• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

הנבואה העיקרית: הנה זה משיח בא

לאורך כל שנות נשיאותו, עדים כולם להתממשות נבואותיו הרבות של הרבי שליט"א מלך המשיח, הן בנוגע לכלל והן בהדרכות ועצות פרטיות, גם כיום. כעת מתחזקים בפרסום נבואתו: הנה זה משיח בא! • מתוך מאמר המערכת בגיליון שיחת הגאולה 1261 • לקריאה
הנבואה העיקרית: הנה זה משיח בא
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

פעם אחר פעם עומד עם ישראל נדהם מול התגשמות נבואותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח. מאז עלותו לנשיאות, במשך כל שבעים השנים האחרונות בהם מנהיג הוא את הדור לגאולה האמיתית והשלימה. גילויי רוח הקודש והנבואה השורה בכל מענה או דיבור קצר שלו, ידועים הם לכל. די לשמוע מישהו שנושע בעצה או ברכה כשעבר בחטף בחלוקת הדולרים או תשובה מסויימת שהדריכה אותו להתממשות בקשתו. אך בנבואותיו הכלליות חושף הוא טפח מעוצמת חזונו הנבואי:

ערב מלחמת ששת הימים הבטיח, בניגוד לכל התחזיות את נצחון ישראל, וחזרת הכותל לידי היהודים. לאורך השנה וחצי של מלחמת ההתשה, הזהיר הרבי שליט"א מלך המשיח מחתימה על הסכם הפסקת האש, מהלך שהתברר מאוחר יותר כטעות נוראית. כך גם בערב מלחמת יום כיפור, כשקרא להתחזקות רוחנית וכינוס ילדי ישראל לביטול הגזירה. כך אירע גם ערב מלחמת המפרץ כשהבטיח שהטילים לא יגרמו לאסון המוני כפי שהיו מי שהזהירו.

נבואות לכל

קריסת הגוש הקומונסטי ויציאת המליונים מברית המועצות, נצפתה על ידו כשהוא גם קרא להקמת שכונות מגורים לקליטת העולים שיגיעו בקרוב, בשעה שאיש לא העלה זאת על דעתו.

בשנת תשנ"ג (93'), ענה בהינף יד שאין מה לחשוש מסופת ההוריקן המאיימת על מיאמי, ודווקא מי ששעה לדבריו ניצל מהאירוע. כך גם מספר שנים מאוחר יותר, כשקיבלו השלוחים שם תשובה באמצעות האגרות קודש, שאין לחשוש מסופה חדשה שאיימה על האיזור, ואכן כך קרה.

עם פרוץ מלחמת המפרץ בפעם השניה, בשנת תשס"ג (03') נוכחו כולם לראות כי דבריו הנבואיים על סיום המלחמה בעיראק שנאמרו שנים קודם לכן, התקיימו במדוייק. כך גם בשנים האחרונות, כשצוות הפיתוח של כיפת ברזל נקלע לבעיה קשה שעצרה את כל המערכת, ורק תשובה מדוייקת שקיבל חסיד מבכירי המפתחים, באמצעות האגרות קודש, נתנה לו את הפתרון המדוייק למערכת מצילת החיים.

גם בימים אלו נוכחים הכל לראות, כיצד צפה לפני שנים רבות את התוצאות המסוכנות, בעצם ניהול מו"מ עם הערבים, וכיצד יובילו מהלכים אלו להתגברות הטירור. ציות לדרך התורה בנושא זה תעצור את המחבלים, ותפסיק את שפיכות הדמים, בקרוב ממש.

לפרסם לכולם

בנושא זה של העצות הניתנות כיום לכל אחד, יכולים להעיד מליונים שכבר פנו לבקש את עצתו וברכתו הק', בהכניסם את בקשתם לתוך אחד מעשרים ושלשה כרכי האגרות קודש, וקבלת התשובה בעמודים הנפתחים בהשגחה פרטית. כל מוקד חב"ד המקבל פניות אין ספור של אלו המתקשרים בהכרזת ה'יחי' וקבלת התשובה באופן ישיר, יעיד על כך.

כעת, נותר לנו לחזק את כל אנשי הדור ולבשר לכל אחד ואחד, כי זכינו והקב"ה שלח לנו נביא אמת לדורנו, נבואותיו הרבות לכלל ולפרט מתקיימות ומתממשות, עלינו לקבל את כל הדרכותיו ועצותיו, ובמיוחד, לחזק את עצמנו בנבואתו העיקרית ש"לאלתר לגאולה", ותיכף ומיד ממש "הנה זה (משיח) בא".

מתוך מאמר המערכת בגיליון שיחת הגאולה 1261.

לבקש מהמלך את הגאולה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...