא רגילים, אירועים שיצרו מצב של תוהו ובוהו בעולם" כשהוא מדבר על צפון קוריאה וסין. הדברים נדפסו כאמור לפני כשנתיים וחצי(!) ובהמשך מורה לה "צריך ללמד כל יהודי בעולם לומר "שמע ישראל". הגאולה בפתח... אני אגיע בעצמי, אני חי וקיים. חי וקיים. חי וקיים".
כבר בשבת זו, בה מברכים את חודש אדר "מרבים בשמחה", נזכה לחדשות הטובות והשמחות ביותר - התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

 

13.26.39

שלימות הנשיאות בשבעים שנה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...