• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לעדי 'עד' ימלוך

רשמים מההתוועדות המרכזית שאורגנה על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, לרגל יום הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח, י' שבט תשפ"ד באולמי בלוודר. הנאומים, הריקודים והאוירה של הפעולות להבאת ההתגלות
לעדי 'עד' ימלוך
יחד, בשמחה של גאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

יום הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח, צויין בהתוועדות הארצית שאורגנה כמידי שנה על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, בהשתתפות אלפים שגדשו את אולמי בלוודר בראשון לציון ובמעמד רבנים, משפיעים ואישי ציבור.

לאחר תפילת ערבית, נפתח האירוע על ידי המנחה, הרב בנצי פרישמן מנהל מוסדות חב"ד בבת ים עיר הגאולה, שבדברים קצרים עמד על חשיבותו של היום הגדול והקדוש ובמיוחד לאור המצב בארץ הקודש.

כהמשך ישיר לדברים, הוזמן תא"ל אמיר אביבי, מייסד תנועת הביטחוניסטים לשאת דברים ולסקור את המלחמה המתחוללת בארץ הקודש בחודשים האחרונים. בדברים עמד על כך שעם ישראל בעזרת ה' יצא מחוזק מהמערכה.

שמחה של גאולה

עם תום דבריו נפתח הכינוס באמירת פרק התהלים של הרבי שליט"א מלך המשיח על ידי השליח מקרית גת הרב אהרון בוטבול כשלאחריו עלה השליח בנעלה הרב יוסי קליימן לקרוא את הנוסח להזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח, בשם קהל המשתתפים.

האות ניתן והקהל פרץ בריקודי שמחת הגאולה, בניצוחם של הזמר ישראליק בש והקלידן יוסף חיים ברוב שירה וזמרה.

לבמה עולים חיילי צבאות ה', ילדי החמד מהקהילות ברחבי הארץ, לומר עם הקהל את 12 הפסוקים.

בנתיים תופס הקהל הרב את מקומו לצד השולחנות הערוכים בטוב טעם בהפקתו של הרב יצחק רחימי, כשעל כל מושב מונחת החוברת החדשה שיצאה לאור על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, 'הדור השביעי', שכבשה את הארץ לרגל י' שבט. בעוד ברחבה סמוכה מתקיים יריד גאולה ומשיח מרכזי.

ניסים באתיופיה

על המסכים מוקרן סרטון המתאר את המהפיכה היהודית באתיופיה, שם פועל הרב אליהו חביב בשליחות מתוך מסירות גדולה. מיד לאחר מכן הוא עולה לבמה ומספר על שרשרת המופתים שהובילה להנחת אבן הפינה למרכז היהודי הגדול שיוקם באדיס אבבה בקרוב.

הקהל מאזין בחרדת קודש לקטע קצר מתוך מאמר 'באתי לגני' שנאמר בשנת תשי"א, ולאחר מכן עולה הרב מנחם מענדל ליפש, שליח בלב העיר בית שמש לחזור על שיחת הקודש מתוך הדבר מלכות.

אחרי כמה ניגונים המעוררים את הלב, מוזמן הרב זלמן לנדא, משפיע בית משיח ברעננה ובישיבת חב"ד בבאר שבע לשאת דברים על מהותו של יום, בסגנון התוועדותי המעורר את הלב. כשלאחריו מוקרן קטע וידאו ממעמד י' שבט תשנ"ג, כשהעולם כולו התאחד בהכרזת ושירת יחי, בעידוד הרבי שליט"א מלך המשיח.

770 בשידור חי

על הפעילות בשטח, מדבר הרב שי גנני, שליח בשכונת גילה א' בירושלים הפועל בקרב החיילים ואף הדפיס לאחרונה שלטים עם מסר שבע מצוות בני נח בערבית, את דבריו פתח בפרק תהלים לזכות החיילים ולשחרור החטופים בשלום, בקרוב. לאחריו נושא דברים הרב שמואל נוטיק, השליח בקניה העומד על נקודת חידוש דורנו - חיים נצחיים לאור שיחות הקודש. הרב מענדל שפינדלר שליח בפיליפינים, שפתח רק לפני חצי שנה בית חב"ד חדש, מספר על החיים בשליחות.

השירה והזמרה בשלב זה פורצת בעוצמה רבה, כשבשלב מסויים עובר הקהל לשיר 'יחי אדוננו' המלווה את כניסת הרבי שליט"א מלך המשיח לתפילת מנחה ב-770, המועבר בשידור חי לאולם.

הרב חיים טל, מספר על פעילות ארגון לכשיפוצו מעיינותיך בקרב הציבור החרדי הצמא לשמוע על בשורת הגאולה ולסיום עולה הרב חיים ציק השליח לבת ים, החותם את האירוע העוצמתי בדרישה לגאולה האמיתית והשלימה. 

שבע מצוות בני נח - גם בעזה

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...