• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

חלוקת הארץ על ידי מלך המשיח

בניגוד למי שמנסה לקבוע כעת עובדות בשטח ולייצר מציאות כואבת של קריעת חלקים מארץ ישראל, בקרוב ממש תקויים הבטחת הקב"ה לכיבוש כל ארץ ישראל וחלוקתה לשבטי ישראל • מתוך מאמר המערכת בגיליון שיחת הגאולה 1257 • לקריאה
חלוקת הארץ על ידי מלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

פעם היה מקובל לחשוב כי בעונת בחירות, מנסים הפוליטיקאים להסתיר את עמדתם האמיתית ולצורך קולות יסכימו הם להעמיד פנים ואפילו לבצע אי אלו דברים שלאחר הבחירות לא יחזרו עליהם. הבדיחה המפורסמת על כך שלפני הבחירות הקירות מדברים אל האזרח ולאחריהם מוצא הוא את עצמו מדבר אל הקיר, ביטאה איזו מציאות שנוצרה על ידי המועמדים לתקופה זו בה הם מציגים את עצמם באור חיובי בעיני המצביע.

אלא, שבמערכת הבחירות הנוכחית, עדים אנו לתופעה חסרת תקדים, בה ראש ממשלה והשרים, למרות שמציגים הם את עצמם כימניים, הרי שהם מרשים לעצמם לנהוג במדיניות ההרסנית ביותר כממשלת שמאל לכל דבר.

אין לנו אלא לברך על כך. הסרת המסיכות הינה שלב חשוב בהבנת המציאות האמיתית ושיקול שיעמוד ביום מן הימים בפני האזרח בבואו לבצע את בחירתו.

הרשימה מתארכת

ניתן לראות את התממשות המדיניות האמורה בפרטים רבים, אך די אם נעיף מבט אל תופעת הבניה ויותר נכון לתופעת הרס הבניה ביהודה והשומרון.
רק לפני כשבועיים אישרו חברי הקבינט בשם הקואליציה כולה בניית מאות מבנים עבור הערבים בשטחי ישראל. התירוצים המגומגמים שנשמעו מפיהם הזכירו לרבים את תמיכתם של הח"כים החרדים והימניים, בעת ההצבעה על ביצוע ההתנתקות, תוך שהם מתרצים את השרץ בק"נ טעמים.

בעוד הם מנסים להסביר את המהלך בצורך לפנות ישובים ערבים שנבנו בבניה בלתי חוקית, הרי שעשרה קילומטרים בלבד מירושלים ניצבים מבני חאן אל-אחמר, הממתינים לנציגי הממשלה שיגיעו לבצע את החלטת הבג"צ שהורה על הריסת המבנה.

ואם חשבנו שהממשלה אינה מסוגלת לפנות מבנים, הרי שהרס המאחזים ביו"ש רק הולך ומתגבר. הרשימה החלקית מהחודשים האחרונים של המאחזים הנהרסים בזה אחר זה הולכת ומתארכת, כולל הרס של בתי כנסת כשאפילו מחאה קלושה לא נשמעת בין כתלי בית המחוקקים. נערי הגבעות מספרים כי מדובר בהרס שיטתי לילה אחרי לילה כשהם נזרקים לאדמת הטרשים מוכים וחבולים ואין עומד בפרץ.

חלוקת הארץ

פרשת השבוע, מביאה שוב (בהמשך לשלשת השבועות האחרונים) את הבטחת הקב"ה לכיבושה וחלוקתה הקרובה של הארץ, חלוקה לכל שבטי עם ישראל בקרוב ממש: "פנו וסעו לכם ובואו הר האמורי ואל כל שכניו וגו' ארץ הכנעני והלבנון עד הנהר הגדול נהר פרת", "ראה נתתי לפניכם את הארץ בואו ורשו את הארץ אשר נשבע ה' לאבותיכם".

כאמור, לנו נותר רק לברך על הסרת המסיכות ועל כך שהם הפסיקו להסתתר. סוף סוף נבחנים הם על מעשיהם בפועל ללא שניתנה להם האפשרות להסתיר את מעשיהם רגע לפני הבחירות. דרישתנו הברורה אחת היא - רק הרבי שליט"א מלך המשיח, הוא זה שיכול להוביל את ישראל לשלב הבא - כיבוש ארץ ישראל השלימה המובטחת לנו מפי הקב"ה, וחלוקתה הצודקת לא עם אומה גזלנית אלא חלוקה שוויונית לכל שבטי העם הנבחר לו (ורק לו) שייכת אדמה זו - בגאולה האמיתית והשלימה ותיכף ומיד ממש.

מתוך מאמר המערכת בגיליון שיחת הגאולה 1257.

הסיום של תשעת הימים

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...